Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
rezultati su jednom riječju fenomenalni. doći će do kraja godine na P/E 3 [smiley1]
kakav je feeling biti s brodarima opet nakon iskustava 2005? [smiley2]
_Mrzljak_: ” da i ja sam zadovoljan Fijem .. [smiley2][smiley1] ” Ma je li moguće? [smiley1] Kumulativno 255 milijuna, prošle godine ispod 100 nakon 3Q. Bez obzira na brodove, jako dobro. A dugotrajna imovina prešla milijardu kuna.
dok se trzisna kapitalizacija nije bitno pomakla.(cak i sa novim dionicama)
_Mrzljak_: ” da i ja sam zadovoljan Fijem .. [smiley2][smiley1] ” Ma je li moguće? [smiley1] Kumulativno 255 milijuna, prošle godine ispod 100 nakon 3Q. Bez obzira na brodove, jako dobro. A dugotrajna imovina prešla milijardu kuna….
da .. imovina se značajno povečala , što su rijetki zamijetili , a to je dosta važno ..
ali i nakon 2Q Fija se vidjelo da je ovdje sve vrlo dobro , a cijena je stajala u mjestu ??
dobro dokap je pogurao cijenu 40-50% , ako uračunamo nove dionice .. ali opet ima i ovdje još prostora ..
vidim odusevljenje nekih dionicara ovim fi. ja moran priznati da ne dijelim ovo odusevljenje, jer od 88 milja dobiti 83 su iz prodaje broda i povlačenja dobiti iz njihove firme iz vana. sad vec lagano sumnjam u pe 10-15 iz redovnog poslovanja kad vise nemaju sto prodat, a sasada kako cujem obnova flote ide novim tankerima, a ne bulkerima[smiley9]
Sve to samo potvrđuje da je ova dionica bitno podcjenjena i da je pred njom svjetla budućnost .
Ima najmanji omjer P/B xP/E od svih brodara.Samo treba strpljenja.
Gle dečki, po cijeni se ne vidi, ali ULPL je od petog mjeseca porasla preko 90, malo fali do 100% (sa trenutnom cijenom oko 3550).
Ne vidi se zbog dokapa, ali je raslo i svi koji su unutra barem 6 mjeseci to znaju. To je tako.
Bilo je faza kad se mrdalo mjesec-dva, padalo dizalo, padalo…. svega. I opet se iz toga izrodilo 100%.
A fundamenti i dalje dobri. Ja čekam unutra barem FI2007. Ali onda će me vjerojatno navući neki novi dokap i tako… [smiley11]
vidim odusevljenje nekih dionicara ovim fi. ja moran priznati da ne dijelim ovo odusevljenje, jer od 88 milja dobiti 83 su iz prodaje broda i povlačenja dobiti iz njihove firme iz vana. sad vec lagano sumnjam u pe 10-15 iz redovnog poslovanja kad vise nemaju sto prodat, a sasada kako cujem obnova flote ide novim tankerima, a ne bulkerima[smiley9]
Nije sramota ne znati, ali se onda moraš truditi naučiti i shvatiti neke stvari, o svrsi i funkcioniranju sestrinskih firmi kod brodara, o revalorizaciji i nerevalorizaciji brodova, o kupovinama bulkera a gradnji tankera itd… [smiley11]
ma stvarno su losi rezultati :).
dobit za prvih devet mjeseci je 255.169.000 kn
ako to podjelimo sa novim brojem dionice od 400.000 dobivamo da je EPS 637,92 kn.
prema tome ako zanemarimo zadnji kvartal imamo P/E vec sad 5,33 na cijenu od 3.400…
Sviđami se što su im prihodi iz glavnog biznisa narasli puno
Točno, to i je bitno. A stvarno – ne zaborivate taj bulker je stigao.
Na spotu je taj brod “Marlera” radio u 9. mjesecu za starog gazdu 60.000 dolara dnevno. Pa ti vidi za 4Q koliko je to love, ako ostane na spotu. Po meni, 20-25 milijuna kuna novih prihoda, ako ostane na spotu.