Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
Veselim se ULPL, bilo ga je za kupiti pa 3 100,00 koliko zelis, a trezor se polako
krcao, tko je pratio mogao je predvidjeti situaciju, a da tome i prilozimo
odlican kvartalni, odnosno 3.Q. Kupnja svakim danom jaca, a na prodaji nema skoro nista.
Misljenja sam da se ovdje tek pocelo zahuktavati situacija u najboljij namjeri.[thumbsup]
Saludos!
http://www.glasistre.hr/?6b3e18a8bdb65ddcef01fd405172cf8b,TS,3052,,16359,,206116,
Direktor i najveći dioničar Uljanik Plovidbe Dragutin Pavletić nedavno je izjavio da će novcem iz nove dokapitalizacije platiti prvu ratu za tankere čiju su gradnju nedavno ugovorili u 3. maju, a koji se vode pod radnim imenima 710 i 713 i čiju isporuku očekuju 2010. i 2011. godine. No novcem iz dokapitalizacije Uljanik Plovidba financira tek dio gradnje tih brodova, dok ostalo plaćaju kreditima koje uzimaju kod nekoliko europskih banaka tako što brodove daju u zalog.
A kada će se platiti druga rata?……trebati će im novac… a to bi moglo značiti….uskoro nova dokap.
ajd više da ova dionica dođe na 7K di joj je i mjesto ( sad će me moderirat)[wink]
Sve je moguče. Pogledajte ATPL ove godine….
Adris i partneri ne odustaju (ULPL)
Izvor: Business.hr, Powered by PressCut
20.12.2007 – Daleko od očiju javnosti, i dalje se odvijaju pregovori tvrtki koje žele da prvi hrvatski terminal za ukapljeni plin (LNG) bude u rukama hrvatskih vlasnika. Konzorcij koji predvodi Adris, a prate ga Agrokor, Uljanik i Uljanik plovidba, trebao bi uložiti više od milijardu dolara. Ulazak i drugih, ponajprije HEP-a i Ine, ponajviše će ovisiti o političkoj odluci. Kako tvrdi naš izvor, njihovo je sudjelovanje moguće i u konzorciju koji uključuje pretežito strane kompanije pod kapom tvrtke Adria LNG.
Sve domaće kompanije, uz političko-gospodarsku spregu koja u velikim i novčano zahtjevnim projektima u Hrvatskoj nikad nije zanemariva, imaju prilike zasjeniti Adria LNG, u kojem bi hrvatske tvrtke dobile samo 25-postotni udjel (Ina 14 posto, HEP 10 posto i Plinacro 1), dok bi većinski (75-postotni) udjel imali njemački energetski divovi E.ON, RWE, francuski Total, austrijski OMV te slovenski Geoplin.
Cijeli članak, Business.hr, 20. prosinca 2007.
Posto je kraj godine da napisem komentar
Ove godine ATPL zvijezda medju brodarima sto se rasta cijene tice a ULPL ce imati vecu dobit (smijesno)
Ove godine vozarine za bulk sektor na najvisim povijesnim razinama a svijedocili smo da indexsi za tankerase su bili na dnu pa opet ULPL ima vecu dobit(smijesno)
ATPL vise neznam ni sam koliko brodova ima nasprem ULPL flotice pa opet ULPL ima vacu dobit(smijesno)
I nemojte mi samo pricati o prodaji brodova jer bez obzira na prodaju brodova da sam precijednik uprave ATPL sa onom silnom flotom koju ATPL ima ja bi si pucao u koljena da jedna mala ali hrabra flota tankerasa me pobijedi u povijesnoj godini za BULK sektor a jednoj od najgorih sa tankere.
Uprava ULPL – Uprava ATPL 1 – 0 i to u gostima (definitivno najbolja uprava u brodarskom sektoru)
Ako je covijek imalo inteligentan sve mu je jasno.Za kraj paradoks ATPL nije ostvarila los rezultat ove godine cak dapace.
Inace imam dionice i jedne i druge tvrtke
@Geronimo – dobar post
Obe tvrtke su ove godine prodale svoje stare brodove, obe tvrtke kupuju nove brodove ali..
ATPL ima flotu preko 20 brodova+ X hotela + X aviona – a njihova dobit krajem godine po najavama – oko 220 mil. kn (pa gdje im je više para?)
ULPL trenutno samo 6 broda, tri kemijska tankera i tri bulkera – a njihova dobit krajem godine najmanje – oko 280 mil. kn
Uprava ULPL – Uprava ATPL 1 – 0 i to u gostima (definitivno najbolja uprava u brodarskom sektoru)
Meni je sve jasno.
Zato nemam dionica ATPL već ponajviše dionice tvrtke ULPL.
uprava ULPL : ATPL – 5 : 0
1 : 0 bi bila napeta pobjeda, a ovi su ih rasturili! [lol]
p.s. imam dionice atpl, ulpl jok
pozdrav,
a koliki je udio prodaje broda u dobiti ULPL,( stavka ostali prihodi u konsolid.izvješču u prospektu)?