ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 05:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,80
192
13
14,60
14,90
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

pa meni se čini podcjenjena ako gledamo P/E koji je ispod 3 za zadnja 4 kvartala. mislim da ova dionica ima neki drugi “problem” – možda uprava, čije je ovo čedo, još uvijek skuplja i ne da cijeni gore? ne znam.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Hehehe [smiley2]

Društvo Uljanik Plovidba d.d. dostavilo je Obavijest slijedećeg sadržaja:

“Poštovani,

Dana 18. lipnja 2007. godine potpisana su između Brodogradilišta 3. MAJ iz Rijeke i Društva dva posebna Aneksa ugovora o gradnji brodova za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT za gradnje označene brojevima 708. i 709. Nadzorni odbori ugovornih stranaka su odlukama dali suglasnost na zaključenje predmetnih aneksa, te su prva dva ugovora o gradnji navedenih tankera stupili na snagu.

Sa štovanjem,

ULJANIK PLOVIDBA d.d.

Dragutin Pavletić, direktor”

No respect


Hmm, nevjerojatno je koliko se na ovim stranicama piše o podcijenjenosti navedene dionice, a ona se trži u relativno malim volumenima po standardno “podcijenjenoj” cijeni… Što je u pitanju: dali je stvarno podcijenjena ili je trenutna cijena realna?

evo, žale se kolege da na forumu nema kvalitetnih postova s informacijama, pa bih volio da netko prokomentira ULPL. jasno je da je jeftina, ali je pitanje zašto se cijena vuče. ako je stvar u užem krugu ljudi koja skuplja, to može trajati godinama. hvala unaprijed.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Hvala Tunasaladi na vrlo zanimljivom odgovoru

Dođite i hurdite....


pa meni se čini podcjenjena ako gledamo P/E koji je ispod 3 za zadnja 4 kvartala. mislim da ova dionica ima neki drugi “problem” – možda uprava, čije je ovo čedo, još uvijek skuplja i ne da cijeni gore? ne znam.

Kolega, morate biti oprezni sa racunanjem P/E. Morate izbacit prihode od prodaje broda (uzet samo prihode iz redovne djelatnosti). To vam na bazi anualiziranog prihoda iz 1q 2007. dodje do P/E = 21.3. Takve trvtke bi se u idealiziranom slucaju (gdje nema puno ocekivanja) trzile po P/E – 13-15. Tu vam je generalno mala mogucnost povecanja profitabilnosti, jer su svi parametri poslovanja relativno cvrsto odredjeni, a uvijek postoji rizik promjene cijena na svjetskom trzistu, na koje ne mozete nikako utjecati. U sadasnju cijenu je od oka uracunato 20% povecanjea prihoda u skoroj buducnosti. Vlasnicka struktura isto ne pomaze.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

SLK je opet najbrzi u sirenju vijesti.

Obnovu flote su ozbiljno shvatili, kao i svaki projekt..
stari brod prodan.. gradnja novih..

samo da cijena poprati pozitivna zbivanja (koja su vec normala za ovu tvrtku)

Blago siromašnima duhom...

Hvala Tunasaladi na vrlo zanimljivom odgovoru

hm, to je pitanje [smiley2].
nadam se da ima ovdje kolega koji duže prate ULPL i imaju kakvo saznanje. vidio sam na mojnovac da ju je sasko pratio npr.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch


Kolega, morate biti oprezni sa racunanjem P/E. Morate izbacit prihode od prodaje broda (uzet samo prihode iz redovne djelatnosti).

Sad bih trebao prekopati i izvaditi konkretne podatke, ali ovi obnavljaju flotu i to će potrajati još par godina. Svake godine prodaju/kupe po koji brod. Teško je tu to izdvajati. A i brodari vani, po kojima se možemo usporediti, rade isto – kupuju i prodaju brodove.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch


