Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Ja bi u dokup još na 3000kn ali mi se ne prodaje ostalo, al ću vidjet sljedeči tjedan razvoj situacije pa možda……
Mnogi su čekali da bi prošli jeftinije pa su kasnije plaćali poprilčno skuplje…[shocked]
Razrjeđivanje učinilo svoje tako da mobilizirani kapital dokapitalizacijama treba dati svoj obol jer je već upregnut u zarađivanje.
U igru ulaze veči igrači, konačno je netko od njih vidio ono što je nama malim investitorima već duže vrijeme poznato, pa je tako ULPL konačno krenuo. Pošto će dobit ULPL u fi biti najmanje 700 kn po dionici po ovim cijenama vrijedi preko 6000 kn ako bi se prodavao sa multiplikatorom najmanje (PE) 10, kao što to važi za ostale svjetske brodare.
Razrjeđivanje učinilo svoje tako da mobilizirani kapital dokapitalizacijama treba dati svoj obol jer je već upregnut u zarađivanje. U igru ulaze veči igrači, konačno je netko od njih vidio ono što je nama malim investitorima već duže vrijeme poznato, pa je tako ULPL konačno krenuo. Pošto će dobit ULPL u fi biti najmanje 700 kn po dionici po ovim cijenama vrijedi preko 6000 kn ako bi se prodavao sa multiplikatorom najmanje (PE) 10, kao što to važi za ostale svjetske brodare.
a vrijedi i koju 000 više ako bi primjenili multiplikator koji važi za hrvatske brodare
[smiley]
KNECHT19:
”
Razrjeđivanje učinilo svoje tako da mobilizirani kapital dokapitalizacijama treba dati svoj obol jer je već upregnut u zarađivanje. U igru ulaze veči igrači, konačno je netko od njih vidio ono što je nama malim investitorima već duže vrijeme poznato, pa je tako ULPL konačno krenuo. Pošto će dobit ULPL u fi biti najmanje 700 kn po dionici po ovim cijenama vrijedi preko 6000 kn ako bi se prodavao sa multiplikatorom najmanje (PE) 10, kao što to važi za ostale svjetske brodare.
”
Ne vjeruj Danajcima ni kada darove donose!
Dokapitalizacija je ćudna biljka i najćešće donosi dobit samo onima koji su unutra .To iskusni ulagaći znaju jer su tu školu već platili…. Mislim popušili!
U ovom slućaju neiskusni ulagaći bi mogli to doživjeti i ovdje jer je zadnje izvješće od 30.09.netočno jer je to
izvješće bez dokapitilizacije,a ona je već provedena.Omjer P/B je veći od 2,2 i veći je nego kod ostalih naših brodara.Stari brodovi uglavnom su prodani u toku ove dvije godine,a povećao se i broj dionica,sa 270.000 na 400.000,a dobiti od 700 po dionici koja se uglavnom zasniva na prodaji brodova i razlici između utržene i knjigovodstvene cijene je završena priča,koja je već uračunata u cijenu.
Ukoliko želite kupiti dionice ove izvrsne firme olovku u ruke i ozbiljna analizirajte ,jer po ovoj cijeni će se moći kupovati i ubuduće,a sa godišnjim izvješćem i jeftinije.Povedite računa da je ovo većinom tankerska plovidba i da su predviđanja za tankerske vozarine vrlo loša i obavezno predvidite buduću DOBIT.
I pri procijeni i utvrđivanju cijene ne treba koristiti P/E 10 jer prema mojem izračunu s obzirom na suhi i
mokri dio flote trebao biti oko 13 do 14 za ULPL ,a za TNPLl između 15 i 16,a za ATPL 18 s obzirom na strukturu flote. Ove brojeve sam dobio na temelju današnjih P/e na svjetskom tržištu ,izračunavajući aritmetičku sredinu,medijan i mod.
Izvršena dokapitalizacija još nije ni provedena kroz izvještaje,a već se govori o novoj dokapitalizaciji. ZAŠTO?
