Ford: ” Mene posebno interesira ovo gdje ih prgavac Paulo razapinje sa pravom… ” Razapinje ih zbog netransparentnosti poslovanja i bogaćenja dokapitalizacijama.
Da…ovo je već druga ili treća dokapitalizacija u dvije godine,čini mi se.
Da…ovo je već druga ili treća dokapitalizacija u dvije godine,čini mi se.
Druga u manje od godinu dana.
A dobro, sitnice…..znači ništa bitno za nas male dioničare
Bitno je da se oni obogate na tome u milijunskim količinama a ja i ti u tisućama.
I jedni i drugi ipak sretni.
Ako krene po zlu, ja i ti se izvučemo za dva-tri dana van. A oni se ne mogu izvući dva-tri mjeseca.
Prema tome, njihov ulog i rizik je puno veći.
Glavna skupština je u utorak 16.10. Po današnjem datumu se gleda pravo na dokapitalizaciju.
Imate obavijest na ZSE, a i stavljali smo tu zadnjih par dana.
Sorry. Pobrkao sam Arnt s Ulpl. Da 16.10. je.
Nije bilo promjene u Top10 niti na zadnji dan za dokap, niti dan poslije – u danu “pada”.
Nitko od velikih ne odustaje od ove dionice jer znaju da ona vrijedi.
Ima snažan potencijal rasta,dovoljno je pogledati samo fundamente.Jedna od rijetkih podcjenjenih dionica na našem čudnom tržištu.
Imaju sve samo nove brodove,najstariji 2004.godište.Profitabilno poslovanje koje se može isčitati iz finacijskih izvještaja.
Pogodna “klima ” na svjetskom tržištu vozarina koja je dugoročno perspektivna.
Analitičari procjenjuju da će se zadržati najmanje do 2010.g.
U cjelom svijetu vodi se utrka u “naoružanju”tko će prije naručiti ,tj dobiti brod jer je situacija dugoročno povoljna.
Od negativnosti na ovoj dionici se spominjala netransparentnost,ali u zadnje vrijeme je Uprava i na tom planu radila i napravila značajne korake tako da se na web stranicama mogu pronaći svi korisni podaci za jednog prosječnog investitora,uključujući detaljne financijske izvještaje o poslovanju unazad tri godine.
Sve u svemu dionica koju se isplati imati u svom portfelju.