Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
Kolega je napisao gubitak iz operativnog poslovanja u odnosu na proslu godinu ako oduzmemo prihode izvana, prvo zasto bi ih oduzimali, drugo – ako ih i oduzmemo, i oduzmemo prihode od prodaje brodova, jos uvijek je povecanje prihoda u odnosu na proslu godinu sa 146 mio na 155 mio … ali nema nikakvog gubitka…. Uostalom, i ta prodaja brodova je upucana u nove investicije i mladju flotu, prema tome…
da, ima povecanje zaduženja za 200 mio, ali isto tako i investiranje u dug imovinu 400 mio. to je zajedno s prodajom stare imovine ….
Najstariji brod u floti je 2004. godiste, pa vi vidite….
moglo bi to ubrzo ponovo gore na 37xx.
(Ne drukam).
[smiley2]
ja uzeo po 3450 sutra cu jos malo ako bude
Danas si na nuli.HM
Prodaja 5x jača od kupnje, ukupno. MIsliš li da si dobro napravio?
Dečki ova dionica se drži dugoročno nema tu naglih skokova osim kada je dokapitalizacija u pitanju
Fondova u ovoj dionici nema pa je prodaja uvije u pravilu veća od kupnje
Što se tiče uprave malo me dodseća na INGRINU upravu tek kada budu dovoljno nakrcani sa dionicama pustiće fondove unutra da odrade glavni rast a i da oni mogu kapitalizirati dobit dok se to nedogodi ja sam unutra i sudjeluvaću u svim dokapitalizacijama koje budu. Kada uprava bude kapitalizirala svoju dobit i GERONIMO će skupa sa njima u kapitalizaciju dobiti do tada strong HOLD
Još jedna sličnost sa INGROM imali su 33 miliona iz financiskih prihoda to sa jedne strane nije dobro jer nije iz glavnoga biznisa a pak sa druge pokazuje sposobnos i umiješnost uprave
cbw:
”
ja uzeo po 3450 sutra cu jos malo ako bude
”
Danas si na nuli.HM
Prodaja 5x jača od kupnje, ukupno. MIsliš li da si dobro napravio?
ja sam siguran da je kolega dobro napravio. osim ako nije zelio zaigrati daily [smiley1]
Dečki ova dionica se drži dugoročno nema tu naglih skokova osim kada je dokapitalizacija u pitanju
Fondova u ovoj dionici nema pa je prodaja uvije u pravilu veća od kupnje
Što se tiče uprave malo me dodseća na INGRINU upravu tek kada budu dovoljno nakrcani sa dionicama pustiće fondove unutra da odrade glavni rast a i da oni mogu kapitalizirati dobit dok se to nedogodi ja sam unutra i sudjeluvaću u svim dokapitalizacijama koje budu. Kada uprava bude kapitalizirala svoju dobit i GERONIMO će skupa sa njima u kapitalizaciju dobiti do tada strong HOLD
Još jedna sličnost sa INGROM imali su 33 miliona iz financiskih prihoda to sa jedne strane nije dobro jer nije iz glavnoga biznisa a pak sa druge pokazuje sposobnos i umiješnost uprave
Uf što stvarno volim takva razmišljanja. Rijetki su tako dobri postovi. Još više takvih Geronimo i .ebes Stravinskog.
Još jedna sličnost sa INGROM imali su 33 miliona iz financiskih prihoda to sa jedne strane nije dobro jer nije iz glavnoga biznisa a pak sa druge pokazuje sposobnos i umiješnost uprave
ovo je iz podruznica
To sam htio čuti majstore Vipy da je iz podružnica a ne sa tržišta kapitala.To nam upućuje da imaju oni toga još samo do sada nisu prikazivali.
Sad vidim ovo oko tih dodatnih sredstava iz podružnice… Da, radi se o do sada ne prikazanim redovnim prihodima. A ako se prati ULPL, onda se vidi i među “ostalim napomenama” iz 1H FI:
“Sredstvima prikupljenim dokapitalizacijom izvršeno je financiranje novogradnji 708 i 709, putem povećanja ulaganja matice u vlastitu ino-kompaniju UNITED SHIPPING SERVICES ONE INC. Materijalna imovina Grupe povećana je za uplaćene predujmove u skladu s ugovorima o gradnji dva tankera u Brodogradilištu 3. Maj (708/709).”
Postoji desetak “kompanija”, samo su brojevi drugi, United shipping services Two… seven, nine…
Za brodare – normalna stvar. Zato uvijek treba čekati i gledati konsolidirana izvješća.
United Shipping Services One Inc
Suite 184-185 3-7 Temple Chambers Temple Avenue
London EC4Y 0HP
Tel: 020 7353 4558
Da kolega SLK mislim da dolazimo lagano do biti stvari,mnogi govore da dobit Uljanik plovidbe je velika zbog prodaje brodova ali nevide da je ova uprava pripremila već teren za iduću godinu kada možda neće prodavati brodove već će iz svojih sestrinskih tvrtki početi lagano prikazivati dobit koju do sada nisu imali potrebe prikazivati.
U svakom slučaju sada mi je jasno zašto je ova tvrtka uspijevala ostvariti dobit i kada su vozarine bile na najnižim razinama.
Dolazi se do zaključka da su najotpornija naša brodarska tvrtka na svijetske INDEXE za vozarine
Kad smo već kod toga :
Baltic Dry Index (BDI) +91 10944
Još malo pa probijamo 11000, a onda slijedi nova eksplozija brodarskog sektora 😉
Dolazi se do zaključka da su najotpornija naša brodarska tvrtka na svijetske INDEXE za vozarine
pa sto ako su prodavali brodove. iako ne mogu reci da previse kuzim brodarski biznis pokusavam si to predocit cisto bilancno. Npr.prodaja 1-2 broda ide u poziciju ostali prihodi (naime prema najnovijim IFRS-ovima ukinuti su izvanredni prihodi kao termin). Medjutim, kako prema vasim postovima taako i prema ostalim vijestima, ULPL je i nabavila nove brodove. Ti brodovi idu u poziciju dugotrajne mat.imovine i eksploatacija istih pretvarat ce se u ciste prihode iz core businessa u duzem buducem vremenskom razdoblju. amortizacija istih ulazit ce u rashod razdoblja a prihodi od vozarina sigurno ce visestruko premasit amortizaciju. prema tvrdnji uprave upravo je jedan od razloga zadnje dokapitalizacije bio upravo nabava novih brodova.