Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
N
da li je bilo u prijasnjim dokapitalizacijama pravo na dokup dodatnih dionica,drugi krug?
Ne ,a neće ni sada pa tko je lud toliko da nekupi za 400 kn nešto što po svim analizama i dokapima vrijedi ne manje od 3500 kn.
A to je u usporedbi sa vrijednošču drugih plovidba realna vrijednost s obzirom na 580 000 dionica …samo je pitanje do kada će mali prodavati ispod cijene. pa cijena bi u 5 dana bila preko 3000 da se prodaja suzdrži.
Pa ljudi moji ova firma ima 30 zaposlenih a to znači da joj hladni pogon iliti REŽIJE koštaju 300 000 kn mjesečno a ima 5 brodova koji joj dnevno nose (kada plove ) 180 000 USD iliti cca ( 900 000,00 Kn) i tako 10 mjeseci godišnje minimum što je .odnosno kada plate nadničare i amortizaciju te gorivo (a to znači nema bolovanja,miroviskog ,zabušavanja ,šefova …itd. kao u slučaju atlantske plovidbe) ostaje im cca 5% -10%što je cca 9000 USD do 18 000 USD a to vam je 45 000 do 90 000 kn profita dnevno pa u 3 do 6 dana zarade za plače odnosno na 300 dana što plove brodovi donesu zaradu od 250 dana* prosjek 65 000 kn/dan= 16 250 000 kn .u najgoroj varijanti kada zbog malog broja zaposlenih spuste cijenu na nivo kineskih prijevoznika…a drugi izračun je cca 300% veći ,odnosno da im brodovi zarađuju sadašnjih 20% neto na dan što triplicira zaradu i doslovno omogućava kupovinu novog broda svake 3 godine bez kredita.
Firma je mrak ,da imam dionice i imam ih jakooooooooo puno …ali mi nije jasno da raspravljate o firmi koja je jednostavno najprofitabilnija u regiji (samo zbog 30 zaposlenih i bez ijednog kredita trenutno)
NAVEDITE MI JOŠ JEDNU FIRMU U REGIJI KOJA SA 30 zaposlenih radi promet od 1 500 000 000,00 kn godišnje?
Pa ljudi moji ova firma ima 30 zaposlenih a to znači da joj hladni pogon iliti REŽIJE koštaju 300 000 kn mjesečno a ima 5 brodova koji joj dnevno nose (kada plove ) 180 000 USD iliti cca ( 900 000,00 Kn) i tako 10 mjeseci godišnje minimum …… cca 9000 USD do 18 000 USD a to vam je 45 000 do 90 000 kn profita dnevno pa u 3 do 6 dana zarade za plače odnosno na 300 dana što plove brodovi donesu zaradu od 250 dana* prosjek 65 000 kn/dan= 16 250 000 kn .u najgoroj varijanti ……a drugi izračun je cca 300% veći ,odnosno da im brodovi zarađuju sadašnjih 20% neto na dan što triplicira zaradu i doslovno omogućava kupovinu novog broda svake 3 godine bez kredita. …?
Inače sam strpljiv i tolerantan , ali:
1.Režije 300.000 mjesečno.Na 30 zaposlenih to je 10.000 kn mjesečno po zaposlenom.Ti očito računaš samo plaće , bez amortizacije , bilo kakvih drugih režija.Ako su im brodovi u charteru , kako su onda uspjeli napraviti 200 mil troškova u 2007. ?
2. 5 (!!??) brodova ! Imaš toliko puno dionica tako dobre firme a ne znaš koliko brodova ima !
3.Dnevno nose (valjda prihoda) 180.00 USD.Ako je tako , odmah prodaj dionice.Već sada bi morali nositi 200.000 USD/d , a u drugoj polovici godine i do 250.000 USD.Probaj izračunati razliku dobiti.
4.300 dana što plove (onih 250 ne kužim – to je neki roman toka svijesti).Novi novcati brodovi – ako plove samo 300 dana , odmah prodaj dionice.Oni trebaju plovti 360 dana u godini – ajde, najmanje 350.Probaj izračunati razliku – i sa tvojih 180.000 USD/d
5. 9.000 – 18.000 USD profita (valjda po brodu) dnevno.Jedina točka u kojoj se slažemo , s tim što se nadam da će kako ide kraj godine to biti bliže 18.
