ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 08:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
16,22
811
50
15,60
16,10
0,62%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ako si dao adresu u SDA ,tj ako nisi mjenjao dobiti ćeš na kućnu adresu sve što je potrebno.Ako nisi dostavi sve podatke u SDA .

a na koliko svakih dionica daju dodatnu po 400?
hvala

ps.bećarina = laik [smiley2]

Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna. Krhko je znanje!)

Pomnoži postojeće dionice sa 13 i podijeli sa 27
Zaokruži dobiveni broj prema gore ako prelazi 0.5. Npr 9.51 je 10.

Ako imaš parni broj dionica i manje od 26 dionica, ispast će ti omjer 2:1.

Ako imaš neparni broj do 25, jednu odbij i podijeli sa dva i imaš broj dionica.

No respect

Može li netko komentirati očekivanja cijene ove dionice, što mislite da li se isplati dokupiti već sada ili će obzirom na izdanje novih dionica ova cijena pasti?
Inače mi se prema fundamentima ovo čini najpotentnija brodarska dionica

.Plovidba jucer je preuzela brod za prijevoz rasutih tereta..Marlera..te ga odmah stavila u pogon.Brod nosivosti 56042 tone izgrađen je u Japanu a kupljen krajem lipjna ove godine na Dalekom istoku..Plaven je 61 miliun dolara.Mogli su ga odma prodat za 5 miliuna vise.To je treci brod za rasute terete koji je uljanik plovidba preuzela u ovoj godini.Prvi je bio..JBU Levan nosivosti 53688 tona izgrađen 2006,drugi je Volme nosivosti 52949 tona izgraden 2004g.Tijekom ove godine Plovidba JE potpisala 4 aneksa ugovora sa 3 Majem o gradnji tankera nosivosti 51800 tona .Evo iz lokalnih novina

Ako me nema ,znaci da nisam tu.

svaka čast ULPL, odlična firma, odličan management, odlični brodovi(novi), odlična dionica..
..ali u ovom trenutku na marketu cijena i rast ATPLa se ne moze usporedjivati sa ULPL.

ova gradnja tankera se mozda u buducnosti isplati, ali trenutno su tankeri na dnu
[smiley1]

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM

Obožavam genijalce iz ULPL. Imaju bolji timeing i režiju od Francis Ford Coppole. [smiley2]

No respect


ULPL će omati ukupno 400 000 dionica,a cijena mu je 3.510,00 kn
ATPL ima 1.362 260 dionica,a cijena joj je 3.500,00 kn.
ATPL je ove godine odradila rast sa 900 na 3500kn.
ULPL je odradila rast sa 2056 na 3510kn.
Iz toga se vidi koliko je ULPL podcijenjen tj. jeftin sa ogromnim prostorom rasta.
Moja odluka ULPL.

Da se čovjek smrzne kakva razmišljanja na ovom forumu[smiley9][smiley13][smiley13]

Hell is Empty and all the Devils are Here


zzidak: ” ULPL će omati ukupno 400 000 dionica,a cijena mu je 3.510,00 kn ATPL ima 1.362 260 dionica,a cijena joj je 3.500,00 kn. ATPL je ove godine odradila rast sa 900 na 3500kn. ULPL je odradila rast sa 2056 na 3510kn. Iz toga se vidi koliko je ULPL podcijenjen tj. jeftin sa ogromnim prostorom rasta. Moja odluka ULPL. ” Da se čovjek smrzne kakva razmišljanja na ovom forumu[smiley9][smiley13][smiley13]

hehe

Ništa nova u Top10.

No respect


.Plovidba jucer je preuzela brod za prijevoz rasutih tereta..Marlera..te ga odmah stavila u pogon.Brod nosivosti 56042 tone izgrađen je u Japanu a kupljen krajem lipjna ove godine na Dalekom istoku..Plaven je 61 miliun dolara.Mogli su ga odma prodat za 5 miliuna vise.To je treci brod za rasute terete koji je uljanik plovidba preuzela u ovoj godini.Prvi je bio..JBU Levan nosivosti 53688 tona izgrađen 2006,drugi je Volme nosivosti 52949 tona izgraden 2004g.Tijekom ove godine Plovidba JE potpisala 4 aneksa ugovora sa 3 Majem o gradnji tankera nosivosti 51800 tona .Evo iz lokalnih novina

Brod se prije zvao “Star phoenix”. Evo koliko je “brao” dnevno u sedmom mjesecu. [smiley11]

“STAR PHOENIX” 56042 / 2004
DELY APS SANTOS 15/20 JULY TRIP REDEL SINGAPORE-JAPAN =US$ 42500 + 600000BB= , –

No respect

Evo još svježije, od prije mjesec dana:

“Star Phoenix” | 56042dwt | blt04 | USD 55000 |. Dely Santos | 01/10Sep TCT | redel S’pore-Japan | acct Korea Line

No respect

New Report

Close