Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Kada je već riječ o strpljivosti evo malo podataka:
Ako je dionica bila kupljena 2005 godine po cijeni od 1000 kn – recimo 100 dionica i držala bi se do danas, sudjelovalo bi se u tri dokapitaliazcije (prva od 50%, druga od 44 % i treća 48 %) . Danas bi se tako posjedovalo 319 dionica a iz 100 000 kn napravio bi oko 975.000 kn (oko 875 %). A kako je tek onima, (uprava, TOP 10 i ostali, koji su dionicu kupili 2003 godine po samo 350 kn?
Zato isto mislim, da tko bude imao strpljenja, moglo bi mu se i u buduće itekako isplatiti.
[thumbsup]
KNECHT19: ” Kada je već riječ o strpljivosti evo malo podataka: Ako je dionica bila kupljena 2005 godine po cijeni od 1000 kn – recimo 100 dionica i držala bi se do danas, sudjelovalo bi se u tri dokapitaliazcije (prva od 50%, druga od 44 % i treća 48 %) . Danas bi se tako posjedovalo 319 dionica a iz 100 000 kn napravio bi oko 975.000 kn (oko 875 %). A kako je tek onima, (uprava, TOP 10 i ostali, koji su dionicu kupili 2003 godine po samo 350 kn? Zato isto mislim, da tko bude imao strpljenja, moglo bi mu se i u buduće itekako isplatiti. ” [thumbsup]
ako je neko 23.9.2003 kupio atpl za 100.000 kn (23kn kom) danas bi imao 4340 dionica ili 12.xxx.xxx, 00 kuna
[lol]
Ljudi moji, nije potrebno svaki puta kliknuti na “citiraj” i time trošiti mjesto, ako odgovarate na poruku direktno iznad, dovoljno je s “odgovori”. Eventualno možete staviti znak @, npr. @Strawinsky da se zna kome je upućeno. Tko će listati sve te stranice…
Ima, ima …. LNG terminal i Brijuni rivijera![thumbsup]
navigare..
koliko je realno LNG terminal (Brijuni nisu upitni) ??
Govoriš to u nadi ili imaš kakve konkretnije informacije osim onih što su svima poznate???
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=00fd7ea0-98e9-44ba-ab0a-8fb99e33ca4b
al to je več svima poznato….[yawn]
@U pravu si, Strawinsky;
A u vezi sa budućim planovima:
Izvor: Business.hr, Powered by PressCut
20.12.2007 – Daleko od očiju javnosti, i dalje se odvijaju pregovori tvrtki koje žele da prvi hrvatski terminal za ukapljeni plin (LNG) bude u rukama hrvatskih vlasnika. Konzorcij koji predvodi Adris, a prate ga Agrokor, Uljanik i Uljanik plovidba, trebao bi uložiti više od milijardu dolara. Ulazak i drugih, ponajprije HEP-a i Ine, ponajviše će ovisiti o političkoj odluci. Kako tvrdi naš izvor, njihovo je sudjelovanje moguće i u konzorciju koji uključuje pretežito strane kompanije pod kapom tvrtke Adria LNG.
Sve domaće kompanije, uz političko-gospodarsku spregu koja u velikim i novčano zahtjevnim projektima u Hrvatskoj nikad nije zanemariva, imaju prilike zasjeniti Adria LNG, u kojem bi hrvatske tvrtke dobile samo 25-postotni udjel (Ina 14 posto, HEP 10 posto i Plinacro 1), dok bi većinski (75-postotni) udjel imali njemački energetski divovi E.ON, RWE, francuski Total, austrijski OMV te slovenski Geoplin.
A za projekt “Brijuni” znam samo za posjetu Mesića početkom prosinca 2007 u ULPL.
I mene zanima ima li još kakvih konkretnijih informacija osim onih što su svima poznate???
Prošlogodišnje izvješće je bilo objavljeno već u siječnju. Tko zna hoće li i ove godine tako rano. [smiley]
Po pamćenju – objavljeno je bilo 16.01.2007 i to zbog uspješno provedene dokap. 26.12.2006 pa su nakon pada vjerovatno željeli sa dobrim fi podići cijenu sa 2100 kn na više. Ove godine očekujem fi za 2007 poslije 10. veljače.