kretanje brodova od 14.10.2019
http://www.uljaniksm.com/pages/karta.php
VERUDA
BREMEN (Germany)
12-17/10
STOJA
GARRUCHA (Spain)
14-16/10
PUNTA
MOMBASA (Kenya)
10-24/10
VALOVINE
DJIBOUTI (Djibouti)
12-17/10
CHAMPION PULA
KM 171 (Argentina)
12-17/10
VERIGE
HUELVA (Spain)
15/10
POMER
TANJUNG PELEPAS (Malaysia)
28/09-20/10
CHAMPION ISTRA
ROTTERDAM (Netherlands)
07-15/10
Pomer je i dalje usidren u Malaysia?????
Uljanik pomorstvo d.o.o.
Pregledom Ugovora sa kupcima, utvrđeno je da postoji interes povezanih društva
MTP3 Inc. i MTP4 Inc. za nastavak suradnje vođenja platnog prometa za brodove
m/b PUNTA za MTP3 i m/b VALOVINE za društvo MTP4, sve kroz određeno
vrijeme, dok se udjeli stečajnog dužnika u istim društvima ne prodaju
zainteresiranim kupcima.
XI. Nalaže se stečajnom upravitelju da u roku od 8 dana dostavi sudu podatke o osobi
ili tijelu kod koje se vodi knjiga poslovnih udjela ili dionica za društva MARITIME
TRANSPORT PULA THREE Inc. i MARITIME TRANSPORT PULA Inc., oba iz Liberije,
radi upisa zabilježbe otvaranja stečajnog postupka nad dužnikom.
Privremeni stečajni upravitelj Boris Debelić dostavio je sudu Izvješće o financijskogospodarskom
stanju dužnika u kojem je, u bitnome, utvrdio da postoje uvjeti za otvaranje
stečajnog postupka u vidu nesposobnosti za plaćanje, a kako se imovinom dužnika mogu
podmiriti troškovi stečajnog postupka, predlaže njegovo otvaranje.
Uljanik pomorstvo d.o.o.
Pregledom Ugovora sa kupcima, utvrđeno je da postoji interes povezanih društva
MTP3 Inc. i MTP4 Inc. za nastavak suradnje vođenja platnog prometa za brodove
m/b PUNTA za MTP3 i m/b VALOVINE za društvo MTP4, sve kroz određeno
vrijeme, dok se udjeli stečajnog dužnika u istim društvima ne prodaju
zainteresiranim kupcima.
XI. Nalaže se stečajnom upravitelju da u roku od 8 dana dostavi sudu podatke o osobi
ili tijelu kod koje se vodi knjiga poslovnih udjela ili dionica za društva MARITIME
TRANSPORT PULA THREE Inc. i MARITIME TRANSPORT PULA Inc., oba iz Liberije,
radi upisa zabilježbe otvaranja stečajnog postupka nad dužnikom.
Privremeni stečajni upravitelj Boris Debelić dostavio je sudu Izvješće o financijskogospodarskom
stanju dužnika u kojem je, u bitnome, utvrdio da postoje uvjeti za otvaranje
stečajnog postupka u vidu nesposobnosti za plaćanje, a kako se imovinom dužnika mogu
podmiriti troškovi stečajnog postupka, predlaže njegovo otvaranje.
[/quote]
OPET!
Pa dokle ćete više miješati Uljanik sa ULJANIK PLOVIDBOM?
Molim moderatora da ovo hitno briše!
Uljanik pomorstvo d.o.o.
Pregledom Ugovora sa kupcima, utvrđeno je da postoji interes povezanih društva
MTP3 Inc. i MTP4 Inc. za nastavak suradnje vođenja platnog prometa za brodove
m/b PUNTA za MTP3 i m/b VALOVINE za društvo MTP4, sve kroz određeno
vrijeme, dok se udjeli stečajnog dužnika u istim društvima ne prodaju
zainteresiranim kupcima.
XI. Nalaže se stečajnom upravitelju da u roku od 8 dana dostavi sudu podatke o osobi
ili tijelu kod koje se vodi knjiga poslovnih udjela ili dionica za društva MARITIME
TRANSPORT PULA THREE Inc. i MARITIME TRANSPORT PULA Inc., oba iz Liberije,
radi upisa zabilježbe otvaranja stečajnog postupka nad dužnikom.
Privremeni stečajni upravitelj Boris Debelić dostavio je sudu Izvješće o financijskogospodarskom
stanju dužnika u kojem je, u bitnome, utvrdio da postoje uvjeti za otvaranje
stečajnog postupka u vidu nesposobnosti za plaćanje, a kako se imovinom dužnika mogu
podmiriti troškovi stečajnog postupka, predlaže njegovo otvaranje.
[/quote]
OPET!
Pa dokle ćete više miješati Uljanik sa ULJANIK PLOVIDBOM?
Molim moderatora da ovo hitno briše!
[/quote]
dok ne promjene ime ….
Uljanik plovidba ima u managementu Puntu i Valovine.
Maritime Transport Pula Three Inc.( Punta ) i Maritime Transport Pula Four Inc. ( Valovine
SHIPS FOR SALE
http://www.petronav.net/search?keyword=punta
a očito da će ove brodove koji su u suvlasništvu sa uljanikom (brodogradilištem) prodati da se napokon više raskusuraju u suvlasništvu, da se to više ne povlači …. možda i najbolje da se sve to raskusura i svako na svoju stranu, samo su se zakopali sa tom kombinacijom i niskim vozarinama koje su bile, jbga
Vise mi se cini da ne mogu rijesiti problem sa CS-om….pa nema druge nego prodaja brodova..
A vjerovatno je to, POMER je kao hipoteka za kredit za ove brodove.. pa ce sa njihovom prodajom i dio kredita zatvoriti i razduziti… jbga, neka se vise rjesi, kako god, pa sa ostalim brodovima nastaviti dalje uredno raditi
Maritime Transport Pula Three Inc.( Punta ) i Maritime Transport Pula Four Inc. ( Valovine )
su u 100% vlasništvu Uljanik grupe.
Ne prodaje ULPL te brodove, oni su u managementu (u vlasništvu trećih osoba).