6.Kupovina broda svake tri godine bez kredita.kao prvo , firma ima 700 mil kn dugoročnih obveza već sada.Ali , ako se baš hoćeš igrati matematike , a novi Supramax košta cca 50 mil USD,onda je neto profit već za godinu do dvije (a ne tri) dovoljan za ono što si naumio u svom virtualnom svijetu.
Ukratko , firma je dobra , ali ovakva nebulozna navlačenja neće pomoći dioničarima i onima koji bi to htjeli postati.NHF.
N norbert: ” da li je bilo u prijasnjim dokapitalizacijama pravo na dokup dodatnih dionica,drugi krug? ” Ne ,a neće ni sada pa tko je lud toliko da nekupi za 400 kn nešto što po svim analizama i dokapima vrijedi ne manje od 3500 kn. A to je u usporedbi sa vrijednošču drugih plovidba realna vrijednost s obzirom na 580 000 dionica …samo je pitanje do kada će mali prodavati ispod cijene. pa cijena bi u 5 dana bila preko 3000 da se prodaja suzdrži. Pa ljudi moji ova firma ima 30 zaposlenih a to znači da joj hladni pogon iliti REŽIJE koštaju 300 000 kn mjesečno a ima 5 brodova koji joj dnevno nose (kada plove ) 180 000 USD iliti cca ( 900 000,00 Kn) i tako 10 mjeseci godišnje minimum što je .odnosno kada plate nadničare i amortizaciju te gorivo (a to znači nema bolovanja,miroviskog ,zabušavanja ,šefova …itd. kao u slučaju atlantske plovidbe) ostaje im cca 5% -10%što je cca 9000 USD do 18 000 USD a to vam je 45 000 do 90 000 kn profita dnevno pa u 3 do 6 dana zarade za plače odnosno na 300 dana što plove brodovi donesu zaradu od 250 dana* prosjek 65 000 kn/dan= 16 250 000 kn .u najgoroj varijanti kada zbog malog broja zaposlenih spuste cijenu na nivo kineskih prijevoznika…a drugi izračun je cca 300% veći ,odnosno da im brodovi zarađuju sadašnjih 20% neto na dan što triplicira zaradu i doslovno omogućava kupovinu novog broda svake 3 godine bez kredita. Firma je mrak ,da imam dionice i imam ih jakooooooooo puno …ali mi nije jasno da raspravljate o firmi koja je jednostavno najprofitabilnija u regiji (samo zbog 30 zaposlenih i bez ijednog kredita trenutno) NAVEDITE MI JOŠ JEDNU FIRMU U REGIJI KOJA SA 30 zaposlenih radi promet od 1 500 000 000,00 kn godišnje?
hmmm…., dosta površan izvještaj, ali činjenica je da je tvrtka proglašena najboljom i nejperspektivnijom.
kad bi uskoro krenuo projekt LNG terminala i Brijuni rivijera, tada neću puno brinuti, što nemam neku drugu dionicu osim ove
[cool][cool]
Još uvijek nema obavijesti na ZSE o jučerašnjem stjecanju vlastitih dionica. Čudno, gotovo sam siguran da su kupovali.
Inače sam strpljiv i tolerantan , ali:
1.Režije 300.000 mjesečno.Na 30 zaposlenih to je 10.000 kn mjesečno po zaposlenom.Ti očito računaš samo plaće , bez amortizacije , bilo kakvih drugih režija.Ako su im brodovi u charteru , kako su onda uspjeli napraviti 200 mil troškova u 2007. ?
2. 5 (!!??) brodova ! Imaš toliko puno dionica tako dobre firme a ne znaš koliko brodova ima !
3.Dnevno nose (valjda prihoda) 180.00 USD.Ako je tako , odmah prodaj dionice.Već sada bi morali nositi 200.000 USD/d , a u drugoj polovici godine i do 250.000 USD.Probaj izračunati razliku dobiti.
4.300 dana što plove (onih 250 ne kužim – to je neki roman toka svijesti).Novi novcati brodovi – ako plove samo 300 dana , odmah prodaj dionice.Oni trebaju plovti 360 dana u godini – ajde, najmanje 350.Probaj izračunati razliku – i sa tvojih 180.000 USD/d
5. 9.000 – 18.000 USD profita (valjda po brodu) dnevno.Jedina točka u kojoj se slažemo , s tim što se nadam da će kako ide kraj godine to biti bliže 18.
