Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
Svaka čast današnjim prodavačima. Idućih dana se nadam da će biti i niže pa da opet mogu kupovati.
Jedino sam trebala prvo kupovati neke tankeraše vani, pa tek onda ovo. Ovdje stvarno ne možeš nikuda zakasniti.
Izvještaj je očekivani. Jedino sam razočarana da će Verige idućih 6 mjeseci voziti za 27500 $ po danu. Ja sam se nadala da će biti na spotu idućih šest mjeseci.
Očito uprava nastupa ziheraški.
4q će biti svakako u plusu, ali moglo je i bolje.
Itekako ima veze 3. Maj sa ulpl. Prosurfajte si malo.
I suvlasništvo brodova i bivši direktor ulpl je drugookrivljeni…itd itd
Da, do tog je doslo da ni ne komentiram ovu dionicu. Znam kakav ce biti Q4 i kakva dobit, al eto, svejedno pada, a i dalje svi brodovi zaraduju, brodari snazno rastu, tankeri jako jako, dry jako. A Ulpl pada, svasta. Cega se tu ljudi boje, stvarno ne znam, a pitanje je dana, ne miseca, kad ce ova dionica u par dana napraviti snazan, ali bas snazan rast. Provjereno.
Trenutno velika očekivanja od ovog brodara. Bulkeri za ovo razdoblje bilježe pozitivno poslovanje uz tankere moglo bi se nešto otključati na zse…
Evo tko je zapravo kriv za mračnu i tragičnu sudbinu nekada slavnog hrvatskog giganta Uljanika
Ulpl spasila brodogradilište. Svi zadovoljni. Idemo dalje, manageri odgovaraju za dobre i loše odluke. Uljanik je radio najbolje brodove…
Izgleda da će ovo ostati jedini brodar na burzi kod nas 🙄 bar se ne treba puno misliti. Imaš jednoga i ako želiš uložiš ako ne druge ti nema, atpl i jdpl idu pod kapu tankerske očito…
Evo tko je zapravo kriv za mračnu i tragičnu sudbinu nekada slavnog hrvatskog giganta Uljanika
Ulpl spasila brodogradilište. Svi zadovoljni. Idemo dalje, manageri odgovaraju za dobre i loše odluke. Uljanik je radio najbolje brodove…
Odličan tekst.
Kome još nije jasno što se tu dogodilo?
Ovi “čudni ljudi čudne logike” u DORH-u trebali bi se zamisliti. Ili rade po nečijem diktatu?
Sad će Turudić to srediti.
Jesu li ove vijesti dobre na kraju ili nisu za ulpl? Dva bulka veruda i stoja iz 2012. na prodaju, ili ce podijeliti lovu ili ulpl otkupit 50% od 3.maja. Sve igra…
Na početku 2024. godine razina vozarina kod brodova za prijevoz rasutih tereta tipa Supramax bila je pod
utjecajem kineske Nove godine, a relevantni index (BSI 58) je dana 2. siječnja 2024. imao vrijednost USD 14.392
dnevno. Nakon toga je uslijedio uobičajeni trend korekcije vozarina zbog kineske Nove godine pri čemu je
predmetni indeks u tom periodu na dan 22. siječnja pao na razinu USD 11.300 dnevno. S povratkom
gospodarskih aktivnosti u Kini nakon blagdana, vozarine su se počele postupno oporavljati te su se na kraju
prvog kvartala vratile na razinu od USD 14.630 dnevno. Tijekom drugog kvartala index se kretao na razinama
između USD 13,800 i USD 16,400 dnevno. Brodovi “Veruda“, “Stoja“, “Punta” i “Valovine”, nosivosti 52,000 tona
DWT, ostvarivali su prihode na temelju ugovora o najmu (time charter), s varijabilnom vozarinom koja je ovisna
o dnevnom kretanju BSI indeksa, te su tijekom prvih šest mjeseci 2024. godine ostvarili prosječnu neto vozarinu
u iznosu od USD 11.900 dnevno.
U sektoru prijevoza nafte, naftnih produkata i kemikalija zabilježen je nastavak trenda stabilnih vozarina iz 2023.
godine. Brod “Verige“ je tijekom prvih 6 mjeseci ostvarivao iznos dnevne vozarine na temelju ugovora o najmu
u iznosu od USD 27.300 dnevno.