Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Stečajni upravitelj nadalje navodi da je dužnik vlasnik 55% dionica u stranim društvima MTP3 i MTP4 koja društva su reg. u Liberiji. Oba strana društva u vlasništvu su po jednog teretnog broda i to MPT3 broda PUNTA, a MTP4 broda VALOVINE.
Brod PUNTA je trenutno u najmu koji najam ističe 8.2.2020. U tijeku su pregovori radi prodaje broda a ako brod ne bude prodan do 13.2.2020. isti će se pokušati ponovno dati u najam uz istovremeno traženje kupca. navedeno društvo MTP3 nema nikakve vrijednosti u odnosu na stečajnog dužnika jer je jedina njegova imovina navedeni brod opterećen založnim pravima kojima su osiguranje tražbine daleko veće vrijednosti od vrijednosti koju se trenutno za taj brod može dobiti na tržištu. Sa prodajom tog broda upoznati su svi založni vjerovnici i sudjeluju u njegovoj prodaji.
Brod VALOVINE je trenutno u najmu te će sukladno važećem ugovoru isti biti vraćen vlasniku najranije u ožujku, a najkasnije u svibnju ove godine. I u odnosu na taj brod je u tijeku pronalazak kupca. navedeno društvo MTP4 nema nikakve vrijednosti u odnosu na stečajnog dužnika jer je jedina njegova imovina navedeni brod opterećen založnim pravima kojima su osiguranje tražbine daleko veće vrijednosti od vrijednosti koju se trenutno za taj brod može dobiti na tržištu. Sa prodajom tog broda upoznati su svi založni vjerovnici i sudjeluju u njegovoj prodaji.
Sukladno društvenom ugovoru direktor, a sada stečajni upravitelj dužnika direktor je MTP3 i MTP4 i obavlja sav posao za MTP3 i MTP4. U prvom redu su to poslovi pružanja usluga prema drugim tvrtkama itd.
SKUPŠTINA VJEROVNIKA SUGLASNO DONOSI
ODLUKU
Daje se suglasnost stečajnom upravitelju da nastavi poslovanje pružanjem usluga prema Ugovorima sa stranim tvrtkama MTP3 Inc. i MTP4 Inc. do prodaje brodova u njihovu vlasništvu, kao i da poduzima sve radnje u vezi prodaje brodova PUNTA i VALOVINE.
krasno – sad je država većinski vlasnik. a država je oprobani upravljač
200 mila prihoda
550 + 233 dug
kratk imovina 15ak milja
krvna slika mrtvačka. jedino ako država se isprsi jer nešto su u rijeci napravili, moraju valjada u izb godini i za pulu napraviti
Nije slučajno što se baš sada tjedan uoči ročišta ova vijest pojavljuje u medijima iako je sve ovo poznato od ranije.
Jutarnji je obično uvertira za druge medije tako da još stignu razvući priču kroz cijeli tjedan.
Ovo što je navedeno u tekstu nije točno jer je zapravo baš obratno. Vjerojatno namjerno napisano, što znači da je tekst naručen u svrhu političkih obračuna.
“Hoće li prihvatiti plan Uprave koja podrazumijeva da država snosi najveći dio financijskog restrukturiranja, jer privatni financijeri u stvari imaju otpis samo od 10 posto, a država 50 posto?”
Ovo što je navedeno u tekstu nije točno jer je zapravo baš obratno
što nije točno – dug, jamstvo ili nestio trece
Plan nagodbe kako je navedeno je netočan!
Osim toga prema do sada objavljenim informacijama država se osigurala razlučnim pravom na dva broda tako da su špekulacije o ishodu nagodbe besmislene što se njih tiče iako članak pokušava sugerirati drugačije. Drugim riječima država je sebe već osigurala bez obzira na ishod nagodbe.
Drugim riječima država je sebe već osigurala bez obzira na ishod nagodbe.
Kakav posao u Puli: Za jaružalo iskeširali 920 milijuna, sad će za njega dobiti 500 milijuna
misliš ovako osigurala – za svaku uplaćenu kunu na kraju dobije 50 lipa. krasno
izborna je godina – uljanik plovidba ej bankrotirala odavno, oni ni za kiselu više nemaju, to je jasno kao dan. ek država uđe u vlasništvo i što hitnije preproda makar i za 1 kn nekom tko može i hoće spasiti što se spasiti da od brodoprijevoza nafte i preopradevina
miljarde za ukjaniuk izgleda nisu mogli dati, nek daju onda stotinuu dvije za uljani plovdb i spase to. ptkm su sanirali i evo vec sada im ulog vrijedi dvostruko nego u trenutku privatizacvije. dakle ima logike ako djelatnost ima smisla i ako se made ozbiljan kupac
Invesimir,
Kao i obično svašta nabaljezgaš što veze s vezom nema.
Država uplatom jamstva nije ušla u vlasništvo, to je najveća podvala u članku.
Invesimir,
Kao i obično svašta nabaljezgaš što veze s vezom nema.
Država uplatom jamstva nije ušla u vlasništvo, to je najveća podvala u članku.
ne baljezgam nego dajem mišljenje
pa nismo mi ovdje mutavi da ne znamo čitati. naravno da država nij eušla u vlasništvo – ALI JEST UŠLA U VJEROVNIKE KAO NAJVEĆI POJEDINAČAN VJEROVNIK
I SAD J EPITANJE ŠTO ĆE TAJ VJEROVNIK – gurnuti tvrtku u stečaj ili pretvoriti dug u vlasništvo pa bez stečaja nekako okapati i staviti tvrtku opet na noge
ulpl je mrtvo plutajuće tijelo nema na kugli zemaljskog ikog tko ce iskrcati 200 milja da to kupi ili dokapa bez drzave. ako je vec dala jamstva , nek sad ubrizga novac i spasi tvrtku pa kad stvari krenu bolje, nek porda. ako tko u rh misli da se u bilo kojem stecaju u rh ista moze naplatiti, taj ne poznaje rh i rh sudstvo
“Nakon plaćanja ovih jamstava ne zna se točna struktura vjerovnika, osim da je država najveći pojedinačni vlasnik.”
navodi se u članku.
Evo i mišljenja idejnog tvorca predstečajnih nagodbi:
Slavko Linić o Uljanik plovidbi: Ne vidim ništa spornog u državnom jamstvu
“S obzirom da je država dala jamstvo trebala ga je i platiti. Problem je što će u predstečajnoj nagodbi trebati donijeti odluku što napraviti s Alpha Adriaticom. Ta tvrtka na neki način pozitivno posluje, ali je očito prezadužena s obzirom na nabavku brodova”, istaknuo je Linić.
Drugim riječima školski primjer tvrtke za nagodbu.
S obzirom da je prema objavljenom MF razlučni vjerovnik koji se NE ODRIČE prava na odvojeno namirenje znači da ne sudjeluje u glasovanju o predstečajnoj nagodbi.
To znači da ishod predstečajne ovisi o dogovoru s financijskim vjerovnicima, točnije isključivo o jednom vjerovniku koji drži daleko najveći dio ostatka duga.
A to što MF kao vjerovnik PRISTAJE na odgodu namirenja radi provedbe plana restrukturiranja znači da im daje zeleno svjetlo za dogovor.