Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
febo: ” Robin Hood: ” Da se podsjetimo samo materijalna imovina iznosi 2.998-kuna po dionici ![smiley][smiley] ” A koliko onda iznose obaveze po dionici (dugoročne i kratkoročne)? [smiley] ” Tebi se to ne treba obrazlagati , kada vrlo dobro znaš da komplet “bilančna slika ” izgleda puno , puno bolje od drugih brodara ! Napomena : kod ULPL radi se o ” ganc novoj floti ” ! [smiley][smiley]
ok kakve veze ima informacija da ULPL ima novu flotu? i koja je poveznica sa bilancom ?
materijalna imovina i obaveze po dionici ostaju isti neovisno o toj informaciji da ulpl ima nove brodove ..
noviji brod znači manji rizik od kvara, tj . manji rizik izgubljenih radnih dana , zgog kvara ili popravka ,
ali brod i stari i novi kad je ispravan i kad prevozi teret donosi prihod tj. dobit .. a to je ono što se broji ..
Jeste li pročitali ovaj članak. Politika je dala zeleno svjetlo. Šaltamo u 5 brzinu…
http://www.poslovni.hr/76454.aspx
I gdje vidiš ti ovdje Uljanik plovidbu?
ok kakve veze ima informacija da ULPL ima novu flotu? i koja je poveznica sa bilancom ? materijalna imovina i obaveze po dionici ostaju isti neovisno o toj informaciji da ulpl ima nove brodove .. noviji brod znači manji rizik od kvara, tj . manji rizik izgubljenih radnih dana , zgog kvara ili popravka , ali brod i stari i novi kad je ispravan i kad prevozi teret donosi prihod tj. dobit .. a to je ono što se broji ..
And more, more and more money. [smiley]
Štos je u tome, da novi brodovi ostvaruju puuuno bolje ugovore T/C nego stari.
Kao što kolega kaže: More money. [thumbsup]
Izasao sam iz dionice ali vas pratim i spremam se natrag (ako se ispuni zadani uvjet). Usput bi zelio podsjetiti one koji su nas popljuvali kad smo izasli na 3500. Racunica izgleda ovako:
20 X 3500= 70000 Kuna
(29 X 1900 ) + dividenda – (9 x400) =52370 Kuna
Ovo je trenutna situacija (ne sjecam se tacnog iznosa dividende ali mislim da je 30 kn). Nesto se mogla popraviti slika ukoliko su se dionice prodale odmah nakon potvrde docapa ali je isto tako neizvjesna cijena u trenutku sjedanja novih dionica.
izašao na 3650-3700
i nije mi ni malo žao radi toga
pozdrav i puno sreće svima (bit će vam potrebna)
[bye]
Štos je u tome, da novi brodovi ostvaruju puuuno bolje ugovore T/C nego stari. Kao što kolega kaže: More money. [thumbsup]
ok to je dobar argument ..ali povezivati brodove tj. njihovu starost i bilancu mi nekako čudno zvuči.
i koja je razlika u ugovoru za recimo isti brod istog prevoznog kapaciteta; starog 10 ili 15 godina i novog ?
E dečki priznajem svaka vam čast. Ali sada je ULPL na tako niskim razinama na kojima sigurno neće biti dugo. Naime uključio se trezor pa je tako je vrijednost ostalih dionica sve veća i veća, a i ne bi kupovao, da ne misli da je ovo jako dobra cijena.
974,61 kn dobiti u 2007 godini (a još zadržali dobit u inozemnim podružnicama) a cijena oko 1900 kn na tržištu. Pa koliki im je onda PE (ima li još koja dionica sa manji P/E) ?
A što se sreće tiče kolega febo žao mi je samo što nemam više love za dokup ULPL.
