Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
@Vergilije, kako vidim, red bi bio da to prvo objasne ovdje nama na Forumu, ha, ha!
A cijena po kojoj je brod prodan na tržištu, je upravo to – tržišna.
Dobro je ovo, moglo je bit i puno gore.
Zadnje priopćenje je korektno i nadam se da će nastaviti u dobrom smjeru.
Bez obzira na sarkazam u tvom postu, naravno da kupoprodajni ugovor sadrži povjerljive informacije. Ali mogli su napisati da je "proveden postupak prodaje u razdoblju xx-xx 2019, na koji je pristigla jedna, dvije, tri ponude i odabrana cjenovna najbolja, koja je u skladu sa trenutnim tržišnim stanjem realizirana kao ključan korak u daljnjem financijskom restrukturiranju." I ništa ne bi ugovorno prekršili, a sve bi bitno rekli…
Ovdje uglavnom pišu dioničari i čitaju investitori od kojih će sutra opet tražiti novce za dokapitalizaciju (ili za kupnju novih brodova ili za spašavanje). Ako drastično ne unaprijede kvalitetu i standarde komunikacije prema van, nisam siguran da će sljedeći put deset produživanja rokova pomoći uz postojeću auru netransparentnosti.
Svakim dobrim rezultatom se trebaju maksimalno pohvaliti. Slično kao što NB upravo radi dok vadi VART iz provalije…
[/quote]
Potpisujem sve što si napisao i drago mi je što si prepoznao sarkazam (na forumu imaš previše onih koji ne razlikuju ozbiljni komentar, suprotno mišljenje i/ili sarkazam pa se puno komentara pretvori u rasprave, koje većinom otiđu u krivom smijeru).
Nisam siguran koliko su oni ozbiljno strukturirani da bi se posvetili ovom segmentu transparentnosti na pravi način.
Isprepletenost osobnim udijelima u firmi, čudnom (pre)ovisnošću o Singapore expozituri…
Ima tu svega što ih koči na putu ka punoj i pravoj transparentnosti.
Ova zatvorenost ih je do sada koštala povjerenja investitora (sjeti se samo zadnjeg prikupljanja sredstava), ali srećom, ovog puta – kao adut iz rukava, imali su unutarnju rezervu (opcija prodaje broda) i sad se opet “lakše diše”.
Ali, da im se opet nebi ponovio sličan scenarij, trebaju ozbiljno poraditi na svemu što si naglasio – otvorenosti, dostupnosti, standardima i puno boljoj komunikaciji.
A onda nitko sretniji od nas dioničara, a i svih budućih zainteresiranih ulagača!
a čuj ovdje kad se sve malo sredi profit koji će se uzeti će biti smo takav, samo treba strpljenja žešćeg 🙂
jedini je problem šta ni nemožeš nešto kupiti jer ćeš začas pobrati sve naloge sa prodaje … isto tako nemožeš izaći jer nemaš kome ni prodati … ja sam zadnje vrijeme nešto sitno pokupio znajući da neću prodati bar koju godinu, pa ako se sve sredi onda fino pokupiti šećer, ako ne, jbga, ipak je ovdje samo dio portfelja, pa tko preživi pričat će
ovdje nema više mogućnosti mafijašenja biti će to super dobro rastu vozarine nesekirajte se koliko je bila 2010
e isprsili se baš 🙂
ali zanimljivo samo 14 prodajnih naloga, da samo 14 postojećih dioničara kupi svatko jedan nalog od 100-200 komada, znači 5-10k kn ode cijena na 150 ?!?!?!?! i čas posla je netko vrati na 30 …. svašta :)))
zorangutan
kolega sta je tebi? ti ides od dionice do dionice koje rastu i samo blatiš
de se više primiri ako ne misliš trgovat ili nemas ovu dionicu
Jel netko zna vise o materijalnoj činjenici koju cini se uprava kompanije nije obznanila dioničarima, a radi se o tome da je navodno B2 kapital kupio još lani paket tražbina od Zagrebačka banke u kojima je nekoliko brodova ULPL?
Defacto ispada, da su ti brodovi ovršeni i da tko otkupi trazbinu postaje vlasnikom. Cini se da ULPL i dalje njima upravlja, al da im sutra netko može pokupiti te brodove. Zato su valjda potkraj prošle godine pokušavali sakupiti dio kapitala (i zato su sada prodali brod da mogu napraviti novo financiranje) da otkupe tu trazbinu i tražili povoljnije (re)financiranje da vrate u vlasnistvo barem dio imovine. Sve to nije sporno, al ako u tome ima barem djelić istine, zašto dionicari ne znaju apsolutno ništa o tome?
ovdje se čeka samo jedna vruća ruka koja će sve pomesti sa bida nepitajući za cjenu jer min cjena je 400
ovdje se čeka samo jedna vruća ruka koja će sve pomesti sa bida nepitajući za cjenu jer min cjena je 400
BDI +1.97%, 1.759
Capesize +2.11% to $26,367
Panamax +2.6% to $13,886
Supramax 58k tons +0.76% to $9,602
Handysize +0.73% to $6,722