Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,46 | 2.272 | 147 | 15,20 | 15,60 | -2,56% |
Aha, ja ne razumijem. Onda je sve 5! Valjda su kao “slučajno” blokirali ULPL. Greška, neka… ispravit će to sigurno sutra. Najkasnije do podneva.
da vam ja probam raspisat i pojasnit s obzirom da se sprdavate na činjenice. Uljanik plovidbi nije blokiran račun radi duga prema poreznoj upravi, nego si je porezna uprava uzela za pravo naplatiti porezni dug 3 Maja tako da naplati spomenutih nešto više od 6 mil kuna duga tako da ovrši “dužnika” 3 Maja. Ne bi tu ništa bilo sporno da nema ” 2 ali”
1 ali -kad bi porezna uprava imala takvu praksu onda bi bili sasvim drukčiji trendovi i to bi značilo da pod normalno porezna uprava sjeda na račun dužnikovog dužnika, a znamo da nije tako. Nego su ovdje krenuli očito po nečijem diktatu raditi pritisak na Uljanik plovidbu zbog sudskih postupaka koju su počeli protiv čelnika Uljanika d.d.
2 ali -vam leži u činjenici da li uopće postoji dug Uljanik plovidbe prema 3 maju jer oni spore dug i potražuju nešto više od 80 mil kuna.
p.s (vidim da ste rigistrirali nick prije tjedan dana -koji je to po redu? )
Gle, firma je i prije propasti Uljanika bila “na rubu”.
ULPL ima ozbiljne probleme i sa solventnosti i sa likvidnošću. Možda je bilo šanse prije propasti Uljanika da se nekako i izvuče, sad će to biti jako tesko.
Vjerovnici će pokupiti brodove. I to će biti kraj.
Ne znam kakve ti dokaze od mene očekuješ, ili bilo koga drugoga. Sprženo je dosad vise od 500 milijuna eura na slucaj Uljanik, ako ti misliš da će sad Šorc i Pavletic iz toga svega izaći neokrznuti, a firma nastaviti uobičajeno poslovati, mislim da se grdo varaš.
Živi bli pa vidjeli, no meni je prilično jasno kojim smjerom sve to skupa ide. ULPL je ionako bila ekspozitura odabranih i dok je trajalo, ekipa koju spominješ je jako lijepo trančirala firmu i brinula da njima bude dobro, a ostali nek se snalaze.
Ajmo se ostaviti filozofiranja i sacekati da rijese uljanik i 3. Maj… ovo sa uhicenjima je vise da ispada da drzava nesto radi… a blokade firme zbog “navodnog” dugovanja prema drugome su smjesna… koliko puta su todorica trebali ond blokirati, koliko je bio duzan drugima koji su propali zbog zavlacenja i neplacanja .. a sad vise ni ga ni ne spominje, niti ce ga strpati u zatvor……. da politicari nesto rade vec bi odavno rijesili brodogradnju, ovako samo filozofiraju i prodaju građanima pricu da kao nesto rade
Aha, ja ne razumijem. Onda je sve 5! Valjda su kao “slučajno” blokirali ULPL. Greška, neka… ispravit će to sigurno sutra. Najkasnije do podneva.
da vam ja probam raspisat i pojasnit s obzirom da se sprdavate na činjenice. Uljanik plovidbi nije blokiran račun radi duga prema poreznoj upravi, nego si je porezna uprava uzela za pravo naplatiti porezni dug 3 Maja tako da naplati spomenutih nešto više od 6 mil kuna duga tako da ovrši "dužnika" 3 Maja. Ne bi tu ništa bilo sporno da nema " 2 ali"
1 ali -kad bi porezna uprava imala takvu praksu onda bi bili sasvim drukčiji trendovi i to bi značilo da pod normalno porezna uprava sjeda na račun dužnikovog dužnika, a znamo da nije tako. Nego su ovdje krenuli očito po nečijem diktatu raditi pritisak na Uljanik plovidbu zbog sudskih postupaka koju su počeli protiv čelnika Uljanika d.d.
