ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




inače tvrtka CHAMPION SHIPPING AS u vlasništvu Danka Končara vlasnik je 1.95% redovitih dionica i 25.19% povlaštenih dionica društva

Nema veze s njim. Končarov je br 4 RCS TRADING CORPORATION LIMITED i među dioničarima je odavno. Ovo je norveška firma s kojom surađuju zadnjih desetak godina a dioničar su zadnjih par godina.
[/quote]

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/istrazili-smo-koja-je-tajna-veza-izmedu-uljanika-i-uljanik-plovidbe-foto-20180904/print
članak ipak govori da je CHAMPION SHIPPING AS u vlasništvu Danka Končara. Raspitao sam se i iz drugih izvora sam dobio tu potvrdu.
datum ročišta je sve bliže i onda će nam vjerojatno biti sve jasnije.
Imao sam nekoliko dvojbi, od nerješenog statusa POMER-a, odnosa Zagrebačke banke i preuzimanja HBOR-ovog kredita do toga kako će se država postaviti u cijeloj priči.

-situacija s POMER-om je riješena, a samim time i situacija sa klubom inozemnih banaka. ULPL bi trebao dobiti dio sredstava od prodaje, rješavaju se međusobni odnosi sa klubom inozemnih kreditora i brod ostaje u menagementu ULPL
-što se tiče preuzimanja potraživanja ZABE od HBOR-a pretpostavljam kako je upravo ZABA bila ta banka s kojom su pregovarali prije nego su otvorili predstečajnu nagodbu tako da vjerujem da postoji koncept za kvalitetno postizanje predstečajne nagodbe i nastavka poslovanja

-ostaje nam za vidjeti kako će se država postaviti u cijeloj priči i to mi je najveći upitnik. Optimističan sam, ne vjerujem da će se baš na njima prelomiti uspješnost sklapanja nagodbe.
Bit ćemo pametniji krajem mjeseca

[/quote]
citirat ću svoj post od prije mjesec dana kada sam napisao kako je ključan faktor u postizanju predstečajne nagodbe država i bitno je kako će se ona postaviti. Dobro sam pretpostavio da će ipak i oni biti za sklapanje predstečajne nagodbe i mislim da nam sad ništa više ne stoji na putu uspješnog sklapanja predstečajne nagodbe. Da li će se to dogoditi već na ovom ročištu 30.1. ostaje nam za vidjeti, no optimističan sam s obzirom da vjerovnika nema puno i uglavnom su iz financijskog sektora.
Mislim i da će nagodba biti ugodno iznenađenje, al strpimo se još 2 dana. Bit će naravno ovdje dežurnih kritičara i redovitih pesimista, al neka nam objasne onda sljedeće -što je to prihvatljivo vjerovnicima da bi prihvatili plan predstečajne nagodbe, ako ga naravno prihvate.
Po meni najveći problem u poslovanju je bio što nisu na vrijeme krenuli sa reprogramiranjem dugova, jer okolnosti na tržištu su daleko povoljnije nego u vrijeme kad su se zaduživali i dogodilo se otvaranje predstečajnog postupka što i nije nužno, ali na taj način su mogli maksimalno spasiti dio kapitala, utjecati na koji način će se riješiti sudbina Pomera i to je riješeno jako dobro.
Ono što očekujem u godišnjem FI, promjena odnosa dug/kapital, a u fi za 1Q 2020 očekujem i promjenu odnosa kratkoročnih i dugoročnih obveza te ako su mudri napravit će i revalorizaciju imovine. Uz sve te promjene možemo ipak opmističnije gledati na daljnje poslovanje i budućnost društva.
nekima je već danas prst zadrhtao na kupnji, a narednih dana bi moglo biti još zanimljivije

Za postizanje ciljeva nagodbe potrebno još samo da ZABA otpiše 20% duga kao i druge banke. U prvom prijedlogu nagodbe očito nije bilo jednakog položaja vjerovnika pa bi netko mogao kasnije eventualno osporiti nagodbu i vjerojatno zato sve ovo. Vidjet ćemo hoće li nakon nagodbe zabin dug u cijelosti preuzeti HBOR ili možda netko treći. Mislim da im je to ideja. Jer nije bilo logično da ZABA preuzima i prg kredit HBOR-a osim ako ne postoji neki sličan dogovor.

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.