6.Kupovina broda svake tri godine bez kredita.kao prvo , firma ima 700 mil kn dugoročnih obveza već sada.Ali , ako se baš hoćeš igrati matematike , a novi Supramax košta cca 50 mil USD,onda je neto profit već za godinu do dvije (a ne tri) dovoljan za ono što si naumio u svom virtualnom svijetu.
Ukratko , firma je dobra , ali ovakva nebulozna navlačenja neće pomoći dioničarima i onima koji bi to htjeli postati.NHF.
Ma nisam imao namjeru navlačiti ljude da uđu u ULPL dapače volio bih da svi mali (a to znači sa manje od 1000 dionica )otiđu iz ove dionice….a s druge strane sam dosta konfuzno i u afektu (ljut na sve koji prodaju/kupuju 1 dvije ili 50 dionica i tako mjenjaju trend jer ih je stvarno puno tako da ni trezor ne stigne braniti cijenu već kupuje sve što stigne i zatvara) ….napisao tekst i stvarno mi je žao ali već mi je dosta gluposti koje čitam po forumima vezano za ovu dionicu….da ti prevedem jer ne razumiješ ništa ni ti:
Firma ima 30 zaposlenih
Ostvaruje promet od 1,5 milijardi kuna bruto….kada odbije troškove i davanja dolazi na svoj planirani profit od 10%.
što je 150 miliona kuna i na ulaganja izdvoji 80% dok preostalih 20 % profita dijeli i brani dionicu odnosno učvrščuje fundamente kupovinom svojih dionica…***obrisano***
Malo off topic pitanje za ljude iz prijašnjih dokapitalizacija…
Kada se dostavljaju na adrese Prospekti, da li dolaze kao normalna pošta ili preporučena?
Malo me frka pošto me nebu bilo idućih par tjedana, pa da ne popušim dokapitalizaciju zato kaj nisam mogao preuzeti poštu (ili netko umjesto mene, pa srediti papire)…
Hvala.
Ma nisam imao namjeru navlačiti ljude da uđu u ULPL dapače volio bih da svi mali (a to znači sa manje od 1000 dionica )otiđu iz ove dionice….a s druge strane sam dosta konfuzno i u afektu (ljut na sve koji prodaju/kupuju 1 dvije ili 50 dionica i tako mjenjaju trend jer ih je stvarno puno tako da ni trezor ne stigne braniti cijenu već kupuje sve što stigne i zatvara) ….napisao tekst i stvarno mi je žao ali već mi je dosta gluposti koje čitam po forumima vezano za ovu dionicu….da ti prevedem jer ne razumiješ ništa ni ti:
Firma ima 30 zaposlenih
Ostvaruje promet od 1,5 milijardi kuna bruto….kada odbije troškove i davanja dolazi na svoj planirani profit od 10%.
što je 150 miliona kuna i na ulaganja izdvoji 80% dok preostalih 20 % profita dijeli i brani dionicu odnosno učvrščuje fundamente kupovinom svojih dionica…
nisam te vidio u top 10?
***obrisano*** [embarass][embarass]
Malo off topic pitanje za ljude iz prijašnjih dokapitalizacija…
Kada se dostavljaju na adrese Prospekti, da li dolaze kao normalna pošta ili preporučena?
Malo me frka pošto me nebu bilo idućih par tjedana, pa da ne popušim dokapitalizaciju zato kaj nisam mogao preuzeti poštu (ili netko umjesto mene, pa srediti papire)…
Hvala.
Obavezno preporučeno dolazi.
Malo off topic pitanje za ljude iz prijašnjih dokapitalizacija…
Kada se dostavljaju na adrese Prospekti, da li dolaze kao normalna pošta ili preporučena?
Malo me frka pošto me nebu bilo idućih par tjedana, pa da ne popušim dokapitalizaciju zato kaj nisam mogao preuzeti poštu (ili netko umjesto mene, pa srediti papire)…
Hvala.
Ponuda se dostavlja preporučno i preuzet je moraš osobno (da se ne desi da ti je preuzme žena pa iz inata baci jer si sinoć bio loš [wink], ali možeš ići kod bilježnika i uponomočiti nekoga i stvar je rješena, a i ti si siguran da neće biti problema sa preuzimanjem ponude za dokup.
inače ja sam jučer zvao u ULPL i tamo kažu da će stvar biti pokrenuta tek iza 01.05 . tako da si na miru do cca 10.05 2008