ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,30
272
19
14,30
14,60
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Sve sto nije u skladu s nečijim portfeljem je predstava. Treba znati igrati, a ne plakati kad igra završi. Tako su i doticni koje sam spominješ igrali dok nije došao fajrunt. A slično bi moglo biti i sa dioničarima.

Sve to oko ULPL ne valja već cijelo desetljeće, a kao sto znamo, sve sto ne valja jednom nesretno završi. Kladiti se na ovaj stock, osim povremenih spekulativnih skokova, je otprilike kao kladiti se na konja koji godinama gubi svaku utrku i kako vrijeme odmiče, šanse da će se uopće odrzati jednog dana na vlastitim nogama, postaju zanemarive.

Ta istraga je predstava za naivne koja imponira jedino ljubiteljima 'jake države' koja prvo troši milijarde da bi subvencionirala neuspješne tvrtke, a kad to sve propadne onda procesuira ljude kojima je do samo prije godinu dana povjeravala te iste milijarde na upravljanje, bez ikakvog nadzora i kontrole.

Tako je Gianni Rossanda dok je bio predsjednik Uprave od naših ministara redovito dobivao milijarde kuna bezuvjetnih jamstava, a kad su ga smijenili, onda je odjedanput postao toliko opasan da mora sjediti mjesecima u istražnom zatvoru?! Da ne spominjemo stare Uljanikove mendažere koji su valjda nakon što su se okoristili i izvukli puste milijune… ostali živjeti u Puli kao umirovljenici?

Dragutin Pavletić je na čelu ULPL u prosincu 2017. od države također dobio 43.3 milijuna dolara jamstava, a sad je taj isti Pavletić sumnjivac br.1, a tvrtku mu država opetovano blokira zbog nekakvih dubioznih potraživanja, što znači da će (ako ULPL ode u stečaj zbog blokade) država platiti štetu koja je nastala državnim blokiranjem ULPL! Sve su to takvi abnormalni apsurdi da je uopće teško povjerovati kako još uvijek postoje ljudi koji vjeruju u državu kao nekakav 'korektivni faktor' i u državne istrage koje će kao "otkriti šta se dalje događalo".

U tom kontekstu i ova blokada je najvjerovatnije obična predstava koja involviranima služi da se distanciraju od cijelog debakla i da se u javnosti stvori slika kako se 'intenzivno radi na povratu novca', a za dugoročnu štetu po državni proračun i ZSE koga briga.



@Vortac
, bravo, jedan od boljih postova u moru bulaznjenja u ovom “držte lopova” showu.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.


Sve sto nije u skladu s nečijim portfeljem je predstava. Treba znati igrati, a ne plakati kad igra završi.

S ovime se slažem. Štoviše, ja sam osobno ZSE prekrižio još 2015. i danas sam praktički zahvalan Liniću što je uveo porez na kapitalnu dobit i tako me definitivno odvratio od daljnjeg trgovanja i – vrlo vjerovatno – posljedičnih gubitaka. Međutim, to nas ne spašava činjenice da živimo u zemlji u kojoj tržište kapitala funkcionira sve lošije, a takve zemlje su redovito zaostale i bez ikakve perspektive. Od takve igre dugoročno nema sreće, čak i ako si do sada uspješno izbjegao sve mine, pa i ULPL.



Sve sto nije u skladu s nečijim portfeljem je predstava. Treba znati igrati, a ne plakati kad igra završi.

S ovime se slažem. Štoviše, ja sam osobno ZSE prekrižio još 2015. i danas sam praktički zahvalan Liniću što je uveo porez na kapitalnu dobit i tako me definitivno odvratio od daljnjeg trgovanja i – vrlo vjerovatno – posljedičnih gubitaka. Međutim, to nas ne spašava činjenice da živimo u zemlji u kojoj tržište kapitala funkcionira sve lošije, a takve zemlje su redovito zaostale i bez ikakve perspektive. Od takve igre dugoročno nema sreće, čak i ako si do sada uspješno izbjegao sve mine, pa i ULPL.
[/quote]
A tržište kapitala funkcionira sve lošije samo po sebi?
Tržište koje inače spada u najsofisticiranija i najefikasnija? Sama po sebi, bez utjecaja države i “države”?

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Sve to oko ULPL ne valja već cijelo desetljeće, a kao sto znamo, sve sto ne valja jednom nesretno završi.

Ovo se moze komotno primjeniti na cijelu ovu slucajnu drzavu… ne samo 10 godina, nego vec 20-30…

Gledam malo što je uzrok ovom skoku… https://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/Vdi7OPkL5uTfFeEBYev2RA==.pdf

sad će im i deblokirati račun I guess…

razni crnogorci, bjelogorci, zorangutani, amadeo, mikardo, persuric i ostali infantili bez muda su na ignoru..a možda je to sve jedna jadna osoba.

na koliko je bila kada je blokiran račun ? 50,60?

dali je napokon deblokirana ili će biti u toku dana ljep pozz


na koliko je bila kada je blokiran račun ? 50,60?

Mislim da je cijena prije prve nezakonite blokade bila blizu/oko 100kn!
Jel sad ima interesenata za tužbu protiv MinFin za ove nezakonite i besmislene blokade?
Gdje su oni koji su u posljednja 2-3 mjeseca zbog blokade prodavali po znatno nižim cijenama?

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.


na koliko je bila kada je blokiran račun ? 50,60?

37-40 kn

Uvidom u javne podatke Jedinstvenog registra računa Financijske agencije u kategoriji statusa
računa Društva, utvrđeno je da na dan 28. svibnja 2019. godine isti nije blokiran.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/oaa0mozhEjPTfWgzu3VBCA==.pd

Napisao 17.05.



Da, pitanje svih pitanja kada će se deblokirati?
Mislim da će trebat prodat jedan brod i to kemikalac jer od bulka ništa… osim gubitaka!
Ajde da vidimo oće li bit tako….

Deblokada će biti 24.05. ili 27.05. fulao 1 dan

Što se tiče prodaje broda, već su najavili u izvješću:

Planom restrukturiranja predviđeno je da se kredit kojim su financirani brodovi Kastav i Pomer u cijelosti zatvori uz dobivanje oprosta značajnog dijela glavnice u iznosu do 15 milijuna USD na način da se brod Kastav proda, a da se obveze za brod Pomer refinanciraju putem novog inozemnog kredita, za što je ugovor već potpisan.

[/quote]

Sad slijedi završetak pregovora sa kreditorima, gdje se u potpunosti realizira plan restrukturiranje itd. itd.

U izvješću za 1Q lijepo piše:

U periodu je obavljeno fiksiranje
brodova za prijevoz tekućih tereta na periode uz više vozarine od dosadašnjih što će, uz
učinke mjera za daljnjim smanjenjem troškova, pozitivno utjecati na prihode u narednom
razdoblju.

New Report

Close