Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 12,05 | 7.254 | 602 | 11,90 | 12,50 | -10,07% |
Nova pozadina na stranici 🙄🙃 uskoro, vjerovatno je faza testiranja s obzirom na izgled. Koliko je pripremaju ima da bude nešto do sada ne viđeno 🙄🙃. Nadam se da će ponuditi korisne info…
Jel to izlazak ili zalazak sunca?
Samo zbog weba rastemo, a tek izvješća kada vide svijetlo dana gdje smo onda… 🙃 Nije nešto web moram priznat ali opet bolje od prije. Još par šminkanja i bit će to ok.
Dobit u Q1 samo 300k eura? Ovaj jedan tanker je uspio samo djelomicno pokrpati rupu od bulkera.
.
Sa nestrpljenjem ocekujem vidjeti nase ostale perjanice.
To je prošlo vrijeme, normalno da su vozarine u Q1 bile loše, ali već od 3.mj. su krenule dobrano gore.
Sad su već odlične, tako da će već ovo izvješće brodara za ovaj kvartal biti jako dobro.
Ostali bulkeri na ZSE bi mogli kreativno prikazati poslovanje u Q1, a svi znamo kakve su vozarine tada bile…
sasvim dobro izvješće na kraju… šteta da se nije isprosiaplo do 24… bio sam i tamo.. a i na 25.
U sektoru prijevoza nafte, naftnih produkata i kemikalija zabilježen je nastavak trenda stabilnih vozarina iz
zadnjeg kvartala 2022. godine. Brod “Verige“ bio je do konca studenog 2022. godine zaposlen na temelju
ugovora o najmu s fiksnim iznosom vozarine, nakon čega je brod nastavio komercijalnu eksploataciju na spot
tržištu putovanjem iz Južne Amerike za Indiju s teretom biljnog ulja. Preliminarna kalkulacija predmetnog
putovanja ukazuje na očekivani TCE rezultat vozarine od USD 28.150 dnevno. Drugo spot putovanje koje je
započelo tijekom prvog kvartala je s teretom melase iz Indije za Europu. Preliminarna kalkulacija ovog putovanja
ukazuje na očekivani TCE rezultat vozarine od USD 40.000 dnevno.
Ja moram naglasiti da sam ocekivao bolje, nisam mislio da ce toliko stete napraviti dry bulk(vozili u prvom kvartalu po 10 k pa oko nove godine po 7 k, break even je nekih 12 k). Sto je kljucno u izvjescu? Pa to da su na kraju prvog kvartala dry bulk brodovi vozili po 14 000 k, znaci ovaj kvartal zaraduju, a uz to, slag na tortu, pise da tanker Verige vozi po 40 000 dolara. Svakako bi po navedenom Q2 trebao biti miljama bolji, ali pricekajmo, tek je 1/3 kvartala iza nas. Mislim da je ludost ovo trenutno prodavati uz svu pozitivu, ali svak ima svoje misljenje. Zbog ovako losih rezultata dry bulka prodao sam svoj dio u ATPL, mislim da ce imati los prvi kvartal i cekam na kupnji ULPL.
Dobit u Q1 samo 300k eura? Ovaj jedan tanker je uspio samo djelomicno pokrpati rupu od bulkera.
.
Sa nestrpljenjem ocekujem vidjeti nase ostale perjanice.
Neto konsolidirana dobit je 7.5 milijuna eura(56 mil kuna) i pokazuje rast za 6 mil kuna u odnosu na 2022 godinu.
Krajem prvog kvartala tanker Verige i supramaxi se nalaze na spotu. Očekivani TCE ovih putovanja je za tanker Verige 40000$, a bulkere 14000$. U 1Q je TCE za bulkere iznosio 10000$. Breakeven je za Ulpl 12000$.
Mislim da svatko može napraviti kalkulacije za 2Q.
Naravno tko misli da na ovoj cijeni treba prodavati, neka prodaje.
Šta vi buncate? kojih 56 mil kn?
Poslovni prihodi: 4.745.313 EUR
Dobit: 86.621 EUR
Ova pekara u mojoj ulici je ostvarila veću dobit.
10 lažnih profila se našlo da druka na rast ULPL a od svih brodara najveća škovaca. Da nije rata, propao bi. Ovako samo odgođena propast.
Uz ZB, ADPL i LKRi među najvećim škovacama na ZSE.
ATPL i JDPL spaceshuttle za ovo sra*nje.