@joka
na kraju se mrtvi broje, ima još vremena do kraja dana….
a što će dogovor pomoći da posluju profitabilno ….
Crumarix
pomoglo bi dosta…a brzo ce kraj mjeseca pa cemo vidjet kud plovi ULPL
a ova cijena dionice je mjesecima stecajna ….
koliko je ovaj rast na staklenim nogama vidi se po nalozima na kupnji – doslovno SVI su ispod granice donje blokade tako da ih netko slučajno ne zahvati kad lupi po bidu
@joka
kako izgleda stečajna cijena dionice pogledaj na ULJN..dakle oko 0,5-2 kn tako da ako ovdje bude stečaj onda ćeš vidjeti što je stečajna cijena
belgi
kolega ja znam dobro sta je stecajna cijena od 2007 sam na pf i na ZSE-u i puno toga sam otpratio u stecaj
u strahu su velike oci
nadam se da ste dobro zaradili na ULPL?
BabaLui, ovo ako riješe pozitivno sa bankama ulpl će odlepršati samo tako sa ovih 30-tak kn, punooo više nego šta atpl može sa ovih pozicija, da ima neznam kakvu dobit
Sad je samo pitanje kako i dali će rješit ???
za sve je bolje da se dogovore definitivno, osim za one koji priželjkuju bankrot ili da se sve uništi …. možda su ovo vrhunski sa predstečajem odigrali, jer su i bankama dali do znanja da će i one izgubiti poprilično u tom slučaju i načekati se sa naplatom kredita, a dali im je to u interesu? ili da se sve uredno refinancira i sljedećih 10 godina imaš siguran povrat kredira sa kamatama koje će im opet bit bolje nego šta su imali.
+51,72 %????
hahaha….tragikomično…firma je i dalje u postupku predstečajne nagodbe, ali dok to ekipi dođe do između ušiju, već će imati -20% na današnju kupnju….
trebalo bi malo i razumjeti pravnu terminologiju.
tvrtka je podnijela zahtjev za otvaranje predstečajnog postupka, postoji mogućnost i da se on povuče ukoliko se stvore uvijeti.
Postupak je otvoren prije svega kao preventiva na postupak inozemnog kreditora prema brodu Pomer.
Ukoliko novi kreditor ne odustane od najavljenog davanja obvezujuće ponude za novi kreditni aranžman za 4.10 kako su u obavijesti iz tvrtke dali do znanja tada bi ovo mogao biti samo prolazan stres kao što je bila i blokada računa koja se pokazala neosnovanom.
Inače grčke brodarske kompanije počele su ponovno primjenjivati “sporu vožnju”, vjerojatno će i ostali krenuti u tom smjeru.
Trenutačne vozarine i njihovi daljnji trendovi mogli bi ići u prilog pozitivnom rješavanju financijskog restrukturiranja i održivog poslovanja.
https://www.zse.hr/default.aspx?id=94041
ULJANIK PLOVIDBA d. d. – RJEŠENJE O OTVARANJU PREDSTEČAJNOG POSTUPKA