Ovu dionicu se isplati držati iz slijedečih razloga, ima mladu floto, gradi nekoliko novih brodova, posluje pozitivno i dijeli dividendu. Dva največa vlasnika ujedno i direktori Pavletić 26462 dionice i Šorc 25845 dionica ne prodaju i ne smanjuju svoje portfelje. Ja ču imati pravo na dokup 33 dionice, znači za 13200 kn obogatiti ču svoj portfelj sa 33 nove dionice, znači po ovoj cijeni za 3,6 dionica dokupiti 33 nove. Tko misli da se to ne isplati neka si traži bolje, što bi slavonci rekli “široko mu polje”.[thumbsup]
Malo bi strucno dopunio gornji post. Zaista ULPL ima mladu flotu i nije pretjerano zaduzen jer rast financira docapima. Trenutno su dobro izbalansirani. Imaju 3 tankera i 3 broda za rasuti teret. Svi brodovi su u dugotrajnom TC sta smanjuje zaradu ali daje stabilnost. Zabrinjavajuce je buduce odredjenje. Imaju kod 3 Maja narucena 4 kemiska tankera sta u buducnosti daje prevagu tankerskoj floti. Trenutno je tankersko trziste relativno mirno ali aktualne cijene nafte izazivaju zabrinutost. Svi se okrecu stednji i alternativnim izvorima energije sta ce smanjiti potraznju za brodskim prostorom. Zima je na izmaku pa tako i pojacana sezonska potrosnja jenjava. Moje osobno misljenje je da prodaja Trogira nije bila naj bolja odluka pa makar i po cijenu odustajanja od dva kemikalca.
sakai, točno si naveo dvije situacije za navedenu dvojku, ali si zaboravio navesti da je nakon toga Pavletić stekao 1000 novih dionica. Nisi komentirao moju situaciju, dokupljujem 33 dionice po 400 kuna što iznosi 13200 kn. Poslije dokapa da prodam te 33 dionice samo po 2500 kn zarada na njima biti če mi oko 70000 kn, možda je to nekom malo, meni nije.
Heh, “darovao” po koliko, kupio po koliko? Nije bitno, definitvno je to vrlo snalazljiva uprava (bez ikakvog sarkazma). Ja sam samo komentirao netocni navod….
Naravno, racunica stima, ako si dugorocni imaoc ULPL-a te ih kupio jos prije i ispod 2.500. Racunica je malo drugacija za one koji su ulazili na 3600. No u svakom slucaju to je dobra dionica.
[thumbsup]
” Vidi kolega lavgar – ja imam svoje mišljenje. Ne dopuštam da mi namećeš svoje, citiranjem i osporavanjem mojih tvrdnji. Ja tvoje mišljenje ne dovodim u pitanje, a za desetak dana ćemo vidjeti koji je bio u pravu.
Ne osporavam ja ničije mišljenje pa ni tvoje,dapače ,različita mišljenja bi trebala dati kvalitetu ovom forumu.Ono što ja osporavam je to da logika i matematika imaju veze s burzom.Ja u to ne vjerujem ali nemam ništa protiv da ti vjeruješ.Dakle ne osporavam tvoje nego uz tvoje ističem i svoje mišljenje.I neznam na koliko će cijena pasti ili narasti poslije dokapa ali znam da to neće biti zbog fizike ili matematike,prije zbog psihologije.Živi bili pa vidjeli.
Ako odmislim ova dva navedena pojma (m+f) cijenim tvoje pisanje i ne osjećam potrebu oko toga polemizirati,neka tema bude ULPL.
[smiley]
Zbog različitog mišljenja postoji Burza i trgovanje na njoj, što znači da je uvijek poželjno.
Slažem se da je teško (ne i nemoguće) upotrijebiti matematiku na samu Burzu i trgovanje, dok je za samo bavljenje dioničarstvom ona apsolutno neophodna.
Nema matematike koja će izračunati cijenu 26.03, s tim se ne treba zamarati.
No ja i dalje stojim uz moju formulu ispod, a bitna je recimo svima koji su na marginu:
X / 1.45 + Y = Z
X = ULPL 26.03.
faktor 1.45 = postojeće dionice + dokap
Y = marža rizika (cca 5% cijene X)
—
Z = ULPL 27.03
Probajte samo logično razmisliti:
– ako imaš dionicu 26.03., da li ju želiš dati 27.03. za manje od 75% jučerašnje cijene?
– ako ju nisi uzeo 26.03., želiš li ju platiti 27.03. više od 75% jučerašnje cijene?
Ovo nikako ne znači da će tako i biti, ni slučajno. Tako je bilo kod zadnja dva dokapa, a patterni nisu vječni.
Samo iznosim svoje mišljenje, koje argumentiram, za razliku od 90% postova na Forumu.
Nije bitno da li je čovjek u pravu, nego objašnjenje zašto tako misli, a na ostalima je onda da prosude da li je u pravu ili nije. A u ovom slučaju – vrijeme će pokazati.
@Techman – napisao si: “Malo bi strucno dopunio gornji post. Zaista ULPL ima mladu flotu i nije pretjerano zaduzen jer rast financira docapima. Trenutno su dobro izbalansirani. Imaju 3 tankera i 3 broda za rasuti teret. Svi brodovi su u dugotrajnom TC sta smanjuje zaradu ali daje stabilnost”.
