@Techman – Zaradio na ULPL od kraja veljače do danas 85,37%. A šta misliš koliko su na ULPL zaradili oni, koji su je kupili 2005 godine po 1000 kn – držali je i prošli kroz tri dokapitalizacije (6,7, ili 9 puta?)
Sljideće godine očekujem jo jednu dokap.
Ja sam se zaj… sa ATPL kad sam je prerano prodao zato sad ULPL čuvam još barem 1 godinu minimum. Mogu je jedino nadokupljivat s vremenom. Očekujem da če 4Q biti najbolji. Tako da je do prolječa očekujem na novim ATH razinama. Teško je reći kojim al moja skromna procjena je svakako oko 5000kn
da sad ne kopam, ali čini mi se da su nakon prodaje starog bulkera kupili su veći noviji, pa sad još jedan. SLK će bolje znati detalje. u svakom slučaju trebalo bi malo zapeti pa izračunati koliko to diže trenutne prihode. ako ih diže npr više od 70% onda (onako od oka, s rezervom) sve 5.
S tobom ću rado razgovarat, ali ne i sa nekim tko ima predrasude o svemu u čemu on nije. S takvim osobama je teško razviti konstruktivan razogovor, jer su njegova stajališta jedina ispravna, i svi drugi zapravo griješe i nemaju pojma. Pa tako i tisuće dioničara nekoliko hrvatskih brodara.
Ovo je dionica sa dugoročnim potencijalom rasta , što se pokazalo i pokazat će se kroz buduća kontinuirana ulaganja u o b n o v u i povečanje flote !
Ova dionica nosi kontinuirano dividendni prinos , ima odličnu stopu rasta , te v i s o k u stvarnu vrijednost ![smiley2][smiley2]
mislim da ce Atlanska i dalje biti atraktivnija, slazem se sa Buddom da masa dionica koje cemo kupovati po 400,00 mora malo srusiti cijenu (ali isto tako ce i rasti i prije i poslije toga), no ja uzivam biti u ULPL. O prodaji cu moooozda razmisljati kroz6 mjeseci, ali i dalje tvrdi mda je to dionica koja jednom kad predje 5k, isto tako moze vrlo brzo i na 10k. ne mozda u 2 mjeseca koliko je trebalo atlanskoj da poraste vise od duplo… no… zivi bili pa vidjeli. Probat cu s cim manje emocija (odusevljenja i razocaranja) pratiti kretanje do 4 mjeseca iduce godine
Vaše postove smatram razumnim i argumentiranim pa bih molio vaša predviđanja o kretanju cijene u tom periodu.
Dobrodošla i ostala mišljenja.
Onaj tko misli da nije dobra neka je ne kupuje,ja tvrdim da je jedna od onih malobrojnih podcjenjenih dionica sa ogromnim prostorom rasta.
Cjena je trenutno na ovim razinama zbog isteka roka za dokapitalizaciju ,ali kad dođe izvješće za treći Q polećemo,a samo bog zna granicu jer se tek u četvrtom kvartalu očekuju najbolji rezultati.
Zato je ovo vrijeme idealno za dokup dionice poslje prodaje THT.
Oni koji ne misle tako i ne vjeruju u ovu firmui ne vjeruju procjenama stručnih analitičara nek nađu neku drugu dionicu,a nas koji smo u njoj poštede od svojih neargumentiranih i podcjenjivačkih komentara.
@Techman – Zaradio na ULPL od kraja veljače do danas 85,37%. A šta misliš koliko su na ULPL zaradili oni, koji su je kupili 2005 godine po 1000 kn – držali je i prošli kroz tri dokapitalizacije (6,7, ili 9 puta?) Sljideće godine očekujem jo jednu dokap.
To sta si zaradio je za svaku pohvalu. Svi docapi i druge kerefeke koje uprava izvodi su u legalni. Sigurno ih ne rade zbog tebe. Ako si ti zaradio zamisli sta je zaradila uprava koja posjeduje gomilu dionica i vjerovatno sada prodaje sta je jeftino dobila. Ako ce mo se baviti zaradama zamisli koliko sam ja zaradio na JDPL u koji sam usao u 12.2006 na 260-70? Vrlo dobro znas gdje je danas i da ce imat znacajno veci rast zbog uticaja trzista nego ULPL. Mi pricamo o firmi i dionici a ne osobnoj zaradi i na to se odnosio moj post. Kad bi svi imali unisono misljenje bilo bi dosadno.
