Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
Evo već se pokrenulo…, malo…[cool]
je , ali puževim korakom….. ovo malo što je bilo ( 9 kom)bar je bilo po asku…..
za razliku od prijašnjih dana kad je većinom bio istovar…..
zanimljivo, nema onog većeg naloga na 3300, čini mi se oko 500 komada.
ili ga je strah kako je danas krenulo, i kupnja se digla iznad 3000, ili čeka da se nakupi na kupnji pa da se iskrca…..
Prije bi bilo da je taj od 500 komada bio samo “plašljivac”
U izbornoj strci nezapaženo su prošli posljednji dogovori o gradnji terminala za ukapljeni prirodni plin (LNG), a u utrku se, uz strano-domaći konzorcij Adria LNG, prema izvorima Business.hr-a uključio i domaći konzorcij predvođen duhanskim gigantom Adrisom, koji u njega ulazi s mogućim partnerima kao što su Agrokor, Uljanik i Uljanik plovidba. Njihovo se ulaganje procjenjuje na nešto više od milijardu dolara.
… Na pitanje zašto se onda uopće gradi LNG terminal u Hrvatskoj, naš izvor kaže da isplativosti ima, ali posao treba sagledati u cjelini, da je potrebno od 600 do 800 milijuna dolara ulaganja samo u terminal, bez druge infrastrukture kao što je plinovod, da je potrebno od šest do 10 brodova za prijevoz od proizvođača do LNG terminala…
Eh, da još i to upali pored svega ostalog…
[proud][proud]
Malo je ostalo do 3250kn. Svega 6 komada….[smiley][smiley]
U izbornoj strci nezapaženo su prošli posljednji dogovori o gradnji terminala za ukapljeni prirodni plin (LNG), a u utrku se, uz strano-domaći konzorcij Adria LNG, prema izvorima Business.hr-a uključio i domaći konzorcij predvođen duhanskim gigantom Adrisom, koji u njega ulazi s mogućim partnerima kao što su Agrokor, Uljanik i Uljanik plovidba. Njihovo se ulaganje procjenjuje na nešto više od milijardu dolara. … Na pitanje zašto se onda uopće gradi LNG terminal u Hrvatskoj, naš izvor kaže da isplativosti ima, ali posao treba sagledati u cjelini, da je potrebno od 600 do 800 milijuna dolara ulaganja samo u terminal, bez druge infrastrukture kao što je plinovod, da je potrebno od šest do 10 brodova za prijevoz od proizvođača do LNG terminala… Eh, da još i to upali pored svega ostalog… [proud][proud]
Jos da vijest nije s business.hr-a ,mogli bi se radovati. Ovako to treba uzeti s veeelikom dozom rezerve.
&Amaru – kao što kažeš -“Najcrniji dani su iza nas i neka samo polagano grabi prema tih 3700 koje smo cekali jos u ozujku. Sad nakon gotovo godinu dana, cijena je maaaaaalo iznad one koje je bila”.
Potpuno se slažem sa tobom. Malo nas je na ostalo na forumu od onih, koji su pisali prije par mjeseci.
Još da se ULPL poklopi projekt “Brijuni” ili “projekt 600 do 800 milijuna dolara ulaganja terminal plina i šest do 10 brodova za prijevoz od proizvođača do LNG terminala” kroz koju godinu pa gdje će nam biti kraj?
Sky is the limit.
Nemogu vjerovat za koliko nas je ATPL prešišala![shocked]
Evo vecih kolaca na ponudi pa da vidimo hoce li netko odluciti osladiti brk ili cemo i dalje samo gledati druge plovidbe i tjesiti se onim kupljenim po nominali
Pozdrav
***obrisano***
ovaj sto je razbacao stotice na prodaji ne misli tako, nazalost.[cry]
nije mi jasno zašto je izbrisan moj post. nikog nisam vrijeđao a nisam pisao niti neosnovano rekavši da očekujem daljnji rast ATPL pa i ULPL. po toj logici bi svaki post mogao biti izbrisan.[censored]
Nemogu vjerovat za koliko nas je ATPL prešišala![shocked]
Po fundamenti ULPL su pak bolji od ATPL (kumulativna dobit 3Q/07 ULPL = 650 kn po dionci u odnosu na kumulativno dobit 3Q/07 ATPL = 118 kn) što znači da bi oni koji su zaradili u ATPL mogli ući u jeftin ULPL. Sigurna zarada.[thumbsup]