Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 12,88 | 3.105 | 241 | 12,70 | 13,50 | -0,74% |
nikad jeftinija dionica, barem ne u zadnjih 2 godine!
šteta..
što nemam još love, baš šteta[cry]
pa vorda pogledaj prihode u 4q pa smijesno su mali za njihovu flotu. sakrivaju prihode jer ce im trebati za pokriti ovu godinu kad nema vise brodova za prodat pa da ne bude pre veliki pad dobiti ove godine do dolaska noih brodova u flotu. tako nekako je to vidin.
Da li to znači da firmu vode kriminalci?.
Zašto najprije pravo na dokapitalizaciju pa tek onda FI 2007.Nije li to lov u mutnom.
Dobit iz osnovnog poslovanja je niska zbog velikih troškova i kamata na kredite,jer se sredstva iz dokapitalizacija koriste više za kupnju dionica u trezor,kako bi se cijena dionice održala visoko,nego za obnovu
flote.
Sa ovolikim prihodima ne može se ostvariti neka veća dobit po dionici iz osnovnog poslovanja.Ali to može biti
samo gore jer će se broj dionica iz dokapitalizacije povečati za 180.000,a kapital se povećava za samo
72 mil kn,a to nije dostatno za kupnju iole ozbiljnijeg broda.
Danas su svi brodari dobro skočili.To bi se dogodilo i sa ULPL da nije izašlo FI 2007.
Napravite ozbiljnu usporedbu sa ostalim brodarima i utvrdit ćete zašto je ULPL ovoliko pao i koliko bi trebao
još potonuti da bi im bio ravnopravan.
Ne želim provocirati nego potaknuti na razmišljanje!
Ne želim provocirati nego potaknuti na razmišljanje!
Ne možeš potaknuti druge na razmišljanje ako ni sam ne razmišljaš!? Ništa konstruktivno nisi napisao da bi ti netko povjerovao.
Problem u niskoj profitabilnosti nije u kamatama i visokim troškovima, nema to veze sa istinom. Obnova flote, prodaja starih i kupnja novih (polovnih) brodova u 2007.g. ih je koštala vremena. Iz tog razloga nisu mogli raditi ugovore te su imali nisku stopu operativne dobiti, ali u 2008.g. će se sigurno situacija poboljšati. Imaju novu flotu i mogu je iznajmljivati visoko profitabilno. Također, održavanje visoke cijene od strane firme nema veze sa mozgom. Pogledaj koliko imaju vlastitih dionica pa onda komentiraj takvo nešto. Nadalje, što se tiče cijene, ona je daleko ispod one koja bi trebala biti sa obzirom na postignute rezultate i poslovanje same firme. Cijena u nikojem slučaju nebi trebala biti ispod 3.000 kn, ali nažalost kao i mnoge druge odlične firme u HR plaća cijenu igre fondova i paničara te trenutnog negativnost općeg stanja na burzi.
– ajd ti pogledaj kolika je bila vrijednost brodova koje su kupili- preko 700 mio kuna, pa onda trkeljaj oko toga za cega su utroseni novci
– pala je zato sto sto je povecan broj dionica
– a ovo o prihodima i dobiti, ne razumijem, a vjerovatno ni ti ne razumijes,
– rezultat ce biti u 2008 bolji zbog novih ugovora i povecanja u flote-bulkera
– po meni forward P/e iz redovnog poslovanja na ovoj cijeni 8-10 i P/EBITDA 5- 6, ak ti mislis da je to skupo, misli i dalje
[bye][bye][bye]
ah, da, za NAV pitajte ljude iz brodarstva,
ne da mi se racunati/traziti
Dobit ULPL od 254 mil. kn svakako je fascinantna za razliko recimo od najvećeg brodara ATPL, čija je dobit za 2007 godinu iznosilo oko 247 mil. kn. Svakako od tih 254 mil. kn dobiti treba izuzeti prodaju brodova Suez Express, Atlantic Express i Arena tijekom 2007 godine negdje u visini 30 mil$ odnosno oko 147 mil. kn (ako ko raspolaže sa točnijim podacima neka me ispravi) što kod cijene 2350 kn daje P/E oko 12-13.
Realan P/E oko 13 sasvim je u okvirima svjetskih brodara ali kod ULPL je to samo trenutna varka. Naime o pojašnjenju i komentaru uprave kod GFI piše, da su rezultati poslovanja bolji su u odnosu na isto razdoblje protekle godine zbog ostvarenih ostalih prihoda s temelja prodaje brodova i financijskih prihoda od unosa zadržane dobiti inozemne podružnice iz proteklih razdoblja. U zadnjem kvartalu tako dobiti iznosi samo 2.611.000 kn /580 000 dionica = 4,5 kn dobiti po dionici, a razlog tako male dobiti je sve zbog razloga zadržane dobiti inozemne podružnice.
Pitanje je tako samo kada će se zadržana dobit inozemne podružnice prenesti u izvješće. Vjerujem, da u 1Q2008.