[ a za tankere: sam si rekao da se brodovi kupuju dok su jeftini. ne znam kakva su očekivanja za to tržište za koju godinu, ali možda za svoj džep rade ok posao? (nisam stručnjak, ali evo oponiram malo [smiley11])
Ovo je debatni klub i oponiranje je dobro doslo. Ja pricam o situaciji danas a o buducnosti mozemo nagadjati. Danas je cinjenica da je tankerski marker los i da dionica ULPL zaostaje za brodarima koji su specializirani za suhe terete. I jos da dopunim Trogir koji su prodali JDPL nije stari brod (6 godina) a tacno je da su kupili nesto veci.
Čudno je to priznavanje dobro obavljena posla uprave, a da se toliko skepse zadržava u plućima.
Možda neki osobni razračuni?
Svejedno, analizirati sve oko sebe pomaže boljem pozicioniranju…
S tobom ću rado razgovarat, ali ne i sa nekim tko ima predrasude o svemu u čemu on nije. S takvim osobama je teško razviti konstruktivan razogovor, jer su njegova stajališta jedina ispravna, i svi drugi zapravo griješe i nemaju pojma. Pa tako i tisuće dioničara nekoliko hrvatskih brodara.
Kolega pogledajte moj zadnji post na BDSS kojeg isto tako imam. Objasnjavam ljudima da ne kupuju dionicu zbog rasta ostalih brodara a narocito dry cargo jer ta dionica nema nikakve veze sa BDI. Koliko ljudi zna da se BDSS bavi luckim tegljenjem i uslugama oko platformi? Vrlo uzak krug ljudi. Meni mozete svasta staviti na dusu osim da sam navlakac koji pokusava dignuti svoje cionice sto kod vas bas i nije slucaj. Za konstruktivnu debatu sa argumentima uvjek otvoren a puhanje u jedra dionici tipa sad ce , samo sta nije i slicno ostavljam vama.
Čudno je to priznavanje dobro obavljena posla uprave, a da se toliko skepse zadržava u plućima.
Možda neki osobni razračuni?
Svejedno, analizirati sve oko sebe pomaže boljem pozicioniranju…
Brodari su jedna od rijetkih branši gdje se stvarno isplati ulagati i u sadašnjost.
No naručiti sada “trend” brod koji će se izraditi u najboljem slučaju za dvije ili tri godine nije uvijek siguran odabir.
Dok je nafte, biti će i tankera. Trenutno nisu u trendu, no i dalje prave dobit. Dapače, sad su i povoljni za izradu.
Zato dobrim vidim naručivati tankere a kupovati bulkere, jer oni trebaju – sada.
Osim toga, tek toliko da se zna: ULPL ima omjer 50% – 50%, tri – tri.
Ja to gledam i kao diverzifikaciju rizika. Koji god trend bio, mi imamo pola brodova u trendu.
Kad računam vrijednost svog brodara, uvijek ga usporedim multiplama sa ostalim brodarima. Niveliram po strukturi i tipu brodova. I onda procijenim da li dionica mog brodara vrijedi toliko, da li je podcijenjena, precijenjena, ima li perspektivu porasta cijene…
Nikad ne navodim dobre strane svog brodara tako da omalovažavam sve ostale brodare.
To je u najmanju ruku neozbiljno. Pa i nepristojno.
Svi brodari imaju svoje dobre strane i svoje mane.
Bitno je da svi ostvaruju veću ili manju dobit, donose veću ili manju zaradu svojim dioničarima. Svatko bira svoju kavanu, restoran, dom, društvo. To ne znači da su svi ostali restorani ili društva smeće.
Osobno, imam dobro mišljenje i o ATPL, JDPL, TNPL. To ne umanjuje vrijednost mojih ULPL i LPLH.
Sa teme ATPL prenosim konstruktivan razgovor o ULPL:
11.10.2007.
Techman:
Ne mogu shvatiti rast ULPL. Tankerski market je u komi (pogledajte zadnji Platou sto ga je Hogar stavio) a TNPL i ULPL su vise u njemu nego u dry businessu.
Techman:
Hm. Izvjesca ULPL uzimam sa dobrom rezervom.
Techman:
” Toknezov moze biti i drugi scenario. Floriciceva sestra je djelatnica ULPL i mozda covjek zna nesto sta mi drugi neznamo. Izlazak is core businessa danas na ovim vrijednostima BDI-ja nije bas neki problem koji bi mene zabrinuo. Brodari su puni novaca i 20-30 miliona eura investicija nije nesto za sto treba dizat kredit. Vjerovatno je nesto drugo u pitanju.
“