Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,20 | 228 | 15 | 15,20 | 15,50 | 0,00% |
Izlazi gadno FLORIČIĆ MARTINA. Ne znam šta joj bi da proda 2500 kom samo ovaj tjedan.
A možda je pročitala i proučila FI .. [cool]
Izlazi gadno FLORIČIĆ MARTINA. Ne znam šta joj bi da proda 2500 kom samo ovaj tjedan.
A braco izaso, pa ide i ona… Anyway, njoj za dokapitalizirat treba po zadnjem stanju 5.8 mil kn. Vec je skupila tolko, valjda nesto treba i za cipelice i torbice. U svakom slucaju, svaka nova dokapitalizacija je sve cupavija, of kors.
dobit u zadnjem kvartalu 2,6 M kn ?? isti kvartal prošle godine 5.8 M kn ..
povećanje financijskih rashoda sa 10 na 16 M kn . (da nije bilo tog povećanja dobit bi bila 8,6 M kn )
=> .zadužili su se dodatno za 350 M kn !! … zbog toga je kamata tj. financijski rashod tako povećan .. tj neto dobit smanjena ..
ok . ta zaduživanja su išla u investicije = brodove koji će donositi dobit u sljedećim razdobljima ; ali kolika će biti dobit i hoće li moći pokriti te nove financijske rasohode u budućim razdobljima ?
sa ovakvim zadnjim tromjesečjem godišnja dobit je na razini od 10 M kn … dok za prošlu godinu je bila neto dobit 256 M kn .. ali sa izvarednim prihodima od prodaje brodova ..
da zaboravio sam i jedan detaljčić ; broj dionica ..
1. početak 2007 .. 100 % ..
2. 3. dokap .. 148% ..
3. 4. dokap .. 214,6 % ..
početak 2007. cijena dionice i današnja cijena dionice : cca. na istim razinama .. a duplo više dionica +114% ..
probajte izračunati FA parametre investiranja bez izvanrednih prihoda zapravo bez ostalih prihoda ..
ok dobit baz ostalih prihoda ; 2006 = 23 M kn
……………………………………………. 2007 = 55 M kn
dakle cijena dionice u odnosu na neto dobit bi bila na istim razinama od prije godinu dana .. ok danas je veći duplo veća pasiva akativa što povećava i knjigovdstvenu vrijednost ..
u sljedećem razdoblju se očekuje cca : 210 M kn povečanje upisanog kapitala .. tj. moguće smanjenje obaveza .. ali porast obaveza je 350 M kn .. pa ako se taj novi upisani kapital (dokapitalizacija u toku) iskoristi za podmirivanje kredita opet je porast obaveze tj. kredita 150 M kn ..
u RDG-u se vidi dosta velika stavka u financijskim prihodima 40 M kn .. ! ( prodaja dionica ? )
dobit bez ostalih prihoda i bez financijskih prihoda ( 40 M kn ove godine) :
2006 : 18 M kn
2007 : 14 M kn
takva operativna dobit ; dobit od redovnog poslovanja; čak se nešto i smanjila i prošloj godini ..
ista ili nešto manja dobit (redovno poslovanje) ; cijena dionica ista ; 114 % dionica više = > fundametalno je danas dionica duplo skuplja nego prije godinu dana ..
da zaboravio sam i jedan detaljčić ; broj dionica ..
1. početak 2007 .. 100 % ..
2. 3. dokap .. 148% ..
3. 4. dokap .. 214,6 % ..
početak 2007. cijena dionice i današnja cijena dionice : cca. na istim razinama .. a duplo više dionica +114% ..
probajte izračunati FA parametre investiranja bez izvanrednih prihoda zapravo bez ostalih prihoda ..
ok dobit baz ostalih prihoda ; 2006 = 23 M kn
……………………………………………. 2007 = 55 M kn
dakle cijena dionice u odnosu na neto dobit bi bila na istim razinama od prije godinu dana .. ok danas je veći duplo veća pasiva akativa što povećava i knjigovdstvenu vrijednost ..
u sljedećem razdoblju se očekuje cca : 210 M kn povečanje upisanog kapitala .. tj. moguće smanjenje obaveza .. ali porast obaveza je 350 M kn .. pa ako se taj novi upisani kapital (dokapitalizacija u toku) iskoristi za podmirivanje kredita opet je porast obaveze tj. kredita 150 M kn ..
u RDG-u se vidi dosta velika stavka u financijskim prihodima 40 M kn .. ! ( prodaja dionica ? )
dobit bez ostalih prihoda i bez financijskih prihoda ( 40 M kn ove godine) :
2006 : 18 M kn
2007 : 14 M kn
takva operativna dobit ; dobit od redovnog poslovanja; čak se nešto i smanjila i prošloj godini ..
ista ili nešto manja dobit (redovno poslovanje) ; cijena dionica ista ; 114 % dionica više = > fundametalno je danas dionica duplo skuplja nego prije godinu dana ..
evo nedjelja navecer i skupljaju se drukeri,
ne da mi se previse…
-probaj skuziti odakle fin prihodi
– pogledaj amortizaciju 06 i 07 i pokusaj shvatiti zasto veca gotovo 40% [bye]
mozda zato sto su povecali flotu? zato sto ce imati vece prihode i dobit u 2008
btw cini mi se da su imali placanje kta i prije nego su se brodovi poceli koristiti [huh]
ono sto ima forward redovnog poslovanje p/ebitda 5-6 ili P/e 8-10 je skupo?
