Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,80 | 192 | 13 | 14,60 | 14,90 | 0,00% |
Uljanik plovidba u stecaju prodaje 5 posto. Prema mojim saznanjima Alpha ce tu ici na vlasnistvo 1 kroz 1 na Verudi i Stoji. Sad su na 55 posto vlasnistva.
Q4, gdje bi po futuresima dry bulk trebao voziti po 14 000 do 15 000 a tanker po 35 000 do 45 000 dolara bi mogao zaraditi oko 2 miliona dolara. Top.
krivo ste napisali -Uljanik brodogradilište u stečaju prodaje udjele od po 45 % na oba broda.
vjerujem kao i vi da su određeni razgovori i konzultacije već i provedene, te da će Alpha adriatic preuzeti ove udjele. Teško da će baš netko drugi preuzeti manjinske udjele na brodovima.
Ako Alpha adriatic preuzme samostalno udjele bit će to potvrda da se tvrtka ubrzano oporavlja, ako već ne samostalno onda će to biti u kombinaciji s financijskim partnerom s kojim već imaju uspješnu suradnju.
Koliko ja znam odnos vlasnistva je sljedeci:
alpha- 55 posto
uljanik u stecaju- 5 posto
3. maj-40 posto
Provjerit cu.
Kao sto sam rekao, ovo je tocna informacija, 5 posto je u vlasnistvu Uljanjka 1856 u stecaju, 55 posto od Alphe Adriatic, a 40 posto silom prilika od 3. Maja. 3. Maja jer se prije osam godina kompeuiralo potrazivanje od 104 miliona kuna. Za to ce se lako dogovoriti, to nije njihova bransa.
poštovani kolega, kada sam napisao da ste krivo naveli , mislio sam na vašu prvu rečenicu u kojoj ste napisali da Uljanik plovidba u stečaju posjeduje 5 % udjela. To može zbunjivati dioničare koji nisu toliko upućeni i moglo bi ih navesti na krivi zaključak da je Uljanik plovidba odnosno Alpha adriatic u stečaju. Vjerujem da ste to omaškom napisali.
Ja polako napustio ovaj brod. 30 posto dovoljno. Prezamršene su mi te priče. Tko ih razumije nek zaradi više.
Ja polako napustio ovaj brod. 30 posto dovoljno. Prezamršene su mi te priče. Tko ih razumije nek zaradi više.
Cestitam, lip je to plus. Ipak ne vidim razlog da sad prodajete, ovdje je rast tek krenuo. Tek sad se i tuku novci, dry bulk na 15 tisuca dolara a tanker na 30 000.
BSI 10 T/C routes 58328 14566 420
Lipo to raste, na pragu smo 15 000 dolara. Jos lipse je danas to netko cistio, ko da nema sutra(mozda i ima al je zurio, hmmm).
Ulpl rast od 13 posto. Pred nama je 4 miseca no braina i skupljanja novca, do kineske nive godine, a tad ce nam Verige pokrpati ako dry bulk bude kao ove godine.
Da, sigurno ce sad ici po 17 kad cetri broda voze po 14 000 a jedan po 35 000 dolara. Pa dobit cetvrtog kvartala ako ovako ostanu vozarine je 2 miliona dolara. Cekajte losija razdoblja, Q4 to sigurno nece biti.
Tankerska na sve bacila oko, samo da i ulpl ne kupe 😄🙃 ovdje bi napokon mogli ugledati pluseve. Baš me zanima verige po koliko vozi i koliko će q4 donijeti.
Tu gdje Tankerska preuzima trava ne raste.
Što će im Ulpl? Ne trebaju im tankeri. Već se duže vrijeme žele proširiti na dry bulk sektor.
Ma šala mala jer sve zvoni da kupuju jdpl i atpl, još se spominje jaka nacionalna kompanija…Ne vjerujem da bi uzeli ulpl, puni su love pa sad mogu licitirati oko svega, država se riješava svojih paketa…
Vozarine su 30 000 dolara za Mr tankere, a sezona tek pocima. Cleaves ocekuje prosjek 33 000 dolara za 2024. Ako budu takve vozarine, sam brod Verige ce zaraditi polovicu trzisne kapitalizacije. Bez dry bulka koji ce biti, predvida se na 14 tisuca.
Prodali ste pa zazivate pad, bez ikakve osnove.