. . neargumentiranih i podcjenjivačkih komentara.
evo dio jednog članka koji sigurno to nije, prosudite sami (izvor: Baltic online):
“The suezmax fleet is on average only nine years old. There are only 60 suezmaxes of 4.3 million dwt to be phased out and the order book is in the area of 133 tankers of 21 million dwt. Making some simple assumptions: 3.5 per cent growth in demand (on the high side?), a balanced market end 2006 (there was some slack), and eight removals of suezmaxes each year for conversions before 2010, and all single-hull suezmaxes to be removed from the market by end 2010, we may obtain an idea about the tightness in the market. The graph shows a balanced market in 2007 and 2008.
If demand grows more than 3.5 per cent the market balance will be rather tight this year and in 2008, when a surplus will start to build up due to the deliveries of 56 suezmaxes of 8.8 million dwt in 2009. Under these assumptions, the surplus will last until 2013. There will be few scrapping candidates to improve the supply/ demand situation if demand should fail, except for a few double-bottom or sides tankers that could be scrapped or converted earlier.
Of course, the single tanker segments can not be seen in isolation, but a surplus is likely to build up in each segment, even if the situation appears to be most favourable for the suezmaxes.”
Daklem ukratko govore o balansiranoj situaciji na tankerskom tržištu no već 2008. bi se mogao pojaviti suficit brodovlja u tom segmentu, čak i s obzirom na rel. visoku stopu rasta potražnje. Da li su zato kupili (ipak) jedan dry bulk?
Sa teme ATPL prenosim konstruktivan razgovor o ULPL: 11.10.2007. Techman: Ne mogu shvatiti rast ULPL. Tankerski market je u komi (pogledajte zadnji Platou sto ga je Hogar stavio) a TNPL i ULPL su vise u njemu nego u dry businessu. Techman: Hm. Izvjesca ULPL uzimam sa dobrom rezervom. Techman: ” Toknezov moze biti i drugi scenario. Floriciceva sestra je djelatnica ULPL i mozda covjek zna nesto sta mi drugi neznamo. Izlazak is core businessa danas na ovim vrijednostima BDI-ja nije bas neki problem koji bi mene zabrinuo. Brodari su puni novaca i 20-30 miliona eura investicija nije nesto za sto treba dizat kredit. Vjerovatno je nesto drugo u pitanju. ”
Sa teme ATPL prenosim konstruktivan razgovor o ULPL: 11.10.2007. Techman: Ne mogu shvatiti rast ULPL. Tankerski market je u komi (pogledajte zadnji Platou sto ga je Hogar stavio) a TNPL i ULPL su vise u njemu nego u dry businessu. Techman: Hm. Izvjesca ULPL uzimam sa dobrom rezervom. Techman: ” Toknezov moze biti i drugi scenario. Floriciceva sestra je djelatnica ULPL i mozda covjek zna nesto sta mi drugi neznamo. Izlazak is core businessa danas na ovim vrijednostima BDI-ja nije bas neki problem koji bi mene zabrinuo. Brodari su puni novaca i 20-30 miliona eura investicija nije nesto za sto treba dizat kredit. Vjerovatno je nesto drugo u pitanju. ”
Kolega vidim da ste kolekcionar mojih postova i to me raduje. Znaci da ostavljaju trag. Vjerovatno vama negativan jer vam ocito kvarim radnju. Zasto za svaki navod ne stavite kontra argument. Vjerovatno mi zelite kazati kako Floriciceva sestra ne radi u ULPL, kako je tanker market izvrstan, kako je ULPL poslovanje apsolutno transparentno, i kako je izlazak iz shippinga danas super odluka i i i i da ne nabrajam. Ovo vadjenje iz konteksta sta vi radite je u maniri zute stampe i nasih vrlih politicara. Nas Smoje bi vam rekao ajde vatat rake g…..e. Svidilo vam se ili ne ali ja cu nastaviti pisati ono sta mislim. Vidio sam da ste sinoc bili na postu BDSS i procitali ono o cemu sam pisao par postova iznad i onda pricate kako hvalim samo svoje dionice. *** obrisano *** Over and out.
Mišljenje jednog kolege od 13.06. ove godine:
“Kako koje brodare. Ja vidim samo JDPL. ”
“Imam blagi osjecaj da se Atlanska preinvestirala,” – Atlantska je tada bila 1600 kuna, danas je 3600.
