Evo vam malo detalja o Verigeu, jos upravljaju sa tri tankera. Ugovor Verigeu je istekao 15.11, tako da bi i Q4 trebao biti dobar, a Q1 po ovome bomba.
Upravljaju, to sto oni upravljaju jako malo znci jer sigurno nisu i vlasnici ta 3 tankera, za upravljanje se dobije cca 15% + dodatni troskovi ako postje.
Za Verige, dans nije bas najjasnija vlasnicka struktura ali to je bio zadnji tanker u njihovom vlasnistvu.
Zadnje izvješće preporučam da se pročita sve piše… Sama izmjena nagradnog fonda govori da će biti nešto napokon. Riješavanje zaduženja i dobre vozarine bi napokon mogle donijeti pluseve
Ovako, jako sam dobro upucen u vlasnistvo njihovih brodova i nacin na koji posluju sa njima.Verige je u njihovom sto postotnom vlasnistvu, plovi i tuce nemoguce pare, dok za ostala tri broda ugovorena je fiksna naknada za tehnicko i kadrovsko upravljanje. Ovo vam je jedan kroz jedan, trenutna cijena je smijesna nakon sto smo vidjeli vozarine od broda Verige.
Strpimo se jos malo, ovih par naloga do 120kn(16€) ce uskoro bit poklopljeno, iza toga idemo na nove razine.
Ma trziste opcenito je užas blago rečeno. Iskrivljuju se sve činjenice ne bi li se još cijena ubila. Onda iziđu izvješća pa se glumi nekakvo čuđenje. Mi unutra smo svijesni da je ovo brutalno ali eto treba se strpit malo… Obzirom gdje su bili do nedavno treba malo da se sve to probavi…
Brod Verige-
Cijeli prvi mjesec ovaj brod tuce djevne vozarine na spotu od 80 000 do 90 000 dolara. Kad odbijemo trošak do BE od nekih 13 000, dolazimo do brojke od 50 miliona kuna u Q1 za samo jedan brod, u samo jednom kvartalu. Naravno, vozarine u ostalim mjesecima ne moraju ostati ovako visoko, vjerujem da bi se zadovoljili i u pola ovako visokim. Ipak, za sad se vecina vani kladi na profitabilan duzi rok tankera(jucer je Hafnia rasla 8 posto).
Uskoro se nadam da cu imati neke podatke za njihove brodove za rasuti teret pa napisem tu.
Brod Verige-
Cijeli prvi mjesec ovaj brod tuce djevne vozarine na spotu od 80 000 do 90 000 dolara. Kad odbijemo trošak do BE od nekih 13 000, dolazimo do brojke od 50 miliona kuna u Q1 za samo jedan brod, u samo jednom kvartalu. Naravno, vozarine u ostalim mjesecima ne moraju ostati ovako visoko, vjerujem da bi se zadovoljili i u pola ovako visokim. Ipak, za sad se vecina vani kladi na profitabilan duzi rok tankera(jucer je Hafnia rasla 8 posto).
Uskoro se nadam da cu imati neke podatke za njihove brodove za rasuti teret pa napisem tu.
Koji je ovo izvor?
150 000 eura ulaganja, dobar pokazatelj da smo na dobrom putu. Negdje drugo ovo ne bi bila neka vijest, pretumbacije, nagradni fond hm hm kuha se nešto…
Brod Verige-
Cijeli prvi mjesec ovaj brod tuce djevne vozarine na spotu od 80 000 do 90 000 dolara. Kad odbijemo trošak do BE od nekih 13 000, dolazimo do brojke od 50 miliona kuna u Q1 za samo jedan brod, u samo jednom kvartalu. Naravno, vozarine u ostalim mjesecima ne moraju ostati ovako visoko, vjerujem da bi se zadovoljili i u pola ovako visokim. Ipak, za sad se vecina vani kladi na profitabilan duzi rok tankera(jucer je Hafnia rasla 8 posto).
Uskoro se nadam da cu imati neke podatke za njihove brodove za rasuti teret pa napisem tu.
Verige operira po Indiji, kakve su projekcije? Izgleda da bi ovdje moglo da bude nešto ove godine…