Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,46 | 2.272 | 147 | 15,20 | 15,60 | -2,56% |
To sto uprava smatra da je blokada nelegalna i da Uljanik plovidba nije duzna 3. Maju je njezino pravo, al to mora i dokazati.
Tebi očigledno još nije jasno da ULPL nije blokiran zbog dugovanja prema 3.maju, već zbog poreznog dugovanja koje 3.maj ima prema državi, što je presedan i totalni apsurd čak i za hrvatske prilike. Što je najgore, analfabeti poput tebe vjerovatno rade i u Poreznoj upravi (i u cijeloj državnoj birokraciji), njima je to vjerovatno također sve isto, a svojim neznanjem se ponose jer oni su eto Država.
[/quote]
I sta je najbolje “navodni” dug Uljanik plovidbe prema 3. Maju je kikiriki,, par miliona ??? u odnosu na desetke milijardi koje su isparile iz brodogradilista uljanik …. zasto ne istrazuju tokove gdje su isparile te milijarde… ovo je ciljano samo da se građanima malo zamaze oci toboze da se nesto radi… a na kraju vjerujem nitko nece odgovarati od politicara ili ovih iz uprava zadnjih 15-20 godina koj8 su preko raznih kooperantskih kanala izvlacili milijarde.. jer i tako nitko nije ni do sada odgovarao za ostale gubitke u todexu, HZ-u, petrokemiji, đuri… pa nastavite dalje sami niz ….
Ako je uprava s pojedincima na čelu počinila kaznena djela i oštetila društvo ili državu treba im se to dokazati,pokušati nagodbu, a ako ne ide onda sudskim putem provesti kazneni postupak, na sudu dokazati nepravilnosti te sankcionirati kao odgovorne osobe fizički, a društvo srazmjerno učinjenim djelima sankcionirati novčano. Sve ostalo je nacionalizacija tipa 1945. Da se razumijemo, uopće mi nije žao uprave jer oni u dionice nisu uložili svoj novac, ali ovdje je velika većina dioničara koji su uložili svoj pošteno zarađen novac, koji će vjerojatno na ovaj način vođenja postupka izgubiti. Isto se dogodilo s Todeksom i ne znam tko će ostati na ovakvom tržištu.
Pa koliko ja vidim sadašnja i bivša uprava uz vanjske članove svoje skupine je upravo sama najviše uložila u dionice, a ne mali dionicari. Ne slučajno. To im je omogućilo kontrolu nad firmom i njezinim osnovnim i “paralelnim” poslovanjem.
Nitko, a ponajmanje ja se radujem blokadi ili propasti firme, al ne mogu podnijeti populizam tipa, svi su krivi… puj, puj, a samo su uprava i dionicari na “pravoj strani” i ispravno postupaju. Meni je iskreno zao sto su se mnogi nadali i još se nadaju čudu i neočekivanom preokretu, no iz iskustva znamo (a neki očito tek moraju na vlastitoj kozi naučiti) da se cuda uglavnom događaju u bajkama i zabavnoj prozi. Treba realno sagledati poziciju i rizike, pa onda imati objektivan stav. Da stvar bude gora, uprava dioničarima u tome uopće ne pomaže nego još dodatno zamagljuje cijelu situaciju komentirajući polozaj društva i prošle događaje na način kojim vjerojatno nastoje opravdati vlastite pogrešne procjene i promašaje te kojekakve aranzmane koje su prethodno sklopili sa nejasnim ciljevima i samo njima znanim koristima.
Karlo Radolović je u mirovini od 2011. Malo je smiješno da ti kao fol znaš sve marifetluke i oko Uljanika i oko ULPL, a ne znaš tko je Karlo Radolović? Takvih "stručnjaka" ima koliko hoćeš, u svakoj birtiji.
[/quote]
Je i predsjednik je NOa Istarskih autocesta koje novac svih udjelnicara troši na neuspjelu dokapitalizaciju. Tko je dao signal i odobrenje upravi istarskih autocesta da ulaže u firmu za koju ne postoje nepristrani i nepovezani ulagaci koji bi uložili novac u nju?
Te istarske autoceste su ionako SPV za umirovljenike, bivše uprave i lokalnu politiku. Tamo su pospremili dio love koju sad vraćaju kad je fitilj na štapinu, dogorio do prstiju.
…ne mogu podnijeti populizam tipa, svi su krivi… puj, puj, a samo su uprava i dionicari na “pravoj strani” i ispravno postupaju.
to smo sve već odslušali na topiku agrokora u zadnje 2 godine….a izgleda da ćemo još bar 2 …..jer povijest se očito ponavlja….
Pa koliko ja vidim sadašnja i bivša uprava uz vanjske članove svoje skupine je upravo sama najviše uložila u dionice, a ne mali dionicari.
Bome, onda to znači onda je ta uprava i ti vanjski članovi najviše izgubila do sada, a tebi je u biti svejedno jer i tako nisi suvlasnik ? ili jesi? Ili se samo sladiš šta je susjedu krepala krava po klasičnom HR mentalitetu ?
