Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Nesto se dogadja.
Dolar je naglo ojacao,
sharp up brodara na Nasdaq,
BDI up…
Da, imaš pravo, odlično si to uočio, sve se nešto zeleni, ovi dani bi možda (?) konačno mogli značiti zaustavljanje pada ili čak preokret trenda na pozitivno.
Usput rečeno, ULPL zahvaljujući (i našim [cool]) dokupima fenomenalno drži cijenu te zrači optimističkim očekivanjima uoči objave godišnjeg financijskog izvješća.[thumbsup]
Zanimljivi intervju s predsjednikom uprave brodara Genco Shipping, Peterom Georgiopoulosom, u kojem navodi neke razloge za pad brodara pred kraj godine (Božić) i u siječnju 2008. (nesreća u Brazilu) te izražava svoj optimizam za dry sektor u narednom razdoblju jer smatra da eventualno slabljenje US ekonomije neće utjecati na potražnju za prijevozom suhog tereta. Prije svega će i dalje ekspandirati transport željezne rudače, čelika, ugljena što diktiraju Kina, Indija i ostale azijske zemlje žedne velikih infrastrukturih projekata.
Za razliku od dry sektora, po njemu bi moglo doći do slabljenja potražnje za transportom finalnih (gotovih) proizvoda brodovima koji prevoze kontejnere te donekle usporavanje tankerskog sektora jer su USA glavni potrošači energije (nafte).
Ako sam ga dobro shvatio, za naredno razdoblje bi to trebalo značiti:
– dry sektor (brodovi za rasute terete) = buy
– prijevoz nafte tankerima = hold
– prijevoz gotovih proizvoda kontejnerima = sell
Pozdrav tebi dugo te nisam čuo………………[thumbsup]
Nesto se dogadja.
So far this week, Notka said two five-year Capesize time charters have been signed [color=blue]at rates nearly as high as the record levels seen in October and November[/color].
Evo, najveći brodovi tipa Capesize sklapaju dugoročne ugovore na sličnim razinama iz ultra-rekordne jeseni 2007. Sad molim i sve ostale vrste brodova, prije svega panamaxe, da slijede takav primjer. [smiley]
JBU LEVAN Ship Name JBU LEVAN DWT 53688 Built 2006-04 Flag BAH Draft 12,49 53,688 BLT 06 JINTANG/NIGERIA 22-23/1 USD 29,000 DAILY OLDENDORFF
Hvala SLK.
Za LEVAN je inače bila neka informacija da vozi po ugovoru od 33 K$ do 06/08.
Probat’ ćemo negdje naći Volme i Marleru – nadam se da su još na spotu.Njihovo pravo vrijeme se brzo približava…….
Josco Yangzhou (55,621 dwt, 2005-built) delivery WC India 28 Feb, redelivery worldwide, 12 months, $48,000 daily.
Veza Volme/Marlera.A bit’ će i bolje…..
Volme’ 2004 52949 dwt dely Nagoya 25 Jan/10 Feb 12/14 months trading
$30000
daily ? Korea Line
http://www.shippingonline.cn/info/msg.asp?id=1634
$75000 daily – Dreyfus ‘Marlera’ 2004 56024 dwt dely Map Ta Phut 23/28
http://shipchartering.blogspot.com/2007/12/baltic-dry-index-daily-fixtures-report_15.html
bi to bilo to?
Volme’ 2004 52949 dwt dely Nagoya 25 Jan/10 Feb 12/14 months trading $30000 daily ? Korea Line http://www.shippingonline.cn/info/msg.asp?id=1634 $75000 daily – Dreyfus ‘Marlera’ 2004 56024 dwt dely Map Ta Phut 23/28 http://shipchartering.blogspot.com/2007/12/baltic-dry-index-daily-fixtures-report_15.html bi to bilo to?
Smurf , puno hvala.Ovo su puno bitnije informacije od svakidašnje jadikovke što dionice padaju.
Znači , našem Volme-u ovih dana istječe T/C.Veselim se novom.
Za Marleru je jasno da je spot redel odličan , ali nisam siguran da je to prihod ULPL nego možda charterera, jer sumnjam da je na spotu (2 druga bulkera nisu).
BPI skočio preko 5 % , a i BSI nastavlja u plusu. Podebljao ulaz.
Vjetar u jedra dry sektoru.
Trenutačno su brodari, pogotovo ULPL koji se u svemu odlično drži, prilično sigurna luka te jamac pozitivne budućnosti u 2008.