Zar upravo ova obavijest https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ULPL/COI-ULPL-eb8b732d986d1d0030a7f26541cd23c3.pdf nije dokaz da je to ostvareno?
Jasno piše “ostvaren otpust obveza u ukupnom iznosu od 89.776.946,70 kn” što bi značilo da su ostatak isplatili?
Tako je kolega Zlatek, Društvo je svoje obveze iz potvrđenog predstečajnog sporazuma podmirilo iz vlastitih sredstava te u financijskom aranžmanu s društvom kćeri i zajmodavcem ACT Maritime LLC
Izvjesce nije lose samo da vozarine ostanu visoko. 4 supramaxa bi mogla donijeti lijepe prinose sad je 21000 $. Ova godina zelenila im je dosla u pravo vrijeme.
Molio bih informirane da napisu, koliko supramaxa i koliko tankera je u vlasnistvu ULPL-a koliko je pod managementom.
Trenutno situacija na trzistu prijevoza rasutih tereta je vrlo dobra.
Unaprijed e zahvaljujem
koliko je meni poznato ULPL – ima u vlasništvu 2 MR tankera i 2 Supramaxa za rasute terete, a u memagementu je također ista situacija 2 MR tankera i 2 Supramaxa za rasute terete.
To su bivši brodovi od ULPL, koji su nekom trenutku prodavani najviše zbog podmirenja obveza i zatvaranja kredita, a nakon prodaje su uzeti u menagement.
Ako je netko malo bolje upoznat sa modelom menagementa može li nam napisati koliko bi cca bio prihod po brodu. Da li je to neki fiksni iznos npr 500 dolara dnevno za vrijeme trajanja ugovora o managementu ili je iznos varijabilan , tj ovisi o cijeni vozarina.
Porast cijena vozarina rasutih tereta ovaj mjesec je značajan. Tako je BSI indeks koji nam je bitan radi brodova Uljanik plovidbe porastao u razdoblju od kraja 2 mj do danas sa 1600 na 2122 bodova.
i kod tankerskih indeksa vidljiv je porast vozarina tako da bi izvješće trebalo biti za 1 Q značajno bolje.
Valjda će i dionica na to odreagirati.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ULPL/COI-ULPL-179d81d0c5dc15ae515150429e935ec2.pdf
Povlaštene informacije: Primopredaja broda Champion Istra kupcu i preuzimanje broda na upravljanje Poštovani, Dana 23. ožujka 2021. godine, u luci Odesa u Ukrajini izvršena je primopredaja tankera “Champion Istra”, izgrađenog 2012. godine u brodogradilištu 3. Maj u Rijeci, kupcu a ujedno i dosadašnjem zakupcu broda, društvu Ebony AS sa sjedištem u Norveškoj koji je iskoristio svoju opciju kupnje broda sukladno odredbama Ugovora o zakupu iz 2015. godine. Istodobno, s novim je vlasnikom broda potpisan ugovor kojim je prodani brod povjeren Grupi Alpha Adriatic na upravljanje čime se osigurava nastavak zapošljavanja naših pomoraca, zaposlenika Društva i Grupe kao i daljnji razvoj i proširenje usluga upravljanja brodovima i prihoda iz djelatnosti koje se pružaju trećim osobama, a u kojem smjeru se Društvo i Grupa i nadalje planiraju strateški razvijati. Sredstva dobivena iz predmetne transakcije bit će u cijelosti usmjerena u korist hipotekarnih vjerovnika čime će se dodatno smanjiti kreditna izloženosti Društva i Grupe, a financijski efekti transakcije bit će vidljivi u financijskim izvještajima za prvi kvartal 2021. godine.
neznam sta je tu dobro ako znam brojati jos su im ostala 2 vlastita broda i to u vrijeme znacajnog rasta vozarina tj.rade za kikiriki
Mislim da vlasništvo nije toliko bitno. Vlasništvo utječe na bilancu, i u pozitivnom i u negativnom smislu (rast i pad vrijednosti imovine tj. brodova).
Račun dobiti, cash flow i dividenda stvaraju se od upravljanja brodovima. A tu će situacija biti daleko čišća. Na njihovim web stranicama piše:
Alpha Adriatic d.d upravlja flotom od 4 broda za prijevoz rasutih tereta i 4 tankera.
3 bulkera i 3 tankera su još uvijek pod hrvatskom zastavom.