Robin Hood: ” febo: ” Robin Hood: ” Da se podsjetimo samo materijalna imovina iznosi 2.998-kuna po dionici ![smiley][smiley] ” A koliko onda iznose obaveze po dionici (dugoročne i kratkoročne)? [smiley] ” Tebi se to ne treba obrazlagati , kada vrlo dobro znaš da komplet “bilančna slika ” izgleda puno , puno bolje od drugih brodara ! Napomena : kod ULPL radi se o ” ganc novoj floti ” ! [smiley][smiley] ” ok kakve veze ima informacija da ULPL ima novu flotu? i koja je poveznica sa bilancom ? materijalna imovina i obaveze po dionici ostaju isti neovisno o toj informaciji da ulpl ima nove brodove .. noviji brod znači manji rizik od kvara, tj . manji rizik izgubljenih radnih dana , zgog kvara ili popravka , ali brod i stari i novi kad je ispravan i kad prevozi teret donosi prihod tj. dobit .. a to je ono što se broji ..
Stvar je vrlo jednostavna ako materijalnu imovinu promatraš kroz vremensku dinamiku !
Moja materijalna imovina donosit će meni prihod 20- do 25 godina / u novoj floti / , a ista takva u staroj 5- do 10 godina !
Pitanje je pošto češ nakon vjeka eksploatacije prodati u rezalište stare brodove i pošto ćeš nabaviti nove ! Kvaka je u vremenskoj zadršci , u dužini trajanja eksploatacije / količine ostvarenih prihoda , a stime i dobiti / ![smiley][smiley]
_.. ” Stvar je vrlo jednostavna ako materijalnu imovinu promatraš kroz vremensku dinamiku ! Moja materijalna imovina donosit će meni prihod 20- do 25 godina / u novoj floti / , a ista takva u staroj 5- do 10 godina ! Pitanje je pošto češ nakon vjeka eksploatacije prodati u rezalište stare brodove i pošto ćeš nabaviti nove ! Kvaka je u vremenskoj zadršci , u dužini trajanja eksploatacije / količine ostvarenih prihoda , a stime i dobiti / ![smiley][smiley]
izvor nabave materijalne imovine….kapital…vlastiti ili tuđi…stupanj korištenja poluge ukoliko je tuđi?!
ne možeš promatrati nikad samo imovinu bez izvora nabave iste odnosno terećenja iste pasivom..
nije mi baš jasno o čem pričaš…
_Mrzljak_: ” Robin Hood: ” febo: ” Robin Hood: ” Da se podsjetimo samo materijalna imovina iznosi 2.998-kuna po dionici ![smiley][smiley] ” A koliko onda iznose obaveze po dionici (dugoročne i kratkoročne)? [smiley] ” Tebi se to ne treba obrazlagati , kada vrlo dobro znaš da komplet “bilančna slika ” izgleda puno , puno bolje od drugih brodara ! Napomena : kod ULPL radi se o ” ganc novoj floti ” ! [smiley][smiley] ” ok kakve veze ima informacija da ULPL ima novu flotu? i koja je poveznica sa bilancom ? materijalna imovina i obaveze po dionici ostaju isti neovisno o toj informaciji da ulpl ima nove brodove .. noviji brod znači manji rizik od kvara, tj . manji rizik izgubljenih radnih dana , zgog kvara ili popravka , ali brod i stari i novi kad je ispravan i kad prevozi teret donosi prihod tj. dobit .. a to je ono što se broji .. ” Stvar je vrlo jednostavna ako materijalnu imovinu promatraš kroz vremensku dinamiku ! Moja materijalna imovina donosit će meni prihod 20- do 25 godina / u novoj floti / , a ista takva u staroj 5- do 10 godina ! Pitanje je pošto češ nakon vjeka eksploatacije prodati u rezalište stare brodove i pošto ćeš nabaviti nove ! Kvaka je u vremenskoj zadršci , u dužini trajanja eksploatacije / količine ostvarenih prihoda , a stime i dobiti / ![smiley][smiley]
hm ali i novi i stari brod se amortizira po nekoj godišnjoj stopi .. ili jednaka stopa (20 20 20 …) ili nejednaka (npr . 30 25 20 ..) ..
a trošak amortizacije je u rdg .. i smanjuje se materijalna imovina u bilanci .. čak možda i stari brod do kraja amortiziran može matematički donijeti više dobiti .. jer nema troška amortizacije .. naročito sada kad su vozarine 10 x veće nego prije 2-3 godine ..
što je neko napisao na ovoj temi “bolje stari ruzinavi brod po bdi 110, nego novi po bdi 50” ..