Evo novi ugovor (TC):
Ship Name VOLME
DWT 52949
Built 2004-10
Flag CRT
Draft 12,1630
52,949 BLT 04 JAPAN 21-31/3.2008 4-6 MOS USD 64,000
Prije je bilo 30.000 danas 64.000 USD. Ako si kao što kažeš trenutno u vrhu svjetskih zbivanja i radiš u drugom naj vecem svjetskom managementu (preko 600 brodova) – onda budi dobar pa saznaj nešto o Marleri.
Tako je bilo kod zadnja dva dokapa, a patterni nisu vječni. Samo iznosim svoje mišljenje, koje argumentiram, za razliku od 90% postova na Forumu. Nije bitno da li je čovjek u pravu, nego objašnjenje zašto tako misli, a na ostalima je onda da prosude da li je u pravu ili nije. A u ovom slučaju – vrijeme će pokazati.
SLK malo bi se ukljucio. Patterni nisu vjecni a ovaj docap se dogadja u trenutku kad je ZSE maltene u rasulu. Zbog toga mislim da mozda 25 % i nije realan postotak. Neka citatelji prosude da li je vise ili manje [undecid]
@Techman – napisao si: “Malo bi strucno dopunio gornji post. Zaista ULPL ima mladu flotu i nije pretjerano zaduzen jer rast financira docapima. Trenutno su dobro izbalansirani. Imaju 3 tankera i 3 broda za rasuti teret. Svi brodovi su u dugotrajnom TC sta smanjuje zaradu ali daje stabilnost”. Evo novi ugovor (TC): Ship Name VOLME DWT 52949 Built 2004-10 Flag CRT Draft 12,1630 52,949 BLT 04 JAPAN 21-31/3.2008 4-6 MOS USD 64,000 Prije je bilo 30.000 danas 64.000 USD. Ako si kao što kažeš trenutno u vrhu svjetskih zbivanja i radiš u drugom naj vecem svjetskom managementu (preko 600 brodova) – onda budi dobar pa saznaj nešto o Marleri.
To sta radim u drugom naj vecem managementu je bilo adresirano na uvid u situaciju na trzistu. Firma u kojoj radim je vrlo aktivna i ima svoj Chartering dept. Svi charteri jednom zavrsavaju i ako nema trenutno dobrog dugorocnog brod se vrti na spotu. JDPL je napravio pogresku i zakljucio mislim Trogira kad je bilo ocito da trziste ide gore. Da je zavrtio jedan ili dva spota mogao ga je zakljuciti znacajno bolje. Ne pratim ULPL day-to day ali znam da im je orjentacija duzi TC. S toga Marlera nije mjerodavna. Kad si vec tako dobar poznavatelj kazi koliko dugo ce je vrtiti na spotu? Da li je to trajnija orjentacija ili cekaju pogodan dugorocni najam. Trogir jer vozio gotovo godinu dana sa dnevnim najmom od cca 16000 USD zakljucenom za vrijeme ULPL (sto je na koncu i smanjilo kupoprodajnu cijenu)
@ KNECHT 19
Jedno pitanje. Ako vec po tebi dobro operiraju brodove da li je net profit ispunio tvoja ocekivanja u godini kada su brodari biljezili rekordne prihode? Ako nije znas li zasto nije? Ako je, zaboravi.
Nediljom imam vise vremena pa su mi postovi ucestaliji. Nadam se da nisam upilao [rolleyes]
Kolega Špancir je na to dobro odgovorio i pošto sam ne znam bolje evo:
“Razlika dobiti samo na tom brodu (Volme) je 6,12 mil USD ili 30 mil kn za slijedećih 6 mjeseci (ako ne bude i bolje).To bi bio red veličine od bar 600 – 700 kn više po dionici nego po starom ugovoru.”
TC za Marleru mogao bi biti najmanje 87.000 $ a vjerujem, da će biti viši (trenutno je na 75.000 $). Još da nam je saznati za Marleru (pa zato i pitam).
Kolega Špancir je na to dobro odgovorio i pošto sam ne znam bolje evo: “Razlika dobiti samo na tom brodu (Volme) je 6,12 mil USD ili 30 mil kn za slijedećih 6 mjeseci (ako ne bude i bolje).To bi bio red veličine od bar 600 – 700 kn više po dionici nego po starom ugovoru.” TC za Marleru mogao bi biti najmanje 87.000 $ a vjerujem, da će biti viši (trenutno je na 75.000 $). Još da nam je saznati za Marleru (pa zato i pitam).
Ja sam tehnika i zaista neznam tehnologiju pracenja TC (pretpostavljam da imaju neki izvor). Poslat cu mail mojima u chartering i ako dobijem info stavit cu ga na forum. Da li znas kad je TC zakljucen?
Odlično!
što više padne, to bolje za one koji imaju slobodnog kapitala.
što bih volio uću u ovu dokapitalizaciju sa cijenom od 2.500, pa čak i manjom[pray]
Odlično! što više padne, to bolje za one koji imaju slobodnog kapitala. što bih volio uću u ovu dokapitalizaciju sa cijenom od 2.500, pa čak i manjom[pray]
Zato biti skroman, stani na bid na 1200
[lol] [lol]