ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Marielena, 19.02.2023. u 11:43

 





harpun, 17.02.2023. u 10:57



 

 



 

 

 





forumas., 16.02.2023. u 14:37



 

 

 

Tvrtka je još uvijek u PSN i ima dugoročnih i kratkoročnih obveza oko 75 mil. EUR za podmiriti.

Tako da se neki ne bi navukli da je sve ružičasto tu samo jer su vozarine visoke.

Treba tu još 2-3 godine visoke dobiti da bi kapital došao samo na ovu razinu cijene dionice, a da li će se toliko dugo zadržati to je pitanje.

Zato ipak treba razmisliti o tom riziku kod ove dionice.

Vidimo da se ostali brodari na ZSE npr. ATPL i JDPL trguju tek na 0,5 NAV-a

 

 

 



 

Kokega, PSN je završen još prošle godine.

 

 



 

jeste li sigurni

 



 

To pitanje je bilo za mene?

Predstečajna nagodba je odavno postignuta i pravomoćna je.

Obveze iz PSNa se uredno vraćaju.

napisali ste da je psn završena ,jedno je kada je postignuta i u toku a drugo je da je završena

Marielena, 17.02.2023. u 10:44

@forumaš

Nije nešto loše jer ste vi to propustili 😅

Propustila sam ja puno toga pa tamo ne pišem uopće.

Ja samo iznosim činjenice da kupci budu upoznati pa neka rade onda što žele, da ne bi poslije kukali.

Firma treba još dvije godine zarađivati maksimalno da bi došla na nulu,  a onda dalje kako bude.

 

Vidim da i ovdje postaje zabavno.

@forumaš

A koji to brodar nema kredite, dugove i obaveze? Atpl nema dugoročni dug.

Kolika bi morala biti ovdje tržišna kapitalizacija da nemaju duga? Sigurno ne bi bila ova cijena.

Cijene se dobro drže…

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

Nema razloga za konfrontaciju.

Tko želi neka kupuje po kojoj god cijeni želi, bitno je samo da zna što i kako kupuje.

Uvijek samo komentiram kontra navlakačkih postova (pozitivnih ili negativnih) kad nemaju uporišta.

Ovdje sam samo htio navesti da je istina da tvrtka zarađuje, međutim zbog stvari iz prošlosti koje se sada plaćaju, trebat će još nekoliko godina velikih zarada da bi tvrtka došla samo na nulu. Inače da je riječ o čistoj tvrtci poput TPNG, s njezinim kvalitetama, tu bi bila druga priča, ovdje su pak veliki uteg repovi iz PSN koji će se voziti još godinama.

@forumas

Naravno. Zbog toga je ovakva cijena bila 🙂

Pa vani su tankeraši 300-400 posto narasli. Pogledajte STNG.

https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/47630

Ovaj tankerić  se namlatio love od kad je na spotu. Sreća nije ostalo zakljucan na onoj mizeriji od prije…  Q 4 skroz ok a cijena nigdje..

Nije Q4 ok nego je odlican, top, pa nemaju oni 8 brodova. Uz to, prosla su dva mjeseca po jos visim vozarinama, Q1 ce po svemu sudeci biti bomba, jedino se bojim dry bulka da ne podbaci ali vec sad dolazi do porasta vozarina i break evena. Podcjenjena dionica koja ce rasti i rasti.

Ovu dionicu svakako treba uzeti u obzir. Vrlo zanimljive stvari se ovdje odvijaju

Dionica sa mogucnoscu najviseg rasta na burzi, shodno tome ima i rizika. Tanker ce im u godinu dana po trenutnim vozarinama koje se potpisuju za 1 godinu, doniti profit od 40 do 50 miliona kuna. Za njihov dry bulk trebate pratiti BSI index. U vlasnistvu imaju dva broda po 55 posto i dva po 50 posto. Da potpisu dvogodisnji ugovor za te brodove, po 14 000 trenutno(sto je ludost znajuci kakvu 2024 predvidaju, a i u 2023 je najgore proslo), dobit na ta 4 broda bi bila 10 miliona godisnje. Znaci tanker plus 4 broda po 50 posto, dobit 50-60 miliona u godini dana od brodova. Oni se sada bave i vodenjem brodova, tehnicki i operativno gdje zaraduju dodatno, imaju i terene po Istri itd itd..

Sve u svemu za 2023 ocekujem 50 i vise miliona dobiti, nastavak smanjivanja duga, vraceno je 184 miliona duga i mnoge pozitivne stvari jer je firma napokon prodisala.

Usput, i danas svi tankeri u zelenom.

kicancro, 01.03.2023. u 16:54

Dionica sa mogucnoscu najviseg rasta na burzi, shodno tome ima i rizika. Tanker ce im u godinu dana po trenutnim vozarinama koje se potpisuju za 1 godinu, doniti profit od 40 do 50 miliona kuna. Za njihov dry bulk trebate pratiti BSI index. U vlasnistvu imaju dva broda po 55 posto i dva po 50 posto. Da potpisu dvogodisnji ugovor za te brodove, po 14 000 trenutno(sto je ludost znajuci kakvu 2024 predvidaju, a i u 2023 je najgore proslo), dobit na ta 4 broda bi bila 10 miliona godisnje. Znaci tanker plus 4 broda po 50 posto, dobit 50-60 miliona u godini dana od brodova. Oni se sada bave i vodenjem brodova, tehnicki i operativno gdje zaraduju dodatno, imaju i terene po Istri itd itd..

Sve u svemu za 2023 ocekujem 50 i vise miliona dobiti, nastavak smanjivanja duga, vraceno je 184 miliona duga i mnoge pozitivne stvari jer je firma napokon prodisala.

Igrali su na sigurno dok nisu izašli iz problema. Mislim da su sad otpustili kočnice a i tržište ih je pomazilo. Verige ih spasio i sad akumulira dobre novce a i bulk se oporavlja tako da vrijeme je da se cijena otključa sa nadolazećim vijestima i izvještajima za Q1. Iznenadit će se ovdje mnogi, ulazilo se dosta nisko zbog rizika kojega sad nema u tolikoj mjeri…

New Report

Close