Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,20 | 228 | 15 | 15,20 | 15,50 | 0,00% |
Kod “gore – dolje” Uljanika je bitno pratiti vrijeme pisanja. Neiskusnima se zna potkrasti pogreška, pa kod “gore-dolje” dionica zanemaruju kad je nešto napisano.
Tako se zna dogoditi da neiskusan čitač, neupućen u temu i dionicu, smatra da vidi cijenu i post procjene prije nego je išlo “dolje” zbog dokapitalizacije. On zapravo vidi cijenu nakon koje je išlo “gore” prije dokapitalizacije. I to oko 17,5%. Ne samo da je u postu navedena cijena ispod koje ju korekcija nije odnijela, nego je cijena i porasla do zadnjeg datuma za sudjelovanje u dokapitalizaciji.
Ali, vrijeme uči neuke.
Ljutitim kolegama porucujem bez nervoze. Klasican poucak o vadjenju iz konteksta. Imam toga jos. Ima i jedna privatna. Ako se scenario iz nje koji ne prizeljkujem jer sam i sam in na zalost i ostvari biti bit ce jos interesantnih Quote i Unquote.
Ako je onaj koji mi je pošiljatelj PP “in” u onome o čemu je pisao, tada možemo prvo sporazumno zaključiti ove pomorske peripetije i na PP porazgovarati o onome u čemu smo oba “in”.
Ja sam iz pomorskog miljea i svi kazu (ne samo brodari vec i prateca industrija) da se ovo dogadja jednom u zivotu i da to treba iskoristiti. Obicno u razgovoru svi kazu ovih 5 godina samo neznam od kada ih broje.
Broje ih od 2005.
Techman: ” Ja sam iz pomorskog miljea i svi kazu (ne samo brodari vec i prateca industrija) da se ovo dogadja jednom u zivotu i da to treba iskoristiti. Obicno u razgovoru svi kazu ovih 5 godina samo neznam od kada ih broje. ” Broje ih od 2005.
Svaka cast nepopravljivi optimisto. Ova je za 5
Ako je onaj koji mi je pošiljatelj PP “in” u onome o čemu je pisao, tada možemo prvo sporazumno zaključiti ove pomorske peripetije i na PP porazgovarati o onome u čemu smo oba “in”.
Oops druga PP je isla prije nego sam procitao ovaj post .Primirje uvjek dobro doslo.
ententinis: ” Techman: ” Ja sam iz pomorskog miljea i svi kazu (ne samo brodari vec i prateca industrija) da se ovo dogadja jednom u zivotu i da to treba iskoristiti. Obicno u razgovoru svi kazu ovih 5 godina samo neznam od kada ih broje. ” Broje ih od 2005. ” Svaka cast nepopravljivi optimisto. Ova je za 5
Ja to najozbiljnije.
2005. su cijene počele divljati i divljati će do 2010 sigurno jer tek tada stižu novogradnje.
Stiže točno 217 capesize brodova
Techman: ” ententinis: ” Techman: ” Ja sam iz pomorskog miljea i svi kazu (ne samo brodari vec i prateca industrija) da se ovo dogadja jednom u zivotu i da to treba iskoristiti. Obicno u razgovoru svi kazu ovih 5 godina samo neznam od kada ih broje. ” Broje ih od 2005. ” Svaka cast nepopravljivi optimisto. Ova je za 5 ” Ja to najozbiljnije. 2005. su cijene počele divljati i divljati će do 2010 sigurno jer tek tada stižu novogradnje. Stiže točno 217 capesize brodova
Tacno. 2005 u JDPL koji ipak poznam naj bolje jer je Splitska firma su 2005 trljali ruke sa zakljuckom na 20-i. Tada su zakljucili Zrina i Pridea na 27500 i to je bilo ludilo. Mislim da novogradnje nece puno poremetit market. Bit ce guzvi posvuda ali trziste ce jos dobro funkcionirati. Za tankere ne vidim sta bi moglo pomoc oporavku. Kina guta naftu sa svojih 20 i koliko BDP-a i tesko da moze vise. Amerika nije naj bolja ali nije ni u recesiji. Globalno zatopljenje vise odmaze nego pomaze.
Na krivome smo topicu. Mislim da bi mogli otvoriti novi topic gdje ce mo se baviti pomorskim trzistem u svim segmentima. Svih nas naj vise zanima do kada ce ovako.
Nismo ni mi vesla sisali[smiley2] Idemo i brže… nego sam se nadao
Kad su prije već jutros obavili skuptšinu:
http://www.zse.hr/novosti/1258-07-ULPL_Obavijest.pdf
[smiley11]
Uljanik Plovidba d.d. – stjecanje vlastitih dionica
(2007-10-16)
Uljanik Plovidba d.d. dostavila je slijedeću obavijest:
“Poštovani,
Sukladno članku 118.a. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, ULJANIK PLOVIDBA d.d. sa sjedištem u Puli, Carrarina 6 potvrđuje da je dana 15. listopada 2007. godine stekla 200 vlastitih dionica.
Sa štovanjem,
ULJANIK PLOVIDBA d.d.
Dragutin Pavletić, direktor”