Prema istom planu novogradnja 705 je trebala u more prije Božića, ali neće prije Uskrsa
Neka Vas ne zbunjuju brojevi novogradnji:
Na jednom navozu se grade tankeri i to redoslijedom 703,704,708,709,710,711 a na drugom u isto vrijeme car carieri i to 705,706,707
Ja bih htio jeftino dokupiti za koji dan pa drukam na dole[sealed]
Mislim da ću ovaj rast propustit, pa ću to obavit kad krene prodaja nestrpljivih zato što nema dokapa, jer je 3maj malo …
Ja sam bivši 3majac sa dobrim vezama unutra
@Techman
Hvala velika.
Što se tiče novih gradnji ovo je glasina iz Riječkog škvera
Trećemajski ugovori nisu još stupili na snagu (izgleda Šuki neda jamstva, itd.)
Volio bi da ovaj info provjeri netko u Puli jer ja sam ovo doznao u 3. maju, a znam da im onda neće bit svejedno jer nakon Latvijaca nemaju što raditi
[center]Temeljem članka 80. stavak 1. Zakona o proračunu (»Narodne novine« 96/03) Ministarstvo financija objavljuje
PREGLED
IZDANIH FINANCIJSKIH JAMSTAVA OD 1. 1. 2007. – 31. 12. 2007. GODINE[/center]
3. MAJ d.d. – praćenje financiranja Novogradnji 695-702
HRK 93.770.160,00
3. MAJ d.d. – financiranje izgradnje broda Novogradnje 702
HRK 38.500.000,00
3. MAJ d.d. – financiranje izgradnje broda Novogradnje 705
HRK 70.000.000,00
3. MAJ d.d. – financiranje izgradnje broda Novogradnje 714
USD 21.183.750,00 + EUR 15.750.000,00
3. MAJ d.d. – financiranje izgradnje broda Novogradnje 715
USD 21.183.750,00 + EUR 15.750.000,00
3. MAJ d.d. – financiranje izgradnje broda Novogradnje 716
USD 21.183.750,00 + EUR 15.750.000,00
3. MAJ d.d. – financiranje izgradnje broda Novogradnje 717
USD 21.183.750,00 + EUR 15.750.000,00
3. MAJ d.d. – financiranje izgradnje broda Novogradnje 718
USD 21.183.750,00 + EUR 15.750.000,00
3. MAJ d.d. – financiranje izgradnje broda Novogradnje 719
USD 21.183.750,00 + EUR 15.750.000,00
Krajnji rok dospijeća: 2008 (za sva jamstva)
Da mi je znat kamo se toliko zurilo ovom koji je istresao 60 komada do 3080…
svatko ima neku svoju….., pa tako i taj
mi ostali moramo strpljivo čekati, BDI je pao, ali poslije mladog mjeseca u veljači svašta se može pozitivnog dogoditi, to su duhovi….
Koliko ja znam novogradnje ULPL označene su sa brojevima 708, 709. 710. i 713. pa sad jesu ili nisu izdana financijska jamstva? Koliko vidim nisu?
Koliko ja znam novogradnje ULPL označene su sa brojevima 708, 709. 710. i 713. pa sad jesu ili nisu izdana financijska jamstva? Koliko vidim nisu?
Navedena sam jamstva pronašao u NN od prije par dana.
Ne znam da li postoje jamstva za druge novogradnje, no to nas više treba brinut kao građane RH nego dioničare. Mi kao dioničari imamo jasan ugovor sa “3. majem”, a postoje i penali za neizvršenje.
Nismo samo mi i TNPL u igri, nego se brodovi rade i za strane investitore. Baš me zanima kako bi to objasnili njima.
Kažem – mene to kao dioničara ULPL ne brine, ali me taj princip rada oko brodogradilišta ždere kao poreznog obveznika.
Hvala SLK za info o jamstvima, naročito onima za 714-719 (brodovi za prijevoz automobila za Grke), neki moji bivši će se razveselit.
Pred godinu dana 3.maju je propao ugovor o gradnji 2 broda za 90 miliona eura za firmu BigLift koji su se trebali voditi kao gradnje 712 i 713 i to iz razloga jer je država otezala sa jamstvima.
Ugovor je bio potpisan, ali nikad nije stupio na snagu te su brodovi pobjegli u Indiju. Nikakve penale radi toga 3.maj nije morao platiti, već sad BigLift sada plaća 3.maju dokumentaciju (nacrte) za te brodove.
Što se tiče brodova za ULPL i tankersku ne sumnjam da će se graditi u 3.maju jer će se raditi prema programu Hrvatski brod na hrvatskim navozima, samo sam uvjeren da će ti brodovi jako kasniti.
Ne znam majo, vjerujem ti na riječ, ali meni ovo ne izgleda kao otkazivo:
Treći maj gradit će dva broda za Uljanik plovidbu
Uljanik plovidba priopćila je kako su 18. lipnja s brodogradilištem 3. maj iz Rijeke potpisana dva posebna aneksa ugovora o gradnji brodova za prijevoz nafte, naftnih produkata i kemikalija nosivosti 51.800 DWT za gradnje označene brojevima 708. i 709. Nadzorni odbori ugovornih stranaka su odlukama dali suglasnost na zaključenje predmetnih aneksa te su prva dva ugovora o gradnji navedenih tankera stupila na snagu.