ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Ovi su kupovali po 120

1.
ISTARSKA AUTOCESTA D.O.O. (50043252136)
25.000 32,38
2.
CHAMPION SHIPPING AS (43343715830)
19.446 25,19
3.
CUCCURIN PLINIO (65278825271)
8.333 10,79
4.
NATLATA HOLDING CORP. (11528001238)
8.000 10,36
5.
ASP SHIPS PTE. LTD. (17455338025)
8.000 10,36
6.
CHAMPION TANKERS AS (93340880605)
5.400 6,99
7.
FRANJUL GORAN (76637392647)
700 0,91
8.
FLORIČIĆ MARTINA (86458832834)
500 0,65
9.
SKELAC KRUNOSLAV (54550084287)
500 0,65
10.
ŠANTAK MILAN (45537660816)
222 0,29


A ovaj prodaje po 60. A trebao bi biti zadnji koji te to raditi jer je daleko najodgovorniji za stanje. Isto kao i onaj drugi koji također prodaje.
45. ULPL-R-A 1. 1. PAVLETIĆ DRAGUTIN -47
[/quote]

Istina

Veliki imaju dostatne količine, tako da je pitanje da li ih zanima ovo sitno razvlačenje u zadnje vrijeme.
Ukoliko brodarski sektor potegne, onda ni i ULPL mogla odraditi pristojan rast.
Još kad bi proradili na transparentnosti, ipak ovo nije obiteljska firma… ili je ipak?

izvještaj je na domak ruke buemo se uvjerili

sutra cemo sve znat

http://zse.hr/default.aspx?id=93181


Veliki imaju dostatne količine, tako da je pitanje da li ih zanima ovo sitno razvlačenje u zadnje vrijeme.
Ukoliko brodarski sektor potegne, onda ni i ULPL mogla odraditi pristojan rast.
Još kad bi proradili na transparentnosti, ipak ovo nije obiteljska firma… ili je ipak?

Ma bas zato sto imaju velike kolicine logicno je da zelis da ti je cijena dionice na trzistu sto veca…ovim ako je namjerno ne zelis drzati sto niže zbog necega 😉


sutra cemo sve znat

http://zse.hr/default.aspx?id=93181

nakon +100% rasta cijene dionice,očekujem najbolji kvartal unazad 10 godina



sutra cemo sve znat

http://zse.hr/default.aspx?id=93181

nakon +100% rasta cijene dionice,očekujem najbolji kvartal unazad 10 godina
[/quote]
Previse sam se puta vec razocarao,,,, tako da bez prognoza i prevelikih ocekivanja ovaj put….



sutra cemo sve znat

http://zse.hr/default.aspx?id=93181

nakon +100% rasta cijene dionice,očekujem najbolji kvartal unazad 10 godina
[/quote]

ja ne očekujem,
cjena je tu di je … niti je imalo razlog za rast od +100% kao što nije imalo nekog razloga da cijena završi baš na 30-tak kn ,,, ali koliko je naloga na kupnji/prodaji, može čas posla na 1 kn, a i na 200-300




sutra cemo sve znat

http://zse.hr/default.aspx?id=93181

nakon +100% rasta cijene dionice,očekujem najbolji kvartal unazad 10 godina
[/quote]

ja ne očekujem,
cjena je tu di je … niti je imalo razlog za rast od +100% kao što nije imalo nekog razloga da cijena završi baš na 30-tak kn ,,, ali koliko je naloga na kupnji/prodaji, može čas posla na 1 kn, a i na 200-300
[/quote]

ocito nismo saznali danas nista
a sutra bi mogao bit najbrži prst gore ili dole

Boli me kad ovo vidim.

br. 1 – 68 kom.

https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ULPL-R-A

http://zse.hr/default.aspx?id=93252


Boli me kad ovo vidim.

br. 1 – 68 kom.

https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ULPL-R-A

nema vam to nikakve veze. To što Brajković i Pavletić prodaju je čak i dobro. Puno će zanimljivije biti vidjeti tko ulazi. Ova dvojica su izgubili prihode na raznim razinama, ne čudi me ako i prodaju dionice.
Pavletić je griješio u mnogo toga što se tiče vođenja tvrtke, imao je i dobrih poteza. Vjerujem da će ovaj novi direktor stvari posložiti, a i cijene vozarina bi mu značajno mogle pomoći da se to što bržije provede. FI za 2 kvartal neće biti dobar, bar ne onoliko koliko se nada većina ovdje. Vozarine su praktiči do pred kraj 6 mjeseca bile prilično loše, a i oni imaju ugovore za prijevoz koji su ugovoreni na određeno razdoblje tako da im ovaj skok vozarina tek kod sljedećeg ugovaranja može donijeti odlične benefite.
Ono što će svakako popraviti financijsku situaciju je prodaja tankera početkom 7 mjeseca, a s tim novcem bi se trebao zatvoriti dio duga koji dospijeva uskoro.
Ono što očekujem u sljedećem razdoblju 6 mj do 1 godine. Smanjenje ukupnog zaduženja. Bolji ugovori od povećanih vozarina, samim time i znatno bolji prihodi i profitabilnost brodova. S obzirom na povećanu potražnju u prijevozu za rasute terete s tedencijom daljnje potražnje vjerujem kako će doći i do porasti vrijednosti brodova, pa bi kod naredne revalorizacije vrijednosti imovine uz ranije spomenuto smanjenje duga moglo doći do znatno bolje “krvne slike” samog društva. Nemojmo isključiti mogućnost i eventualnog preuzimanja društva u narednom razdoblju. To je samo moja pretpostavka, ali nije isključeno.
Mislim da nam ovdje predstoji još puno lijepih događanja -samo strpljivo (najgore je iza nas)

New Report

Close