Kad naucis sto su fundamenti, onda se javi – pokusaj izvrtiti DCF sada i prije godine dana, pa se onda javi (ako znas?)
koliko se gluposti moze ovdje procitati…
pa ono ;
ono što znamo ;
1. nema prodaje brodova : nema ostalih prihoda :
2. neznam kako sto je sa financijskim prihodima ; dionice drugi društava ?
te dvije stvari su vrlo intenzivno utjecale na neto dobit : 200 M kn ostale dobiti + 40 M kn financijske dobiti .. u odnosu na ukupnu dobit od 255 !! .. znači da je samo 14-15 M kn dobit od redovnog poslovanja ; transport brodovima ;
omjer je ogorman 255 : 15 ..
ok toga vjerojatno nema .. ako gledamo samo prihod po kvartalima on je na razini od 50 M kn za zadnja 4-6 kvartala .. znači prihodi su na istoj razini ! unatoč ogromnom porastu BDI -a .. kako to ? ok prodali su brod ; (i održali su istu dobit uz manje brodova) kupili novi- nove i čekaju da novi počne donositi nove dodatne prihode .. kako je neko spomenuo u ovo zlatno doba oni su prodali brod ?? ; i skratili si prihode .. ok vjerojatno su za taj brod dobili i dosta veću cijenu zbog tog visokog BDI-a ..
ne znam kad dolazi novi brod-brodovi (ili su već došli ) .. ali to će povećati prihod .. ali ne nužno toliko i dobit zbog povečanih troškova kamata .. ok. trošak kamata se može smanjiti ovim dokapom .. ako se taj novac iskoristi za podmirenje kredita ; u što sumnjam jer su krediti većinom dugoročni .. ili novac od dokapa ide za ratu broda ..?
ali kako god .. mislim da bi se dobit trebala povećati značajno 1.5-2x neto dobit 2006 ili 2x dobit 2007 …
a zadnji kvartal pokazuje čak i smanjenje dobiti .. !? na 2.6 M kn sa 5,5 M kn .. (zbog prije spomenutih kamata)
moje viđenje je da se takvo povečanje neto dobiti neće dogoditi ..
možda se povrati na ovu početnu neto dobit po kvartalu od 5-6 max. 7-8 M kn .. koja po meni ne opravdava ovu cijenu dionice ; tj dionica prije godinu dana je bila barem 60-70% fundamentalno jeftinija …
ako neto dobit u prvom kvartalu bude na ili više od 10 M kn .. to bi bilo zadovoljavajuće za ovu sadašnju cijenu dionice .. ključ je u dobiti koju će nositi novi brodovi ..
U GFI 2007 stoji , da su rezultati poslovanja bolji su u odnosu na isto razdoblje protekle godine zbog ostvarenih ostalih prihoda s temelja prodaje brodova i financijskih prihoda od unosa zadržane dobiti inozemne podružnice iz proteklih razdoblja.
Kada će se po tvome zadržana dobit inozemne podružnice prenesti u izvješće i koliko bi mogla iznsiti?
U GFI 2007 stoji , da su rezultati poslovanja bolji su u odnosu na isto razdoblje protekle godine zbog ostvarenih ostalih prihoda s temelja prodaje brodova i financijskih prihoda od unosa zadržane dobiti inozemne podružnice iz proteklih razdoblja. Kada će se po tvome zadržana dobit inozemne podružnice prenesti u izvješće i koliko bi mogla iznsiti?
nije da se više ovdje želim upetljavati..ali ovo je totalni nonsens po svim računov.standardima, dobit ino podružnica može ući samo u to razdoblje kad je i ostvareno, što je pisac izvještaja htio reći to samo on zna,
bilo bi dobro kad bi netko od vas to pitanje postavio na skupštini pa ovdje objavio i ostalima..
U GFI 2007 stoji , da su rezultati poslovanja bolji su u odnosu na isto razdoblje protekle godine zbog ostvarenih ostalih prihoda s temelja prodaje brodova i financijskih prihoda od unosa zadržane dobiti inozemne podružnice iz proteklih razdoblja. Kada će se po tvome zadržana dobit inozemne podružnice prenesti u izvješće i koliko bi mogla iznsiti?
prolistao sam malo unatrag koju stranicu i neko je napisao da je objašnjenje ovogodišnjih većih financijskih prihoda upravo ta zadržana dobit stranih podružnica .. znači financijski prihod ove godine ta zadržana dobit stranih podružnica .. znači na to se može računati i dalje .. (ok nije prodaja dionica )
ali zadnji kvartal je loš .. i uz taj novi brod koji je u pogonu od 11.10.2007. unatoč .. .. .. i u njemu je ta financijska dobit 2,7 M kn , a neto dobit mala 2,6 M kn ..
Zadnji kvartal je loš baš zbog zadržane dobiti, kada će se preneti (tko zna.. ali ove godine sigurno) a radi se sigurno cca. 40 mil kn plus:
zadržana dobit inozemne podružnice proteklih razdoblja;
Volme na osnovu navog TC zarađuje 110 % više odnosno više 33.000 $;
Marlera, koja radi od 11.10.2007 po 75.000 $ daily a novi TC bi bio moguć oko 100.000 $ daily;
72 mil . kn iz dokap.
Kako bi reko kolega plavi – može li bolje?
Usput febo tako je bilo do sada (zadnje tri godine) valjda je sve po zakonu?
Usput febo tako je bilo do sada (zadnje tri godine) valjda je sve po zakonu?
Dal je po zakonu ili nije nas boli salgija, pa ne radimo za poreznu upravu, al dal nas veslaju ili ne
na to je već teže odgovorit…
[smiley]