As expected, the end year holidays placed a damper on market activity. With Japan on holiday the balance of this week, the MR market east of Suez is slow and softening with 30.000 m/t Spore/Japan currently trading at the ws 265 level. LRs ex MEG are also slow with rates of ws 200 basis 75,000 m/t MEG/Japan and ws 240 basis 55,000 m/t on the same voyage. The transatlantic market made gains during the last week and the going rate basis 37,000 m/t is presently ws 220. The LR1 market remained steady at the ws 165-170 level basis 65,000 m/t Baltic/USAC. Handies trading cross NWEurope saw soft rates of around ws 300 basis 22,000 m/t. Caribs activity was very slow and even though rates remained as last week at ws 190 basis 38,000 m/t, we expect that these could soften somewhat due to good tonnage availability. Given the continuing holiday mood, we think all markets will continue slow for the balance of this week, but next week could bring some changes.
Ovo je za Product carriere.
Lopino… poojma nemaš. A meni tlaka ispravljat sve gluposti koje si napisao.
A ne znam SLK…..
Tak ti je oblatio miljenicu da ćeš morati zašiljiti olovku i …. [proud]
Povedite računa da je ovo većinom tankerska plovidba i da su predviđanja za tankerske vozarine vrlo loša i obavezno predvidite buduću DOBIT.
3 tankera, 3 bulka, novi dolaze… Koliko ja znam…
Vezano za dokap… A kad je to trebala biti u izvještaju? Pa tek je odrađena prije mjesec dana!
Nije istina da je većina dobiti od prodaje brodova… a i šta je čudno oko prodaje brodova? Jel čudno kad firma za kamionski prijevoz kupi ili proda kamion? Pogotovo što ULPL naručuje nove brodove!
Povedite računa da je ovo većinom tankerska plovidba i da su predviđanja za tankerske vozarine vrlo loša i obavezno predvidite buduću DOBIT.
3 tankera, 3 bulka, novi dolaze… Koliko ja znam…
Vezano za dokap… A kad je to trebala biti u izvještaju? Pa tek je odrađena prije mjesec dana!
Nije istina da je većina dobiti od prodaje brodova… a i šta je čudno oko prodaje brodova? Jel čudno kad firma za kamionski prijevoz kupi ili proda kamion? Pogotovo što ULPL naručuje nove brodove!
S obzirom na omjer 3/mokri/:3/suhi/ to je 5o:5o tada bi P/E trebao biti oko 15 i to na zaradu iz vozarina,a za
eventualnu ostvarenu dobit po osnovi prodaje broda ,tj razliku između knjigovodstvene i utržene cijene treba
revalorizirati kroz povećanje BV i to kroz JEDNOKRATNO POVEĆANJE CIJENE DIONICE .Jer za 400 kn koje ste
uplatili zaradili ste skoro pa deset puta više i to u vrlo kratkom roku. Pa toga nema ni u kladionici.ULPL je odlična firma ,ali za mene u ovom trenutku preskupa ,tj precjenjena s obzirom na to kako niska cijena
dokapitalizacije smanjuje vrijednost svake pojedine dionice.Meni je osobno jako žao ljudi koji su ušli u ovu dionicu poslije dokapitalizacije,jer ovakvim pristupom im nanosim štetu ali istovremeno možda netko ovo i
pročita,te dobro proanalizira prije kupovine.Namjerno sam napisao ljudi,a ne investitori, jer po ovakvoj cijeni investitori ne ulaze u ovom trenutku.
I pri procijeni i utvrđivanju cijene ne treba koristiti P/E 10 jer prema mojem izračunu s obzirom na suhi i
mokri dio flote trebao biti oko 13 do 14 za ULPL ,a za TNPLl između 15 i 16,a za ATPL 18 s obzirom na strukturu flote. Ove brojeve sam dobio na temelju današnjih P/e na svjetskom tržištu ,izračunavajući aritmetičku sredinu,medijan i mod.
Izvršena dokapitalizacija još nije ni provedena kroz izvještaje,a već se govori o novoj dokapitalizaciji. ZAŠTO?
Osvrnuo si se na Knecht19-ov post gdje on za dobit od 700 kn po dionici i P/E 10 dobiva target 6000…
Znači zarada u cijenu bi trebala ići 10 puta i iznosila bi 7K, međutim on vjerovatno odbija “maržu sigurnosti” ili vandrednu dobit pa dobiva 6K…
Nakon toga ti tvrdiš da bi za prosjek trebao sektorskog P/E treba za ULPL uzeti 13-14 što implicira 14*700kn, dakle target još viši, a nakon toka tvrdiš da je precijenjena…
Nešto je tu kontradiktorno…
[huh]