Znaci nista od stecaja… odlicne vijesti….

nigdje to ne piše.još je sve otvoreno dok se ne potpiše sporazum
[/quote]

a je, još je otvoreno,,, al kad se rješi uskoro katapultirat će se,, šta misliš da ovi koji su unutra će prodavati za 60-100-120 … pa svi su u gubitku žestokom ??? ja ne vjerujem
[/quote]

kamo će se katapultirati? i zašto bi se katapultiralo? pogledajte očajne financijske rezultate kompanije pa onda možemo o torpediranju..pardon, “katapultiranju”

Pa svi ocajni financijski rezultati, dugovi, pokrenut predstecaj, vec odrađeno torpediranje i TK od 2-3 mil. $ na koju je topredirana.. to je sve vec poznato… i optima ima ocajne financijske rezultate, i stecaj iza sebe, pa se opet svasta se desi
a uskoro cemo vidjeti kako kazete sta ce se desiti, u svakom slucaju prometi i kolicina na kupnji/prodaji su nikakvi ni za uci, a ni izaci,, mislim da sam jucer vidio 15-20 naloga i na kupnji i toliko na prodaji !! Ono, mozda 1-2.000 komada ukupno

MTP3 Inc. u vlasništvu ima brod PUNTA, pod hrvatskom zastavom, u najmu je kod strane charter kompanije, ED&F MAN Shipping Ltd London (UK) čiji ugovor ističe 8.veljače 2020. i brod će biti vraćen u Južnoj Kini. U tijeku su pregovori oko Sporazumne prodaje broda kineskom kupcu no isti su zastali neposredno pred kinesku Novu godinu 24.1.2020.godine i u trenucima dok se u Kini zatvaraju čitave regije zbog novog ubojitog virusa. Sporazumna prodaja se odvija u skladu i pod nadzorom Kluba banaka Ministarstva financija koji su financirali njegovu izgradnju i koji imaju upisane hipoteke na brodu. Sporazumom sa Bankama predloženo je da nakon što se iz kupovnine namire troškovi prodaje i nepodmireni operativni troškovi broda da se preostali višak uplati Bankama i Ministarstvu financija.
Usluge menedžmenta najma broda pruža strano društvo Alpha Adriatic Shippmanagemet PTE. Ltd. Singapore
 MTP4 Inc. u vlasništvu ima brod VALOVINE, pod hrvatskom zastavom, i u najmu je kod strane charter kompanije, Cargill International SA Normandie Geneva Switzerland, čiji ugovor ističe od ožujka do svibnja 2020. U tijeku je traženje kupca i za taj brod i na isti način kako se odvija prodaja broda PUNTA. Na brodu VALOVINE upisanu hipoteku imaju samo Banke. Sporazumom sa Bankama i u ovom će slučaju biti predloženo da nakon što se iz kupovnine namire troškovi prodaje i nepodmireni operativni troškovi broda da se preostali višak uplati Bankama.
Usluge menedžmenta najma broda pruža strano društvo Alpha Adriatic Shippmanagemet PTE. Ltd. Singapore

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/je7Obe0S9JjKj12aA03cJw==.pdf

ALPHA ADRIATIC d.d. – Objava Tablice naknadno prijavljene tražbine

29.01.2020 14:23:28

https://zse.hr/default.aspx?id=95209

ALPHA ADRIATIC d.d. – Objava Podneska s prilogom

29.01.2020 15:52:07

kretanje brodova
28.01.2020.

http://www.uljaniksm.com/pages/karta.php

Kad Pavletic sad krene prodavati bit ce raspad sistema. Ovo je jako rizicna dionica

Zašto je Ministarstvo financija isplatilo obvezu(jamstvo) PBZ-u u iznosu od 258 mil. kuna kada PBZ prema tablici tražbina potražuje oko 120 mil. kuna.

Što krivo gledam?


Kad Pavletic sad krene prodavati bit ce raspad sistema. Ovo je jako rizicna dionica

Ahahhaha a kome da proda, kikriki nalozi na kupnji/prodaji… a i da sve proda, to mu je sad milion kuna! Nemoze ni mini stan u Istri kupiti,, ako nije prodao dok mu je bila cijena 1-2-3.000 kn po dionici, a bio je glavni i znao kud sve ide… sad ce prodati, mozes mislit.

Neide ti takvo navlacenje, bolje iskoristi priliku dok jos mozes, iako ni ne mozes, jer nema kolicine, ti burek prometi nisu vrijedni spomena.. ja sam nesto sitno skupio zadnjih mjeseci, ali sve je to sića i rizicno kako kazes, al tko ne riskira, ne profitira 🙂



Kad Pavletic sad krene prodavati bit ce raspad sistema. Ovo je jako rizicna dionica

Ahahhaha a kome da proda, kikriki nalozi na kupnji/prodaji… a i da sve proda, to mu je sad milion kuna! Nemoze ni mini stan u Istri kupiti,, ako nije prodao dok mu je bila cijena 1-2-3.000 kn po dionici, a bio je glavni i znao kud sve ide… sad ce prodati, mozes mislit.
[/quote]

onda nije smio prodavati jer je bio na čelu firme i poruka koju bi prodajom poslao investitorima bila bi katastrofalna…da se cijena nekim čudom vrati na 50-ak kn ili više, ne sumnjam da bi ih veći broj iz top10 krenuo u rasprodaju…ovo trgovanje sada funkcionira na malim prometima i cijenama oko 30-40 kn, a svaki rast cijene aktivirao bi sve veći broj prodavača jer ovdje odavno ne cvjetaju ruže, a bar 5 idućih godina niti neće (ako ih firma doživi)

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

New Report

Close