Robin Hood: ” _.. ” Stvar je vrlo jednostavna ako materijalnu imovinu promatraš kroz vremensku dinamiku ! Moja materijalna imovina donosit će meni prihod 20- do 25 godina / u novoj floti / , a ista takva u staroj 5- do 10 godina ! Pitanje je pošto češ nakon vjeka eksploatacije prodati u rezalište stare brodove i pošto ćeš nabaviti nove ! Kvaka je u vremenskoj zadršci , u dužini trajanja eksploatacije / količine ostvarenih prihoda , a stime i dobiti / ![smiley][smiley] ” izvor nabave materijalne imovine….kapital…vlastiti ili tuđi…stupanj korištenja poluge ukoliko je tuđi?! ne možeš promatrati nikad samo imovinu bez izvora nabave iste odnosno terećenja iste pasivom.. nije mi baš jasno o čem pričaš…
Pričamo trenutno o najboljoj ” brodarskoj tvrtki ” o ULPL na čijoj se temi i nalazimo !
Imaš na raspolaganju sva financijska i druga izvješča / planovi razvoja / , imaš i minimum računovodstvenog znanja pa izvoli ” uspoređuj do mile volje ” !
[smiley][smiley]
” Pričamo trenutno o najboljoj ” brodarskoj tvrtki ” o ULPL na čijoj se temi i nalazimo ! Imaš na raspolaganju sva financijska i druga izvješča / planovi razvoja / , imaš i minimum računovodstvenog znanja pa izvoli ” uspoređuj do mile volje ” ! [smiley][smiley]
usporedio….usput se i propitao da ne budem odveć subjektivan i zaključio da to baš tako i nije..pa preselio
u najbolju brodarsku tvrtku u Hrvata..
pozdrav
[wink][bye]
Vjerojatno si mislio na ATPL, koja je ove godine roknula zbog igre fondova sa 3500 kn na oko 2200 kn (za razliku od ULPL, koji zbog dokap. izgubio ove godine puuno manje) pa je sada po tvome ATPL kao u najbolja brodarsku tvrtka. E kavi su planovi fondova sa ATPL ne znaš ni ti (osim ako si blizu fond menađera). Usput kod UPL nema u % vlasništva puno fondova.
Tek kada budu fondovi masovno ulazili u ULPL ja izlazim a do tada: ako je dobro upravi ULPL dobro je i nama.
Evo što je rekao kolega Geronimo već prošle godine za ULPL i po mome još danas 100 % drži:
„Mnogi govore da dobit Uljanik plovidbe je velika zbog prodaje brodova ali ne vide da je ova uprava pripremila već teren za iduću godinu kada možda neće prodavati brodove već će iz svojih sestrinskih tvrtki početi lagano prikazivati dobit koju do sada nisu imali potrebe prikazivati“.
najte zamerit
” Pričamo trenutno o najboljoj ” brodarskoj tvrtki ” o ULPL na čijoj se temi i nalazimo ! Imaš na raspolaganju sva financijska i druga izvješča / planovi razvoja / , imaš i minimum računovodstvenog znanja pa izvoli ” uspoređuj do mile volje ” ! [smiley][smiley]
Robine vrlo hrabra izjava “trenutno o najbolja brodarska tvrtka”. Optimist je upravo stavio podatke za JDPL i nazvao ga “bonboncic” sa cime se mogu sloziti.
EPS (zarada po dionici) 53,08 HRK
BVPS (knjigovodstvena vrijednost po dionici) 921,32 HRK
SPS (prodaja po dionici) 222,19 HRK
P/E 9,63
P/B 0,55
P/S 2,30
Ako imas iste za ULPL stavi da usporedimo. Ponavljam nije mojj izracun (jer ga i neznam).
Mene kod ULPL zabrinjava orjentacija prema tankerskom marketu kojem strucnjaci predvidjaju probleme 2009 a velike probleme 2010 vezano za izlalak novogradnji.
Usput ako uprava drzi dobit na offshore firmama i o tome ne obavjestava svoje suvlasnike dionicare ne zove li se to prevara. Ko garantira da ce ta dobit zavrsiti u ziru ULPL a ne na stranim racunima velikih dionicara koji njome upravljaju? [sad]
P/S = 1,74
P/B = 1,67
P/E = 3,07
eto sad možete usporediti, ( plus Ulpl je privatiziran što Jdpl još nije i ne zna se kad će biti )
Robine, bez ljutnje, ali nisam cuo odavno nesuvisliji druk.
Techman je prilozio JDPL, ja cu se samo osvrnuti na ATPL.
– koliko godina ATPL djeluje, koliko je kriza prezivjela (“goodwill).
