Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
r) Raspored dionica dioničarima se vrši u roku od 7 dana od isteka roka za upis i uplatu dionica. http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/1258-07-ULPL_Obavijest.pdf
znači otprilike do 15.O.M.
“Indeks cijena tankerskog prijevoza koji prati državni zavod za statistiku u SAD-u uzletio je na najvišu razinu ikada. Analitičari sugeriraju da je to pokazatelj veće proizvodnje nafte jer proizvođači zakupljuju više tankera za prijevoz nafte čime zbog nepostojanja značajnih neiskorištenih kapaciteta tankerskih prijevoznika podižu cijenu prijevoza. Dok cijene dionica tankerskih prijevoznika u svijetu rastu zbog očekivanja veće dobiti, između 17. listopada i jučer cijena dionice Uljanik plovidbe korigirana je 16,26 posto, a Tankerske plovidbe 12,25 posto od 18. listopada. Cijena dionice Tankerske plovidbe danas je pala 0,28 posto, a Uljanik plovidbe porasla 0,32 posto.
”
Izvor: business.hr
kolege, kad sjednu dionice ocekujete tada jos pada cijene zbog zelje za kapitalizacijom dionica placenih po 400kn, ili je to uracunato u sadasnju cijenu???
THX
kolege, kad sjednu dionice ocekujete tada jos pada cijene zbog zelje za kapitalizacijom dionica placenih po 400kn, ili je to uracunato u sadasnju cijenu???
THX
Šta ti misliš?
ispricavam se.. kad sjedaju dionice?
kolege, kad sjednu dionice ocekujete tada jos pada cijene zbog zelje za kapitalizacijom dionica placenih po 400kn, ili je to uracunato u sadasnju cijenu??? THX
Prije bih rekao da su one vec kapitalizirane i samo ‘formalno’ knjizenje nece negativno korigirati cijenu.
Pozdrav
Lula, pa kud ti se žuri?! Po meni ovo je jedno od najboljih ulaganja na ZSE. Samo miruj, cijena će doći na svoje. A tek zarada, pa isplata kroz dividendu…! To i je smisao investiranja u vrijednosne papire, odn. tvrtke, da ti vlasnički udjeli nose zaradu, zar ne?! [thumbsup]
Tako je Duke. Cijena će doći na svoje. A tek zarada… pa isplata kroz dividendu, koja bi mogla biti sljedeće godine preko 50 kn po dionici…pa da sjedne još koja dokap. u 2008 godini…..
[cool]
dada1:
”
kolege, kad sjednu dionice ocekujete tada jos pada cijene zbog zelje za kapitalizacijom dionica placenih po 400kn, ili je to uracunato u sadasnju cijenu???
THX
”
Šta ti misliš?
SLK, pojma nemam, da imam ne bi pitao! posteno?
stvar je da mi treba neki cash, pa sad gledam iz kojih dionica ga izvuci!
Od kolege sa ATPL
Freight costs will peak in 2008
LONDON 06 December – The chairman of the Baltic Exchange, Michael Drayton, has said that commodity shipping costs will peak in 2008. He spoke of rising freight rates for items such as grain, iron ore and coal gaining this year on continued high demand from India and China…
Vozarine u 2008 će biti u špici..
[shocked]
Neće biti pada cijene, barem ne značajnijeg, jer se većina već iskrcala prije dokapitalizacije.
Slijedeće veće iskrcavanje treba očekivati prije slijedeće dokapitalizacije, a do tada… rast, rast. (naravno ukoliko cijene prijevoza u svijetu nastave rasti ili biti stabilne kao sada).
Ako pogledamo slučaj sa INA-om,prošli ponedjeljak(3.12) 36000 dioničara koji nisu prodali dionice i raspolažu sa otprilike 600.000 dionica moglo je početi prodavati dionice jer je istekao rok za bonus.Međuitm cijena nije pala već se digla sa 2400 pa čak se probijala i do 2300kn na 2750 (tko bi rekao).
Ne znam kako će se stvari odvijati dalje ali ovo je bio očigledan primjer da cijene dionica ne moraju nužno padati u slučaju povećanog broja istih na raspolaganju.