Ako se predpostavi, da neto dobit ULPL u fi 2007 (AOP 55) iznosi 300 mil. kn a broj dionica je 400 000, onda kod tržišne cijene ULPL 3000 kn P/E iznosi 4.
Da ne mudrujem puno s trećom decimalom:
“Pročišćena” dobit (bez izv.prihoda) za I-IX je oko 52 mil kn.
Za 4.Q još recimo 35 mil kn. (efekt Marlera !).
Ukupno za godinu 87 mil kn.
EPS na 400.000 dionica 218.
Pri cijeni od 3.000 P/E iznosi 13,8.
Jer , ako će se uzimati omjer cijene i dobiti koja uključuje prodaju brodova što ćemo s ovom godinom , kad prodaje brodova (nadam se) neće biti ? Umanjiti cijenu za 80 % ?
Kolega Strawinsky da nebi bilo zabune : dali to Uljanik plovidba uopće neplača porez / da li ga brodovi firme vani neplačaju / ili je to zbog institucije izbjegavanja Dvostrukog oporezivanja ![smiley][smiley]
Slažem se sa kolegom špancirom oko projekcije i izračuna za 2007.
Za ovu godinu treba ukalkulirati da su trenutne “niske” vozarine i dalje znatno veće nego li su ostvarivane u prvoj polovici 2007. godine. Osim toga, tu je i spomenuta Marlera, koja bi ove godine mogla ostvariti od 75-100% prihoda sva tri tankera. Osim što su vozarine višestruko veće, tu su i daleko manji fiksni troškovi nego kod ukupno tri tankera – jedna posada, jedan motor, jedno dokovanje itd.
Stoga smatram da je, usporediviši sa ostalim HR brodarima, ULPL i dalje podcijenjena.
Perspektiva postoji, u narudžbi je sigurno 4 broda, možda i 6, što predstavlja ukupnu trenutnu flotu.
Udvostručenje flote u slijedeće 3-4 godine je sigurno perspektiva.
Točno !
Kupovinom novih brodova , te stavljanjem istih u eksploataciju ne povečava se samo financijska imovina / novac od dobiti/ , nego i materijalna imovina / vrijednost u brodovima , zemljištima , zgradama i sl /[smiley]
a) da li to Uljanik plovidba uopće ne plača porez
b) da li ga brodovi firme vani ne plačaju ili
c) je to zbog institucije izbjegavanja Dvostrukog oporezivanja ![smiley][smiley]
b) – netko nas je jednom prigodom o tome informirao na temi ATPL, to tako nalaže jedan od pravilnika vezanih uz zakon, ne mogu se točno sjetiti koji pravilnik…
kada ste izasli iz atpl-a?
a) da li to Uljanik plovidba uopće ne plača porez
b) da li ga brodovi firme vani ne plačaju ili
c) je to zbog institucije izbjegavanja Dvostrukog oporezivanja ![smiley][smiley]
b) – netko nas je jednom prigodom o tome informirao na temi ATPL, to tako nalaže jedan od pravilnika vezanih uz zakon, ne mogu se točno sjetiti koji pravilnik…
Mr.Wiseguy:
”
kada ste izasli iz atpl-a?
”
S obzirom na to da nisam igrač veličiine K. Floričića, smatram da su moje transkcije za ovu temu irelevantne. [smiley]
[/quote]
u svakom slucaju ste bolji covjek od njega,velicina portfelja nas ne pravi boljim covjekom
Čitam šta cjenjene kolege pišu i svi govore kako nam je ULPL podcijenjena OK.
Sad pitam koja bi to bila realna cijena ULPL i kada bi se ta realna cijena trebala desiti ? [undecid]
Čitam šta cjenjene kolege pišu i svi govore kako nam je ULPL podcijenjena OK. Sad pitam koja bi to bila realna cijena ULPL i kada bi se ta realna cijena trebala desiti ? [undecid]
e majstore, kada bi to znali na takav način bili bi svi bogati [cool]
Čitam šta cjenjene kolege pišu i svi govore kako nam je ULPL podcijenjena OK.
Sad pitam koja bi to bila realna cijena ULPL i kada bi se ta realna cijena trebala desiti ? [undecid]
Za mene osobno, što ne mora biti relevantno za ostale, trenutna vrijednost ULPL je 4000-4200 kuna.
Kad će se ta cijena ostvariti, ne zna ni baba gatara, pogotovo u trenutnom nestabilnom tržištu.
-M3-:
”
Čitam šta cjenjene kolege pišu i svi govore kako nam je ULPL podcijenjena OK. Sad pitam koja bi to bila realna cijena ULPL i kada bi se ta realna cijena trebala desiti ? [undecid]
”
e majstore, kada bi to znali na takav način bili bi svi bogati [cool]
Mad vidim da nisi baš skužio zašto sam to pitao, nema veze zato kolega SLK kuži
SLK hvala na procjeni
[thumbsup]
Za mene osobno, što ne mora biti relevantno za ostale, trenutna vrijednost ULPL je 4000-4200 kuna. Kad će se ta cijena ostvariti, ne zna ni baba gatara.
Ako ne zna BABA gatara, možda zna Mario Gatara? [lol]