Ono sto napominjes kao argument “prodali su brodove, a kupuju/kupili su nove”, ok. Al pogledaj sto ATPL radi. Narudzbe tako rasporedjene da u svakoj godini dolaze novi brodovi, a prodaju stare (i to na vrhuncu, a ne kao ULPL koji su prodali JDPLu bulker prerano). I to jednim lijepim, uravnotezenim ritmom (ATPL)
Necu spominjati ostali business Atlantske, jer kako cujem i ULPL se planira siriti izvan core businessa (ne nije turizam).
Moje je misljenje da na ovim cijenama je ATPL definitivno bolja kupnja, jer budimo iskreni, ULPL ov najjaci argument bila je dokap. Atlantska je konzervativna kompanija i tu necete gledati tu pricu.
Da ne budem optuzen kako drukam pro/contra, ne necu kupovati/dokupljivati ATPL (ne jos)…
Evo Techman uporedba:
JDPL
EPS (zarada po dionici) 53,08 HRK
BVPS (knjigovodstvena vrijednost po dionici) 921,32 HRK
SPS (prodaja po dionici) 222,19 HRK
P/E 9,63
P/B 0,55
P/S 2,30
A vidi šampiona ULPL:
EBITDA (000 kn) 322.257,00
EBITDA Marža % 153,97
EBIT (000 kn) 271.137,00
EBIT Marža % 129,54
EBT (000 kn) 258.423,00
Neto dobit/gubitak (000 kn) 257.781,00
EPS 649,33
Tržišna kapitalizacija (000 kn) 754.411,50
P/E 2,93
BV Društva (000 kn) 467.761,00
BVPS 1.178,25
P/BV 1,61
ROA % 20,51
ROE % 55,11
Dividend Yield % 2,20
http://www.poslovni.hr/57839.aspx
Usput Techman jel onaj doticni gospodin koji ima zeku u prsima i vozi linijom ne talasaj t.j. najradje bi da se nista ne desava iducih nekoliko godina, da ne mora donijeti niti jednu stratesku odluku – Papic već potpisao ugovor o gradnji brodova u JDPL?
Usput Techman jel onaj doticni gospodin koji ima zeku u prsima i vozi linijom ne talasaj t.j. najradje bi da se nista ne desava iducih nekoliko godina, da ne mora donijeti niti jednu stratesku odluku – Papic već potpisao ugovor o gradnji brodova u JDPL?
Podatci su impresivni ali mislim da treba napraviti nove izracune sa dodatnim brojem dionica iz aktualnog docapa pa ce slika bit vjernija.
Po mojim informacijama ugovor za novogradnje JDPL jos nije potpisan iako me svi upuceni uvjeravaju da je to samo formalnost. Neki dan je bio pesimistican clanak u Slobodnoj o tim novogradnjama a i izvor iz brodogradilista me uvjeravao da se ugovaraju nekakvi putnicki brodovi u istom terminu. Kako sam optimist treba se nadati naj boljem.
Materijalna imovina – dugoročne obaveze po dionici : Atlanska plovidba 1.956.691- 1.090.501- = 620-kuna po dionici Jadroplov 1.569.388- 187.242- = 844-kune po dionici , Uljanik plovidba 1.199.261- 698.207- = 1.252-kune po dionici !
Atlanska 620- ,
Jadroplov 844 ,
Uljanik plovidba 1.252 -[smiley][smiley]
[Mnogi govore da dobit Uljanik plovidbe je velika zbog prodaje brodova ali ne vide da je ova uprava pripremila već teren za iduću godinu kada možda neće prodavati brodove već će iz svojih sestrinskih tvrtki početi lagano prikazivati dobit koju do sada nisu imali potrebe prikazivati“.[/b] najte zamerit
ma daj me nemoj nasmijavat…ovo je po tebi najnormalnija stvar da uprava pokazuje odnosno ne pokazuje dobit već kako njoj paše…
Materijalna imovina – dugoročne obaveze po dionici : Atlanska plovidba 1.956.691- 1.090.501- = 620-kuna po dionici Jadroplov 1.569.388- 187.242- = 844-kune po dionici , Uljanik plovidba 1.199.261- 698.207- = 1.252-kune po dionici ! Atlanska 620- , Jadroplov 844 , Uljanik plovidba 1.252 -[smiley][smiley]
dobro..sad si analizirao dio pokazatelja solventnosti pojedinih tvrtki brodarskog sektora..i šta sad?!
ma daj me nemoj nasmijavat…ovo je po tebi najnormalnija stvar da uprava pokazuje odnosno ne pokazuje dobit već kako njoj paše…
koga briga jel normalno ili ne, ako se da provesti unutar zakonskih okvira