ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 06:25
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
16,22
811
50
15,60
16,10
0,62%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ako Vam je smiješno što je dionica odradila gotovo najmanji rast od svih brodara u ovoj godini i to ne smatrate potencijalom rasta,
Onda malo pogledajte fundamente koje možete izčitati iz finacijsih izvještaja o poslovanju:
Da vam olakšam navesti ću samo neke pokazatelje koji pokazuju da ova tvrka rapidno poboljšava rezultate
poslovanja:
2006/2007(6MJ)
ROA 4,76/14,63
ROE 5,35/41,33
OP.MRŽ 21,82/72,14
B.O.M 38,30/63,52
N.P.M 34,94/63,36
ZARADA PO DIONICI 47,5/618,92
P

Molim moderatora da dopuni P/B=2,01
P/E=5,99

U svezi stavljanja ” Marlera ” pod Hrvatsku zastavu , drastično će se popraviti binančna krvna slika . Naročito realnije vrednovanje m a t e r i j a l n e i m o v i n e , a to je ono sve što Dr. Jenes Erhardt preferira ![smiley2][smiley2]

Usporedba sa ostalim brodarima:
P/B P/E
ATPL P/B= 6,08 P/E=65,61
LPLH P/B=1,85 P/E=104,11
JDPL P/B=1,73 P/E=82,20
TNPL P/B=2,35 P/E=44,32
ULPL P/B=2,01 P/E=5,99

S kojim je to brojem dionica?

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


S kojim je to brojem dionica? Zasto gledas samo povijest?

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


Usporedba sa ostalim brodarima: P/B P/E ATPL P/B= 6,08 P/E=65,61 LPLH P/B=1,85 P/E=104,11 JDPL P/B=1,73 P/E=82,20 TNPL P/B=2,35 P/E=44,32 ULPL P/B=2,01 P/E=5,99

uglavnom se slazem s misljenjem o ULPL, no zanima me kako si dosao do toga da je P/E Ratio kod LPLH
104,11 kad nije niti 30?

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Podaci su zaključno sa današnjim stanjem.
Slobodno sami možete pogledati fundamentalnu analizu brokerske kuće “Abacus brokeri”,koji imaju program koji svakodnevo izračunava najnovije pokazatelje,i daju svojim klijentima.Dakle morate biti registrirani i svaki dan možet pratiti kako se u skladu sa tržišnom cijenom dionice i financijskim pokazateljima poslovanja,izračunavaju najnoviji fundamenti.

Da, ali je analiza netocna/neazurna…

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Ma vipy kani se corava posla. Oni zbrajaju kruske i jabuke. Kako mogu usporedjivati brodare kojima je core business dry cargo (ATPL i JDPL) dok index koji prati njihovo trziste (BDI) biljezi svakonnevno ATH a likvidi su u komi. Je, ULPL je napravila naj manji rast jer naj manje zaradjuje i taj rast se nema sta nadoknadjivati kao sta je bilo kod JDPl koji nije disao punim plucima. Moje misljenje je da je uprava napravila los potez prodavsi Trogira i ugovorivsi novogradnje tankera za prevoz kemikalija u trenutku kad dry zaista luduje i po svim predvidjanjima ce potrajati. Vadi ih sto je tanker market los i vjerovatno su uvjeti gradnje nesto bolji (iako i to sumnjam jer 3 maj napusta tankere i sigurno je dobro naplatio zadnje isporuke). Suma sumarum dobar potez je puno manje dobare nego sta je los potez los. Naravno moje misljenje.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Uglavnom govorim o fundamentalnoj analizi brojki iz financ.izvjestaja i ona je na vecini sajtova i edicija (npr.JDD To One-a)bazirana na podacima iz proslog vremena (npr.neto dobit 2006. ) sto je kod ubrzanog rasta profitabilnosti poduzeca (kao sto je slucaj i kod ULPL ) irelevantno.
U tehnicku analizu brodarskog sektora se ne razumijem pa o njoj necu raspravljati vec nastojim saznati nesto informirajuci se kod onih koji se u to razumiju.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Je, ULPL je napravila naj manji rast …

ovo tako izgleda kad gledaš samo graf. no ako iscrtaš tržišnu kapitalizaciju i u to uključiš frišku dokapitalizaciju (oko 50% više dionica za koje se pravo nedavno ostvarilo) onda je ULPL zavidno narastao u zadnjih mjesec/dva. ista stvar i prošle i pretprošle godine. samo je “sakriveno”.


Moje misljenje je da je uprava napravila los potez prodavsi Trogira i ugovorivsi novogradnje tankera za prevoz kemikalija u trenutku kad dry zaista luduje i po svim predvidjanjima ce potrajati. Vadi ih sto je tanker market los i vjerovatno su uvjeti gradnje nesto bolji (iako i to sumnjam jer 3 maj napusta tankere i sigurno je dobro naplatio zadnje isporuke).

da sad ne kopam, ali čini mi se da su nakon prodaje starog bulkera kupili su veći noviji, pa sad još jedan. SLK će bolje znati detalje. u svakom slučaju trebalo bi malo zapeti pa izračunati koliko to diže trenutne prihode. ako ih diže npr više od 70% onda (onako od oka, s rezervom) sve 5.

a za tankere: sam si rekao da se brodovi kupuju dok su jeftini. ne znam kakva su očekivanja za to tržište za koju godinu, ali možda za svoj džep rade ok posao?
(nisam stručnjak, ali evo oponiram malo [smiley11])

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

New Report

Close