Je i predsjednik je NOa Istarskih autocesta koje novac svih udjelnicara troši na neuspjelu dokapitalizaciju. Tko je dao signal i odobrenje upravi istarskih autocesta da ulaže u firmu za koju ne postoje nepristrani i nepovezani ulagaci koji bi uložili novac u nju?
Sve su to rekla-kazala pričice u koje očito ne vjeruju ni sami istražitelji jer Karlo Radolović nije na popisu osumnjičenih. Uostalom, većinski vlasnik ‘Istarskih autocesta’ je Adris koji je imao 12.5% udjela i samom Uljaniku, a novac koji su tamo izgubili je neusporedivo veći od tih par milijuna koje su uložili u dokapitalizaciju ULPL. Ovakvim tempom, na ZSE uskoro neće uspijevati nijedna dokapitalizacija jer broj ulagača je u rapidnom padu, a trakavice i dubioze (poput ove s ULPL) u konstantnom porastu.
Nobilo o aferi Uljanik: Za svjedoke ću zvati bivše premijere i ministre od 2010
Proučio sam cijeli predmet i ostao sam šokiran. Ovo što se mom klijentu i svim ostalima stavlja na teret uopće nije kazneno djelo. Pojednostavljeno rečeno: njima se stavlja na teret da su proizveli brod po jednoj, većoj, cijeni, a prodali je po drugoj cijeni koja je manja. Međutim, ta prodajna cijena je međunarodna tržna cijena. Dakle, stavlja im se na teret da su skuplje proizveli na brod nego prodali. Međutim, imamo dva problema. Jedan je što u Hrvatskoj niti jedno brodogradilište, niti jedna uprava, nije napravila brod jeftinije od prodajne cijene, nego uvijek skuplje. Drugi problem, za koji smo prikupili dokumentaciju, je što su brodogradilišta za ova četiri konkretna broda Vladi, ministru gospodarstva, potpredsjedniku Vlade, ministru financija i predsjedniku Vlade poslali kalkulacije i rekli – mi ćemo napraviti brod skuplje, prodati po tržnoj cijeni koja je niža – i oni su im odobrili bankarske garancije s obrazloženjem da se želi sačuvati proizvodnja, radna mjesta, socijalna sigurnost“, kazao je napomenuvši da e to ne odnosi na ovu Vladu, nego, kako je rekao, “onu 2010., 2011., 2012., mislim da je SDP-ova Vlada bila”
Je i predsjednik je NOa Istarskih autocesta koje novac svih udjelnicara troši na neuspjelu dokapitalizaciju. Tko je dao signal i odobrenje upravi istarskih autocesta da ulaže u firmu za koju ne postoje nepristrani i nepovezani ulagaci koji bi uložili novac u nju?
Sve su to rekla-kazala pričice u koje očito ne vjeruju ni sami istražitelji jer Karlo Radolović nije na popisu osumnjičenih. Uostalom, većinski vlasnik 'Istarskih autocesta' je Adris koji je imao 12.5% udjela i samom Uljaniku, a novac koji su tamo izgubili je neusporedivo veći od tih par milijuna koje su uložili u dokapitalizaciju ULPL. Ovakvim tempom, na ZSE uskoro neće uspijevati nijedna dokapitalizacija jer broj ulagača je u rapidnom padu, a trakavice i dubioze (poput ove s ULPL) u konstantnom porastu.
[/quote]
Jedine pričice rekla-kazala su one koje vi plasirate. Znamo konkretno koje su optužbe i kako se prema tim optužbama izvlačio novac. Sto se dalje događalo, pokazat će istraga i sudski postupak.
Kada firma dobro posluje ima interesenata za dokap (ne tako davno uspješno je dokapitalizirana TPNG. Vjerujem da bi i Atlantska koja je svojevremeno najavljivala dokap danas nasla investitore). No, kada pisemo i spominjemo ULPL koja ocito ne posluje dobro i ima breme duga sa ovakvom upravom i poslovnim modelom, onda novca za takvu firmu, očito je nema.
U tome je cijela sustina… sad treba sve te politicare i ministre isto ovako u zatvor sve zajedno… pa da vidimo gdje su nestale milijarde, preko kojih kooperantskih firmi i prvo njima i obitelji oduzeti imovinu,, …
ajde ipak ovi iz ulpl nisu bili bas ludi da placaju brodove duplo skuplje od svjetskog prosjeka… to bi bilo totalno blesavo, kupovati 1 umjesto 2 broda…. sad nema vlada i ministri srede sta su ukenjali zadnjih 15-20 godina, zbog navodnih radnih mjesta, da su ljudima platili da budu doma i nista ne rade, nebi toliko milijardi gubitaka napravili
Sve su to rekla-kazala pričice u koje očito ne vjeruju ni sami istražitelji jer Karlo Radolović nije na popisu osumnjičenih. Uostalom, većinski vlasnik 'Istarskih autocesta' je Adris koji je imao 12.5% udjela i samom Uljaniku, a novac koji su tamo izgubili je neusporedivo veći od tih par milijuna koje su uložili u dokapitalizaciju ULPL. Ovakvim tempom, na ZSE uskoro neće uspijevati nijedna dokapitalizacija jer broj ulagača je u rapidnom padu, a trakavice i dubioze (poput ove s ULPL) u konstantnom porastu.