TunaSalad: ” pa meni se čini podcjenjena ako gledamo P/E koji je ispod 3 za zadnja 4 kvartala. mislim da ova dionica ima neki drugi “problem” – možda uprava, čije je ovo čedo, još uvijek skuplja i ne da cijeni gore? ne znam. ” Kolega, morate biti oprezni sa racunanjem P/E. Morate izbacit prihode od prodaje broda (uzet samo prihode iz redovne djelatnosti). To vam na bazi anualiziranog prihoda iz 1q 2007. dodje do P/E = 21.3. Takve trvtke bi se u idealiziranom slucaju (gdje nema puno ocekivanja) trzile po P/E – 13-15. Tu vam je generalno mala mogucnost povecanja profitabilnosti, jer su svi parametri poslovanja relativno cvrsto odredjeni, a uvijek postoji rizik promjene cijena na svjetskom trzistu, na koje ne mozete nikako utjecati. U sadasnju cijenu je od oka uracunato 20% povecanjea prihoda u skoroj buducnosti. Vlasnicka struktura isto ne pomaze.

kod analize brodara (u koju se baš ne razumijem) treba te prihode uračunati, brodari zahtjevaju kompletno drukčiji pristup. oni imaju takav karakter poslovanja da uz osnovnu djelatnost zarađuju i na k/p brodova. kupe brod, isti amortiziraju u kratkom periodu i onda ga prodaju. to ima višestruke pozitivne efekte.

ova je dionica strogo kontrolirana od strane uprave koja se konstantno krca. moj je dojam da pola toga nije prikazano u izvješćima, kada to odluče prikazati sadašnja cijena će biti smiješna iz tadašnje perspektive, zato lagano dokupljujem (kao i moju miljenicu snho)

Never argue with an idiot, he'll take you down to his level and beat you with experience.....

deimos:

Kolega, morate biti oprezni sa racunanjem P/E. Morate izbacit prihode od prodaje broda (uzet samo prihode iz redovne djelatnosti).

Sad bih trebao prekopati i izvaditi konkretne podatke, ali ovi obnavljaju flotu i to će potrajati još par godina. Svake godine prodaju/kupe po koji brod. Teško je tu to izdvajati. A i brodari vani, po kojima se možemo usporediti, rade isto – kupuju i prodaju brodove.

Da, na osnovu toga dobijete ono ocekivanje od 20% rasta profita. U pravilu treba izbacit takve prihode, ali na osnovu njih povecat ocekivanje rasta ukoliko firma ima namjeru sirit djelatnost, a ne isplatit razliku kao dividendu. Za to morate znati koliko kapaciteta novog ce to donjeti, ja ne pratim tako detaljno ovu dionicu (usao i izaso 2 puta sa 15%). Problem je sto je obnavljanje flote relativno skupo i dugotrajno, necete tu vidjet rast od 50% u godinu dana. Ako zelite detaljno racunati, “discounted cash flow” je dobar pocetak. 6% vam nose obveznice kao bazna usporedba.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."



kod analize brodara (u koju se baš ne razumijem) treba te prihode uračunati, brodari zahtjevaju kompletno drukčiji pristup. oni imaju takav karakter poslovanja da uz osnovnu djelatnost zarađuju i na k/p brodova. kupe brod, isti amortiziraju u kratkom periodu i onda ga prodaju. to ima višestruke pozitivne efekte.

Naveo sam to udgovoru TunaSalad-u, samo vodite racuna da su trenutacno cijene brodova narasle zbog nedovoljnih kapaciteta brodogradilista. Dugorocno je tesko reci kako ce se cijene kretati, to je rizik koji treba uracunati.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Ne bih se deimos složio sa time, da prihode od prodaje broda treba uzet samo prihode iz redovne djelatnosti, kod računanja P/E.

Novac od prodaje tog broda, će društvo staviti u postavku računa dobiti i gubitka, te tako povecati imovinu (aktivu) i konačno i dobit pod uslovom naravno, da obaveze ostaju barem iste. Isto su to napravili več prošle godine, kada su u lipnju prodali i brod iz 2000 godine za 32 mil. $, a prihod od prodaje unesli u 1Q 2007.

http://www.transfer-biro.hr/default.aspx

Slažem se sa Magixom, da je ova je dionica strogo kontrolirana od strane uprave, koja se konstantno krca. Dojam je, da pola toga nije prikazano u izvješćima, a kada to odluče prikazati sadašnja cijena će biti smiješna iz tadašnje perspektive.

New Report

Close