Diana Shipping Inc., a global shipping company specialising in the ownership of dry bulk vessels, has announced that, through a separate wholly-owned subsidiary, it has entered into a time charter contract with Cargill International S.A., Geneva, for one of its panamax dry bulk vessels, the m/v Artemis.
The gross charter rate is US$21 250/d, minus a 4.75% commission paid to third parties, for a period until minimum 20 June 2023 up to maximum 20 August 2023. The charter commenced earlier on 21 March 2022.
The m/v Artemis was chartered, as previously announced, to Glencore Agriculture B.V., Rotterdam, at a gross charter rate of US$10 250/d, minus a 5% commission paid to third parties.
The ‘Artemis’ is a 76 942 DWT panamax dry bulk vessel built in 2006.
The employment of ‘Artemis is anticipated to generate approximately US$9.54 million of gross revenue for the minimum scheduled period of the time charter.
Veoma interesantno za usporedbu o kakvim se vozarinama radi za brodove iz 2006., doslo vrijeme da se i brodari uzdignu iz pepela. Vozarine bi mogle na nove vrhove s obzirom na stanje na crnom moru🤔
Bulkeri i tankeri beru odlicne novce, alpha adriatic kao da vozi u rikverc s obzirom na stanje na burzi. Izvjesce za 1.kvartal bi moglo popraviti krvnu sliku 🙄🤔 bilo bi odlicno kad bi recimo atpl uzela i jdpl i uljanik pod svoje skute kao starija sestra i upravljala svime. Uf kao nekada velika nacionalna kompanija. Je da su stare krame ali sva lova u jednu kasicu pa onda udarit gradit u domacim brodogradilistima da lova ostane kuci. Znam nemoguce.
Neto dobit / (gubitak) Dioničarima Društva 106.078.428
Prosječno ponderirani broj redovnih izdanih dionica 547.233
Osnovna zarada / (gubitak) po dionici (u kunama) 193,85
A cijena 130 kn na zse🤔
Uljanik plovidba i njezin bivši dugogodišnji predsjednik Uprave, najveći mali dioničar Dragutin Pavletić, osumnjičeni su za niz malverzacija u aferi Uljanik. Brodara i brodograditelja sličnog imena tereti se za ugovaranje gradnje brodova ispod tržišne cijene, mutne poslove odrađene putem liberijskih ‘off-shore’ kompanija na kojima je brodograditelj gomilao gubitke, a brodar brodio prema oporavku i dioničarima isplaćivao višemilijunske dividende.
Proljetos osumnjičeni Pavletić u međuvremenu je podnio ostavku, a na poziciji predsjednika Uprave zamijenio ga je Igor Budisavljević, visokopozicionirani tvrtkin menadžer i jedan od najvećih malih dioničara. Osim njih dvojice među top-dioničarima su i Karlo Radolović i Anton Brajković, bivši dugogodišnji predsjednici Uprave Uljanika, od kojih je potonji osumnjičen u aferi Uljanik.
Iz svega navedenoga moglo bi se učiniti da je Uljanik plovidba dio Uljanik grupe, no brodograditelj i brodar, koje osim imena i grada povezuju složene brodograđevno-brodarske operacije, suvlasništvo u ‘off-shore kompanijama’ te bivši i sadašnji menadžeri, odavno su dva vlasnički nepovezana sustava. Kao zaseban subjekt Uljanik plovidba poslovala je od 1998., a do tada u sastavu nekad moćnog škvera. Zanimljiva crtica iz povijesti pulskog brodarstva i brodogradnje kaže da je Uljanik plovidba prije 33 godine nastala slučajno, kao odjel u brodogradilištu koji će eksploatirati dva novosagrađena broda koja naručitelj nije mogao platiti. U posljednje dvije godine kompanija se svim silama nastoji ograditi od Uljanikova kraha i otkloniti rizik da je se doživljava kako se doživljava povezana društva. Prošle je godine Dragutin Pavletić zato dao ostavku na mjesto člana Nadzornog odbora Uljanika i predložio promjenu naziva Uljanik plovidbe u roku od godine dana.
Toliko o povezanosti…
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ULPL/ZPI-ULPL-45c795fdeb40c8735344a0ccdcf877b2.pdf
značajan igrač kupio podosta ULPL… cijena ne vjerujem da je bila 100 kn… prije će biti 100 na račun, ostatak na ruke 😀
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ULPL/ZPI-ULPL-45c795fdeb40c8735344a0ccdcf877b2.pdf
značajan igrač kupio podosta ULPL… cijena ne vjerujem da je bila 100 kn… prije će biti 100 na račun, ostatak na ruke 😀
direktor, a i značajan suvlasnik ICF d.d. je Ratko Bajakić, poznati investitor koji je u investicijskoj zajednici prepoznat kao investitor sa dobrim osjećajem za prepoznati pravu priliku u pravom trenutku. Poznat je i kao ziheraš, tj cilja na “relativno sigurne investicije” koliko nešto može biti sigurno. Ukoliko je on u ovoj fazi prepoznao ULPL kao kvalitetnu investiciju uz nešto ranije ulaganje također poznatog investitora Plinija Cucurina onda se doista možemo nadati doista odličnim mjesecima pred nama. Pored ICF ove kupnje zadnjih dana bila je pojačana kupnja dionica uz lijep porast cijene, a FI za Q1 je najvjerojatnije sutra pa ćemo biti pametniji i po pitanju trendova nakon objave rezultata.
Ovaj cup&handle bi je mog’o baš katapultirati
Kolko god je već narasla potencijal rasta još uvijek ogroman
Odradili su za Pomer ugradnju prociscivaca u Kini… Vrijeme krize vezano za stecaj je iza nas s obzirom na trenutne vozarine. Valjda ce sada malo prodisati pa na spotu ubost bolje ponude vozarina. Dionica sa dobrom perspektivom.
Sad će tankerski dio povući rezultate gore, u 1.kvartalu su oni odmagali, a sad će pridodavati jer su vozarine za tankere sad uistinu visoke.