[/quote]
Jedine pričice rekla-kazala su one koje vi plasirate. Znamo konkretno koje su optužbe i kako se prema tim optužbama izvlačio novac. Sto se dalje događalo, pokazat će istraga i sudski postupak.
Kada firma dobro posluje ima interesenata za dokap (ne tako davno uspješno je dokapitalizirana TPNG. Vjerujem da bi i Atlantska koja je svojevremeno najavljivala dokap danas nasla investitore). No, kada pisemo i spominjemo ULPL koja ocito ne posluje dobro i ima breme duga sa ovakvom upravom i poslovnim modelom, onda novca za takvu firmu, očito je nema.
[/quote]
Pa naravno da nije bilo interesanata jer je blesavo napravljena, i sam sam gledao dali da sudjelujem, ali je debilana platiti 120 povlastenu od 100 kn,,, dok redovnu nominale 400 si tada imao za 80-90 ?? Ja neznam koja je logika, na stranu sve dubioze i poslovanje ….. to su napravili totalno blesavo …… da su promjenili nominalnu vrijednost i postojecim dionicarima za 1 dali 4 pa onda to izveli vjerujem da bi skupili tada i vise nego su planirali … danas svatko ceka da vidi kako ce se razrjesiti situacija i do tada stand by
U tome je cijela sustina… sad treba sve te politicare i ministre isto ovako u zatvor sve zajedno… pa da vidimo gdje su nestale milijarde, preko kojih kooperantskih firmi i prvo njima i obitelji oduzeti imovinu,, …
ajde ipak ovi iz ulpl nisu bili bas ludi da placaju brodove duplo skuplje od svjetskog prosjeka… to bi bilo totalno blesavo, kupovati 1 umjesto 2 broda…. sad nema vlada i ministri srede sta su ukenjali zadnjih 15-20 godina, zbog navodnih radnih mjesta, da su ljudima platili da budu doma i nista ne rade, nebi toliko milijardi gubitaka napravili
možda niste primjetili da isti parazitiraju već 30 godina na očuvanju radnih mjesta, usputno se veliki socijalistički mastodonti, lagano kooperacijom transferiraju u privatno vlasništvo i nastaju nove uspješne tvrtke, vile, jahte, bankovni računi, itd, itd
zadnji političar je drIvo, koji je u zatvoru, a zadnji ministar, koji je bio u zatvoru također njegov Polančec, a kandidata 10-orostruko više nego za EU parlament, što lokalnih, što državnih, ali tko će ih poslati? oni koje su oni postavili? oni i oni se jako dobro slažu, a narod samo lažu
Znamo konkretno koje su optužbe i kako se prema tim optužbama izvlačio novac. Sto se dalje događalo, pokazat će istraga i sudski postupak.
Ta istraga je predstava za naivne koja imponira jedino ljubiteljima ‘jake države’ koja prvo troši milijarde da bi subvencionirala neuspješne tvrtke, a kad to sve propadne onda procesuira ljude kojima je do samo prije godinu dana povjeravala te iste milijarde na upravljanje, bez ikakvog nadzora i kontrole.
Tako je Gianni Rossanda dok je bio predsjednik Uprave od naših ministara redovito dobivao milijarde kuna bezuvjetnih jamstava, a kad su ga smijenili, onda je odjedanput postao toliko opasan da mora sjediti mjesecima u istražnom zatvoru?! Da ne spominjemo stare Uljanikove mendažere koji su valjda nakon što su se okoristili i izvukli puste milijune… ostali živjeti u Puli kao umirovljenici?
Dragutin Pavletić je na čelu ULPL u prosincu 2017. od države također dobio 43.3 milijuna dolara jamstava, a sad je taj isti Pavletić sumnjivac br.1, a tvrtku mu država opetovano blokira zbog nekakvih dubioznih potraživanja, što znači da će (ako ULPL ode u stečaj zbog blokade) država platiti štetu koja je nastala državnim blokiranjem ULPL! Sve su to takvi abnormalni apsurdi da je uopće teško povjerovati kako još uvijek postoje ljudi koji vjeruju u državu kao nekakav ‘korektivni faktor’ i u državne istrage koje će kao “otkriti šta se dalje događalo”.
U tom kontekstu i ova blokada je najvjerovatnije obična predstava koja involviranima služi da se distanciraju od cijelog debakla i da se u javnosti stvori slika kako se ‘intenzivno radi na povratu novca’, a za dugoročnu štetu po državni proračun i ZSE koga briga.