“TNPL je realna ine ocekujem znacajan rast (svojima sam savjetovao izlaz na 5150 prije 3 miseca i jos se vrti oko te cifre),” – danas je 7049 kuna
“Uljanik gori-doli,” – no comment
“Losinjska zaboravi”. – tada 481, sada 755 kuna
———
Treba li nešto dodati? Ne slušajte odvlakača od zarade…
Ne slušajte niti mene, kao što nikad nisam ni tražio da me slušate jer me živo briga tko ima koje dionice.
Inače, moj portfelj je već mjesecima ULPL i LPLH, što se brodara tiče.
Vidim da mnogi ovdje hvale JDPL. Zanima me sto ti isti misle da ce drzava napraviti sa svojim velikim udjelom u tom poduzecu. To je inace jedan od glavnih razloga zasto sam nikad nisam ulozio u tu dionicu.[smiley9]
Mogao si čuti jučer na vijestima,mislim da je bilo ili još stoji i na teletekstu da država svoje udjele u poduzećima koja već kotiraju na burzi planira smjestiti u jedan novi zatvoreni investicijski fond . Onda će putem IPO-a izložiti isti na prodaju građanima i institucionalnim investitorima.
Rok za to, kako je bilo napisano je godinu do godinu i pol.
Mogao si čuti jučer na vijestima,mislim da je bilo ili još stoji i na teletekstu da država svoje udjele u poduzećima koja već kotiraju na burzi planira smjestiti u jedan novi zatvoreni investicijski fond . Onda će putem IPO-a izložiti isti na prodaju građanima i institucionalnim investitorima.
Rok za to, kako je bilo napisano je godinu do godinu i pol.
poslije izbora…
zzidak: ” Mogao si čuti jučer na vijestima,mislim da je bilo ili još stoji i na teletekstu da država svoje udjele u poduzećima koja već kotiraju na burzi planira smjestiti u jedan novi zatvoreni investicijski fond . Onda će putem IPO-a izložiti isti na prodaju građanima i institucionalnim investitorima. Rok za to, kako je bilo napisano je godinu do godinu i pol. ” poslije izbora…
Nisam gledao vijesti.Trenutno sam na Hvaru a o tome ovdje nisam nista cuo.Osim toga ta ideja je vjerojatno tek u povojima,pitanje je sto ce biti od toga.
pozdrav
Radi nekih kolega,u gornjem postu sam sa :poslije izbora…mislio
na eventualnost pretpostavki oko tvrtki i zifa jer sa izborima se ,
moguće ,mjenjaju ljudi ,stranke,ideje,projekti…
pozdrav
U svakom slucaju ako tako bude,pozdravljam ideju o ZIF-ovima.
Mogao si čuti jučer na vijestima,mislim da je bilo ili još stoji i na teletekstu da država svoje udjele u poduzećima koja već kotiraju na burzi planira smjestiti u jedan novi zatvoreni investicijski fond . Onda će putem IPO-a izložiti isti na prodaju građanima i institucionalnim investitorima. Rok za to, kako je bilo napisano je godinu do godinu i pol.
Ako je tome tako , onda bi oni koiji vode JDPL u ime države trebali u smislu “Obnove Flote ” učiti od Menađera ULPL , te izvršiti dokapitalizaciju na način kako to Oni čine ! Time bi ojačali firmu i vlastitu poziciju !
[smiley2][smiley2]
zzidak: ” Mogao si čuti jučer na vijestima,mislim da je bilo ili još stoji i na teletekstu da država svoje udjele u poduzećima koja već kotiraju na burzi planira smjestiti u jedan novi zatvoreni investicijski fond . Onda će putem IPO-a izložiti isti na prodaju građanima i institucionalnim investitorima. Rok za to, kako je bilo napisano je godinu do godinu i pol. ” Ako je tome tako , onda bi oni koiji vode JDPL u ime države trebali u smislu “Obnove Flote ” učiti od Menađera ULPL , te izvršiti dokapitalizaciju na način kako to Oni čine ! Time bi ojačali firmu i vlastitu poziciju ! [smiley2][smiley2]
To je ono što i cijenim kod ULPL. Istina da trebaju raditi jiš na transparentnosti.
Ako znaju raditi za sebe, onda će i za nas…
Flota im je total green junior spirit … po starosti…niti za mališe u vrtić…
Pribavljaju i dalje…
Sviđaju mi se analize iz struke u koji bi profil trebali više napora ulagati…
Za rasuti teret je jasno da je IN.
Šta se valja iza brda, koji je novi trend je pravi bingo!