ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.09.2024. u 01:11
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
15,82
1.534
97
15,60
16,10
-0,62%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@deVito
čitao članak o obustavi ind. proizvodnje uoči olimpijade zbog onečiščenja zraka – ma čisto moja paranoja


…pa nas kretanje bdi-ja gore- dolje (danas -4.5%) netreba zabrinjavati…ioli je to u skladu s opčim kretanjima na tržištu…a kina je zbog olimpijade najavila obustavu rada ind. proizvodnje radi smanjenja onečiščenja zraka,več par mjeseci prije početka, što posljedično smanjuje potrebu i za brodarskim prijevozom, a amerika smanjuje zbog banane….tako da bi 2008. trebala biti stvarno, još novi brodovi ako kasne jedino odluka uprave o pravodobnom dokapu

neznam na šta se odnosi tvoj komentar…ali danas je BDI gore….

Bulkratene videre opp
Baltic Dry-indeksen stiger i dag også.
Artikkel av: Øystein Byberg (HegnarOnline – 18.2.08 14:18)
Leserinnlegg(0) Tips en venn Skriv ut

Bulkindeksen Baltic Dry Index er opp 26 poeng til 7.381 poeng i dag. Det tilsvarer 0,4 prosent. Fredag steg indeksen to prosent.

DOKUP!

sorry -4.18 od 15. feb.


sorry -4.18 od 15. feb.

opet krivo…

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


sorry -4.18 od 15. feb.

pa kolega….razlika između 15.2 i današnjeg 18.2 BDI-a je u tome da je BDI išao gore za 26 i sad je na 7381….
15.2 je bio 7355……[thumbsup]

DOKUP!

Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
[color=blue]3.001,00 1 15:56:11 [/color]
3.030,00 5 15:28:33
3.029,00 20 15:28:33
3.030,00 10 15:19:39
3.030,00 2 15:17:55
3.040,00 5 15:07:25
3.040,00 2 15:07:25
3.040,00 6 15:06:03
3.040,00 8 15:06:03
3.040,00 6 15:06:03
3.040,00 2 15:05:41
3.040,00 8 15:05:41
3.040,00 8 15:05:41
3.040,00 8 15:05:41
3.030,00 2 15:03:26
3.040,00 8 14:45:12

Koja slučajnost[lol] [lol] [lol]

PRODAJEM U LIMBURGU____________________________________________________________________________________________________

Napokon najavljena odluka o lokaciji LNG terminala[/b]

Pomoćnik ministra gospodarstva, rada i poduzetništva za energetiku i rudarstvo Željko Tomšić u intervjuu agenciji Reuters izjavio je da će hrvatska vlada u idućih mjesec dana donijeti odluku o lokaciji LNG terminala.

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=35e1bc7e-9ae6-43c0-b1e5-aa6b615afe0b&open=sec

Koliko znam u toj priči sudjeluju Adris, koji u njega ulazi s mogućim partnerima kao što su Agrokor, Uljanik i Uljanik plovidba. Njihovo se ulaganje procjenjuje na nešto više od milijardu dolara.

Bok,
mislim da je gotovo nemoguće da taj domaći konzorcij pobijedi zato jer za LNG terminal trebaš imat stalnog kupca koji konzumira ogromne količine plina. Mislim na količine nekoliko puta veće od potrebe Petrokemije i skladišta plina za cijelu Hrvatsku. U tom slučaju EON i kompanija ne bi htjeli kupovati plin od nas i terminal nije rentabilan. Proći će prva verzija (EON, OMV i Total), ali možda naši (INA; HEP) dobije neke bolje pozicije.
Vezano uz to LNG tankeri biti će hit među brodarima u svijetu 2009 pa nadalje. U Kataru se gradi GTL terminal (Gas to Liquid) vrijedam 5 milijardi $ i inftrastruktura 15 milijardi $ (Shell ili Exxon) i biznis je u strašnoj ekspanziji. Ameri su već godinama u poslu (voze LNG iz Trinada sa GTL terminal) Shell i BP su isto jaki u Indoneziji i drugdje. E tu dolazimo do pravog pitanja; mogu li naši brodari (Uljanim p. ili Tankerska) uzeti dio kolača.
Ako znalci (SLK, Derby i dr) znaju nešto više volio bi da i napišu.
[/b]P.S. Malo pojašnjenje za one koji ne znaju plin sa polja ide do GTL postrojenja tamo se “pretvara” u tekuću fazu pa se trpa u tanker koji ga vozi do LNG (Liquified natural Gas) koji ga vraća u plinsko stanje i dalje utrpava u plinovode koji ga vode do potrošača.

PEYO vizionar slijepac, kolekcionar minusa

@vatreni
ne mogu

Wall Street i banke protiv ljudi. Drzave i vlade izmedju.

vrlo dobra vijest za nas, gdje ima dima ima i vatre, kad razmislim i da nedobiju nista opet se spominju medu velikim ribama i u svezi veceg posla, tako da mislim da se pripremaju i da uzmu dio plinskog kolaca sto mene kao dio. jako veseli[proud]

ne mari za male stvari i ostat ce male

Apageon (52,483 dwt, 14.5/29L 14.5/28B, 2005-built) delivery Thailand 25-28 Feb, redelivery worldwide,
12 months, $58,000 daily. (Oldendorff Carriers)

Evo zgodnog targeta za novi ugovor VOLME-a !!

Boooooom!
Izgleda da je netko saznao za nove vozarine VOLME-a i MARLERE.

New Report

Close