Nisam ekonom, računovođa… ni po školi ni po poslu, tako da ne znam.
Pogledao sam Poziv na redovnu skupštinu prošle godine i vidim da se i tamo u obzir za dividende i nagrade uzimala dobit same Uljanik plovidbe, bez ostatka grupe.
Odmarajmo oči na ovim brojkama:
Yuan Ping Sea (55,646 dwt, 14/28.5L(A) 14/26.5B, 2004-built) delivery US Gulf 12-14 Mar, redelivery Singapore/Japan, $75,000 daily.
Furness London (53,400 dwt, 14/32.3L, 2006-built) delivery Tuticorin 12-14 Mar, redelivery China, $66,000 daily.
Triple Ever (52,200 dwt, 14.2L(A), 2005-built) delivery Haldia 12-14 Mar, redelivery China, $80,000 daily.
A naročito :
Stella Maris (52,200 dwt, 14.5L(A), 2007-built) delivery Cristobal 7-10 Mar, redelivery worldwide, 1 ears, $63,000 daily.
Forza Volme , forza Marlera !!!
Jako dugo već pratim ovaj forum i konačno sam se odlučio registrirati da barem nekom pomognem riješiti neke dvojbe.Dakle što se tiče dokapa u kojima sam sudjelovao a to je naravno i prošli kod kojeg sam dionice kupovao preko PBZ Investora,nema nikakve potrebe stavljati dionice na slobodnu poziciju i ne znam od kuda vam te informacije.Jedino je bitno da ih na dan dokapa imate registrirane a nije važno jesu li na slobodnoj poziciji ili su registrirane kod nekog brokera.Nakon odobrenja hanfe dobit ćete doma preporučenu pošiljku od uljanika o broju dionica koje možete dokapitalizirati i rok do kada ih morate uplatiti kod Splitske banke.Naravno da dobijete i original formular u koji upišete par stvarčica koje traže,uzmete lovu ,uplatite i nakon kratkog vremena SDA vam pošalje obavijest o novom broju dionica na vašoj poziciji u SDA .Registrirate ih sa brokerom i možete ih prodavati ako hoćete.Jednostavno da jednostavnije ne može biti,i to vam je sa uljanikom uvijek tako.Pozdrav
marek, budući da si ekspiriensd sa dokapcima ulpl, molim te reci nam koliko vremena prođe u kojoj fazi – kad nam jave iz pule, kad iz sda, kad su nove dionice od uporabne vrijednosti (uz pretpostavku da ih platimo ASAP).
sigurno puno znatiželjnih.
Odmarajmo oči na ovim brojkama: Yuan Ping Sea (55,646 dwt, 14/28.5L(A) 14/26.5B, 2004-built) delivery US Gulf 12-14 Mar, redelivery Singapore/Japan, $75,000 daily. Furness London (53,400 dwt, 14/32.3L, 2006-built) delivery Tuticorin 12-14 Mar, redelivery China, $66,000 daily. Triple Ever (52,200 dwt, 14.2L(A), 2005-built) delivery Haldia 12-14 Mar, redelivery China, $80,000 daily. A naročito : Stella Maris (52,200 dwt, 14.5L(A), 2007-built) delivery Cristobal 7-10 Mar, redelivery worldwide, 1 ears, $63,000 daily. Forza Volme , forza Marlera !!!
Dal imaš informaciju kad naši brodovi izlaze iz TC-a? Sad BDI raste ko lud (danas će biti oko 500 bodova rasta)
… Dal imaš informaciju kad naši brodovi izlaze iz TC-a? Sad BDI raste ko lud (danas će biti oko 500 bodova rasta)
Volme navodno ovih dana , a za Marleru nemam nikakvu informaciju……
Levan navodno još ima par mjeseci vožnje po “starom” ugovoru.
Za kemikalce ne znam , ali oni zarađuju cca 40 % od vozarina bulkera.
kad sam već ovdje…
imam još sitnarija u portfelju koje mi stoje-li-ga-stoje, ni mu ni bu, ne rastu i jezivo me živciraju. gledajući prošle dokape ulpl, vidim da neposredno nakon dan d cijena poskoči dobro.
nije mi napamet padala prodaja ovih sitnarija, no toliko me živcira to njihovo drvenomarijstvo, da bi najradije sve očistio, lupio u ulpl, čekao dan D i neišao u dokap, prodao ih po (recimo) 4xyz i vratio u njih (eto, to je ono ljudski što me ne čini dobrim investitorom). dijeli li netko slična razmišljanja?
Za par dana ćemo biti preko 10.000 bodova za BDI nadam se. Biti će odličan ugovor[lol]
Tko čita brodarske postove znalaca na ovom forumu zna da stvar nije tako jednostavna.Novi je ugovor za Volme zaključen možda već davno recimo po 40.000 $pd, a možda ga upravo pregovaraju po 60.000 $pd.
Ako se razlika godišnje dobiti između ta dva scenarija prevede na godišnju dobit i iz nje na cijenu dionice primjenjujući P/E od recimo 15 (uz 580.000 dionica) “proizvodi” razliku u cijeni od cca 900 kn.
A to je samo jedan bulker.Ako se slično ponovi s Marlerom stvar se multiplicira.Zato su aktualne vozarine ključne , a ne prihod od već prodanih brodova , koji je – nadam se – utrošen za financiranje novogradnji…..
kad sam već ovdje…
imam još sitnarija u portfelju koje mi stoje-li-ga-stoje, ni mu ni bu, ne rastu i jezivo me živciraju. gledajući prošle dokape ulpl, vidim da neposredno nakon dan d cijena poskoči dobro.
nije mi napamet padala prodaja ovih sitnarija, no toliko me živcira to njihovo drvenomarijstvo, da bi najradije sve očistio, lupio u ulpl, čekao dan D i neišao u dokap, prodao ih po (recimo) 4xyz i vratio u njih (eto, to je ono ljudski što me ne čini dobrim investitorom). dijeli li netko slična razmišljanja?
kolega plavi [lol]
@fazan Nisam ekonom, računovođa… ni po školi ni po poslu, tako da ne znam. Pogledao sam Poziv na redovnu skupštinu prošle godine i vidim da se i tamo u obzir za dividende i nagrade uzimala dobit same Uljanik plovidbe, bez ostatka grupe.
stari, nije problem
stvar je u tome da od šume nitko ne vidi drvo … meni je to odmah upalo … i nitko ne daje objašnjeje, a svi računaju mulčiple s višim vrijednostima …