ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



bug0

bas i nije neka navala

A nije nesto samo +25%
[/quote]
kolega 1131 dionica je prošla promet 41.233kn
pa to je ništa ….a rast se može napravit sa par dionica a tako i pad
imam dionice ULPL



Koliko ja vidim, porezna je navodno obustavila postupak jer će ga sad sudski tjerati, da firma ne rikne “sutra” ili “prekosutra”. Obzirom na dosadašnja iskustva sa njihovim izvješćivanjem javnosti, ne bih stavio ruku u vatru da “sutra” ili “prekosutra” opet neće biti u problemima i blokadama. Zato oprez sa brzim zaključcima i postupcima “za naknadama štete”.

normalno da taj dug uljanikplovidbe nije nestao nego je to sve normalna procedura da kada se dužnik protivi naplati onda se postupak prebacuje iz ovršnog u sudski postupak i država će taj dug utjerati,to nije sporno
[/quote]
Koji dug?
Pa država je dužna ULPL 11 mlijuna USD!
Blokada je bila za dug 3.maja!
Nema ULPL dug prema državi, već obrnuto, država je dužna ULPL po sporazumu iz 2009-e za gradnju brodova Pomer i Istra!!
I kome još nije jasno da je ova besmislica od blokade bio reket od strane države?
Molim vas da ne širite dezinformacije.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.



Koliko ja vidim, porezna je navodno obustavila postupak jer će ga sad sudski tjerati, da firma ne rikne “sutra” ili “prekosutra”. Obzirom na dosadašnja iskustva sa njihovim izvješćivanjem javnosti, ne bih stavio ruku u vatru da “sutra” ili “prekosutra” opet neće biti u problemima i blokadama. Zato oprez sa brzim zaključcima i postupcima “za naknadama štete”.


Znači, nisi još dosta kupio?
[/quote]

Ne nisam još uopće kupio. Niti neću. Ne sviđaju mi se firme u kojoj skupina odabranih vodi firmu i slaže netransparentne kombinacije kojima je glavni cilj ostvarivanje osobne nepripadajuće koristi.

Čak i da to nije tako, biznis je los, sektor je los i firma već godinama pleše po rubu opstanka. Neće se tu ništa dogoditi da potjera u dugom roku cijenu na 100 ili 200 kuna. To je stečajna firma koja ima stecajnu cijenu. A to sto se špekulanti igraju, samo naprijed. I sretno.

A mislim firma ima 3 milijuna eura kapitalizaciju i vise od 110 milijuna eura samo dugoročnog duga?! Kolika je to poluga? Nije mogla nedavno sakupiti ni 3 milijuna eura “novog” equitya. Konstantan pad prihoda i oper. profitabilnosti. A da ne spominjem da im policija češlja svako malo prostorije i vodi istragu protiv odgovornih osoba. U takvoj situaciji dovoljno je da te jedan kreditor “stisne” i “potopi”, Iako je koji mjesec ranije možda i htio podržati refinanciranje duga i restrukturiranje firme. A firma nema ništa drugo vrijedno da bi je bilo vrijedno spašavati ako se takvo sto dogodi. Čemu riskirati?

Špekulanti vole takve situacije, pa im porucujem jos jedanput: samo naprijed.

znači da je država mora vratiti uljaniku 11 miliona dolara i to do određenog roka


znači da je država mora vratiti uljaniku 11 miliona dolara i to do određenog roka

hahahaha….a gdje si ti to pročitao??

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....



Da, pitanje svih pitanja kada će se deblokirati?
Mislim da će trebat prodat jedan brod i to kemikalac jer od bulka ništa… osim gubitaka!
Ajde da vidimo oće li bit tako….

Deblokada će biti 24.05. ili 27.05.

Što se tiče prodaje broda, već su najavili u izvješću:

Planom restrukturiranja predviđeno je da se kredit kojim su financirani brodovi Kastav i Pomer u cijelosti zatvori uz dobivanje oprosta značajnog dijela glavnice u iznosu do 15 milijuna USD na način da se brod Kastav proda, a da se obveze za brod Pomer refinanciraju putem novog inozemnog kredita, za što je ugovor već potpisan.

[/quote]

Za sada ide sve po planu.

In the product segment, buying interest was focused on MR2. An IMO II MR (12 tanks) “Kastav” around 52k dwt built 2009 3 Maj went to Turkish buyers at $ 15.1 mln basis SS/DD due.

Znači ode Kastav…

Niska cijena za MR 2 tanker 2009.godište.
Što je uzrok, kvaliteta 3.maj ili loše održavanje?

Koliko ono govore ovi iz vlade da vrijede brodovi koje je 3.maj napravio? Pa kao ulpl je prejeftino platio? Mozes mislit sta politicari misle da brod vrijedi onoliko koliko je brodogradiliste platilo materijal, radnike i opremu… jos nema ni jednog politicara u pritvoru za malverzacije

Jel netko zna zašto uprava nije prijavila prodaju broda?! Možda još nije izrealizirano, zbog toga? Mislim kako je bitno da se drže plana restrukturiranja dugova, te krenuti ispočetka ukoliko žele nešto napraviti.

Mali podsjetnik Upravi i operativcima, prije nego opet dobiju kaznu zbog netransparentnosti:

Vergilije, 08.06.2019. u 22:50
Izdavatelji čiji su vrijednosni papiri uvršteni na uređeno tržište ZSE obvezni su sve cjenovno osjetljive informacije objavljivati na način i u rokovima propisanima odredbama ZTK-a (čl. 395. – 487.), pri čemu moraju osigurati da su informacije potpune, istinite i sadržajno točne. Radi se o informacijama koje se odnose na pojedinog izdavatelja ili njegov financijski instrument (npr. dionicu, obveznicu i sl.), a koje bi mogle imati značajan utjecaj na cijenu tog financijskog instrumenta, primjerice: financijske i poslovne izvještaje izdavatelja, promjene u glasačkim pravima, značajne poslovne događaje i sl.

Dakle, pojašnjenje Upravi što je bitno redovito komunicirati da se ponovno stvori povjerenje:
– kupili / prodali smo brod (DA)
– sklopili smo novi TC ugovor za brod sa vozarinama (DA)
– refinanciranje – smanjili / povećali smo kreditno zaduženje za x% (DA)
– pokrenuli smo spor / poduzeli mjere za ukidanje spora (DA)
– račun je u blokadi / nije u blokadi (DA)
– promjene prelazaka pragova većih vlasničkih udjela (DA)
– ključni sastanci UO i NO (DA)
– ispravci krivih medijskih navoda kojih je u zadnje vrijeme bilo puno (DA)

Još jedna zamolba, nakon 10 godina korištenja iste šprance za izvješća te kopi pejstanja – treba ući u novo stoljeće i početi pisati konkretnije informacije. Npr. vidite kako Genco komunicira sa svojim dioničarima. Čak i Atlanska plovidba se uspjela modernizirati, nije to tako teško. Većina dioničara je svjesna da je stanje na tržištu loše i čeka se dogovor Trump-Kina. Upravo zato je bitno pokazati sa više od jedne rečenice da pratite što se događa.

Promjena imena o kojoj se davno raspravljalo bi bio još jedan pametan potez obzirom na situaciju sa Uljanikom. Ovo su samo neki detalji koji će u kratkom roku početi mijenjati percepciju firme na pozitivnije, što će utjecati na vrijednost dionice pogotovo kad do oporavka tržišta stvarno dođe.

When speculation has done its worst, two and two still make four.

Vrijednost MR tankera u mjesec dana porasla 3,2 %

Tankers: Ships’ Values Expected to Trend Higher

New Report

Close