Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
ako PSN ne uspije lako bi se cijene UPL i ULJN mogle izjednačiti na burzi…doduše, vjerojatno će ULJN prije toga biti delistirana….
nullovanje
Kako je gore već netko rekao:
“Financijskim restrukturiranjem u predstečajnom postupku moguće je kratkoročne obveze pretvoriti u dugoročne s mogućnošću otpisa dijela duga.
Otpis dijela starih obveza u dogovoru s vjerovnicima, obročna otplata starih obveza”.
Mislim da za dioničare to neće biti ništa loše, već da će firma zapravo krenuti na dobrim temeljima dalje, jer vozarine su sada na odličnim razinama, a za tankere će tek sad krenuti gore.
Tako da tek sada kreće dobro razdoblje za ovu firmu, a ovime žele počistiti sve dosad, uključujući i staro ime firme.
Dakle, ništa loše zapravo se nije i neće dogoditi tu.
Ovo me je stvarno preseklo.
Cijene tanker plovidba otišle u nebo radi Trump samkcija a ovi idu u stečaj.
Ovu Upravu bi trebalo preko koljena:(.
Iz vedrog neba, a krediti nikad povoljniji.
očito banke žele izvući maksimum šta mogu, sad dolazi naplata kratkoročnih obaveza, a oni nemaju sa čim toliko platiti ….. a banke ne žele refinancirati, pogotovo što su bankama kamate na povijesno niskim razinama, pa ne žele gubiti …. tako da bit će kako banke odluče, a pregovori će bit zahebani, očito
ukenjali su sa dokapom prije jer su izbacili drugi rod dionica sa drugom nominalom, pa je logično da nije uspjela dokapitalizacija.. kao i petljanjem za izradom preskupih brodova ovdje kod nas u krivo vrijeme na tržištu kad su se vozarine ubile
Cijelo ovo restrukturiranje trebalo je biti gotovo još prije godinu dana, barem prema njihovim najavama. Iskreno, sa svakom odgodom strah mi se povećavao.
Zašto se toliko odugovlačilo, to je pitanje. Sada ispada da su ih banke cijelo vrijeme vukle za nos imajući u vidu plan B, dok su istovremeno oni isto to radili s dioničarima.
Zbog rasta cijene brodova u odnosu na razdoblje kad je plan rađen, vjerojatno je procjena banaka da bi prodajom dobili više. Time is money, pogotovo u brodarstvu.
Kako se misle izvući ako nema otpisa djela duga? Prestečajnom mogu dobiti poček i nešto bolju kamatu a to ne može biti dovoljno s obzirom na razinu duga i debelo negativni kapital a brod koji je zaplijenjen prije proglašenja nagodbe mogu zaboraviti a banka će ih teretiti za razliku vrijednosti.
Samo čudo ih može spasiti!
Ne znam iz kojeg razloga bi to uopće radili, jer poslovanje im je skroz u redu.
naravno, zato su upravo otišli u predSTEČAJNU nagodbu
to inače rade sve uspješne firme po vama, zar ne?
nema tu spasa vrijednost brodova daleko precijenjena dug ogroman plus nova regulativa oko procistaca otpadnih voda
CS ne može namiriti cijeli dug bez obzira prodali Pomer ili ga refinancirali. Njihov dug se vuče još od ona famozna tri preplaćena bulkera samo je teret prebacivan dalje na preostale brodove koje su oni kreditima pokrivali. Pomer je zadnji takav. Na ostale brodove u floti oni ne mogu računati jer pravo na njih polažu druge banke.
Ukoliko se dogovore s bankama u kratkom roku cca 8 dana
prijedlog za otvaranje predstečajnoga postupka može se povući. U tom slučaju sud donosi rješenje o obustavi predstečajnoga postupka.
Lijepo su napisali:
Cilj predloženog postupka je
osiguravanje uvjeta za dovršetak započetih pregovora i ostvarenje efekata planirane nagodbe s kreditorima.