Tako će 1 Q2008 biti viši za:
• zadržana dobit inozemne podružnice proteklih razdoblja;
• Volme na osnovu navog TC zarađuje 110 % više odnosno više 33.000 $;
• Marlera, koja radi od 11.10.2007 po 75.000 $ daily a novi TC bi bio moguć oko 100.000 $ daily;
• može se desiti još koje iznenađenje uprave ULPL u pozitivnom smislu, koja ne miruje.
Sve to daje naslutiti fantastično dobit već za 1 Q 2008 ( a cifru koliko bi mogla iznositi neka stavi netko drugi). Pozdrav [cool]
može li mi netko napisati koliki je omjer bio u zadnje 3 dokapitalizacije posjedovnih dionica i bonus dionica za 400 kn (ili kako je to onda već bilo)…
sad je 1:045 i baš si nešto mislim:
da li se moglo uhvatiti u mutnom bez dokapa?npr
dionica je bila 3000 kn neposreno prije (naravno, trebalo je biti srećković ili spretan je uhvatiti po toj cijeni)…
2 x 3000 = 6000
+ (1 x 400)
—
6400:3=2133 kn/dionici.
baš sam pratio trenutke na burzi kad je prošao dan d. u jednom trenutku je dionica bila oko 2133 kn, da bi taj isti dan skočila na 2300 (uz uvjet da ste spretan ili srećko). inače vas ta dionica košta više….
da će baš zveknuti dionica na 2350 baš i nisam mogao ni u najcrnjim slutnjama predvidjeti.
naprosto je nevjerojatno, da sve što kalkuliram, a inače sam pesimist, uvijek gore ispadne.
prognozirao sam 2400-2550, a ono eto-mi-ga-na.
naravno, nisam uhvatio ulpl na 3000 kn
🙁
dokapitaliazcije su bile:
prva od 50%, druga od 44 % ,treća 48 % i zadnja 45%
Inače cijene većih dionica su po mome kontrolirane sa strane fondova, uprava i tko zna…ali može se zaraditi držanjem dionice (bar kod ULPL sam siguran). Biće još iznenađenja ali u pozitivnom smislu kod ULPL.
Dobar dan! Vidio sam da neki dioničari ovog poduzeća misle da će biti još jedan dokap do kraja godine (da,znam ni ovaj nije još završen,ali svejedno pitam jer mislim ovu dionicu dugo držati) .Da li netko može svoje mišljenje o još jednom dokapu potkrijepiti argumentima i promišljanjima?Bio bih zahvalan!
Stari to nitko ne zna (osim možda Pavletića i Švorca). Ali nadamo se, da će to biti možda još ove godine jer treba im novac za nove brodove, koji su naručeni u 3. maju.
Izlazi gadno FLORIČIĆ MARTINA. Ne znam šta joj bi da proda 2500 kom samo ovaj tjedan.
Dobar dan! Vidio sam da neki dioničari ovog poduzeća misle da će biti još jedan dokap do kraja godine (da,znam ni ovaj nije još završen,ali svejedno pitam jer mislim ovu dionicu dugo držati) .Da li netko može svoje mišljenje o još jednom dokapu potkrijepiti argumentima i promišljanjima?Bio bih zahvalan!
Nova dokapitalizacija je lako moguća s obzirom na velike kreditne obveze,a flota je premala da bi se sve ove
kratkoroćne obaveze mogle pokriti iz tekućeg poslovanja.Starih brodova za prodaju više nema.
IQ 2008 je gotovo završen.Nadajmo se da će biti puno bolji od zadnjeg kvartala 2007.
Ipak je menađment napravio katastrofalno lošu procjenu ,kada su prodavali flotu, jer više je vrijedio”stari ruzinavi brod”kada je BDI iznosio 11.000 nego nova “bjela lađa”sada.A što donosi vrijeme pojma nemam.
Brodari su opasni ako koristite margine kredite,jer vam se dionice rasprodaju kada su najjeftinije.Ovo iz
vlastitog iskustva, kada je TNPL tresnula na 4100,a vidjela se i jazovka na 2.900.Već sutradan je bila na 4.400 i 4.500 tako da se situacija popravila.Ista stvar i na JDPL i ATPL,a jedino ULPL se dobro držala radi
dokapitalizacije.
Za ovih godinu dana najviše sam zaradio na brodarima,ali pokoji put mi je izgledalo kao da su brodovi potonuli.Brodari su za stručne osobe i dobre poznavaoce ove problematike,a za one koji to nisu samo za
osobe sa dobrim stomkom i čeličnim živcima.
Kod donošenja odluke o kupnji brodara dobro ga proučite pa tek onda donosite odluku.Vi to očito niste
napravili jer ako iskreno pitate,možete dobiti i razne odgovore u ovisnosti od interesa osobe koja odgovara.
Dobro FA,sposebnim akcentom na bilancu.I DNEVNO praćenje,jer ludih skokova cijena/BDI/nema ni u
jednoj drugoj djelatnosti.
Želim vam uspjeha u budućem trgovanju.