2 ali -vam leži u činjenici da li uopće postoji dug Uljanik plovidbe prema 3 maju jer oni spore dug i potražuju nešto više od 80 mil kuna.
p.s (vidim da ste rigistrirali nick prije tjedan dana -koji je to po redu? )
[/quote]
Opravdanja, opravdanja… činjenica je da ovdje ordiniraju pojedinci koji zlonamjerno pokusavaju stvoriti privid nekakve umiješanosti države u rusenje plovidbe, njezine uprave i slično.
Pa se negiraju blokade, pronalaze razna opravdanja i razlozi bez ikakvih valjanih i vjerodostojnih argumenata. Svi tvrde na ‘majke mi’ da je država u krivu, a uprava u pravu. No, činjenica je da društvo blokirano odnsono račun. To sto uprava smatra da je blokada nelegalna i da Uljanik plovidba nije duzna 3. Maju je njezino pravo, al to mora i dokazati. Kako očito ne može dokazati, postoji vjerojatnost da društvo zapadne u još teze probleme i da još neki od vjerovnika zatraži stečaj. Da li će se to dogoditi, ja to ne znam, ali svakim danom vjerojatnost za takav neželjeni scenarij je sve veća. Treba biti korektan i to javno napisati, a ne konstantno izmisljati neke razloge kako se radi o općoj uroti protiv plovidbe ili njezinih čelnika.
Ti čelnici su najviše odgovorni zašto se plovidba nasla u ovakvoj situaciji, a ne država ili netko treći. Dionicari toga trebaju biti svjesni, a ne uvjeravati sebe i druge kako će sve rijesiti ‘Deus ex Machina”.
Ako je uprava s pojedincima na čelu počinila kaznena djela i oštetila društvo ili državu treba im se to dokazati,pokušati nagodbu, a ako ne ide onda sudskim putem provesti kazneni postupak, na sudu dokazati nepravilnosti te sankcionirati kao odgovorne osobe fizički, a društvo srazmjerno učinjenim djelima sankcionirati novčano. Sve ostalo je nacionalizacija tipa 1945. Da se razumijemo, uopće mi nije žao uprave jer oni u dionice nisu uložili svoj novac, ali ovdje je velika većina dioničara koji su uložili svoj pošteno zarađen novac, koji će vjerojatno na ovaj način vođenja postupka izgubiti. Isto se dogodilo s Todeksom i ne znam tko će ostati na ovakvom tržištu.
Sprženo je dosad vise od 500 milijuna eura na slucaj Uljanik, ako ti misliš da će sad Šorc i Pavletic iz toga svega izaći neokrznuti, a firma nastaviti uobičajeno poslovati, mislim da se grdo varaš.
Kakve veze Šorc i Pavletić imaju sa 500 milijuna eura koje je država uzalud potrošila na Uljanik? Mislim, ti razlikuješ da su Uljanik i Uljanik Plovidba dvije različite tvrtke? Ili si ti ustanovio da su Rossanda i društvo jednostavno sve novce od države prosljeđivali Pavletiću, nek mu nađe? Obavezno to javi USKOK-u, oni se jadni muče s nekim nategnutim dokazima, a ti ušao u trag 500 milijuna eura.
[/quote]
nisu iste tvrtke, to je valjda svima jasno, ali ako stanu s plovidbom, jako bi si bile slične po imenu, puno je toga isprepleteno u tim njihovim odnosima, a vidimo svi su odnosili podjednako iz obje tvrtke
To sto uprava smatra da je blokada nelegalna i da Uljanik plovidba nije duzna 3. Maju je njezino pravo, al to mora i dokazati.
Tebi očigledno još nije jasno da ULPL nije blokiran zbog dugovanja prema 3.maju, već zbog poreznog dugovanja koje 3.maj ima prema državi, što je presedan i totalni apsurd čak i za hrvatske prilike. Što je najgore, analfabeti poput tebe vjerovatno rade i u Poreznoj upravi (i u cijeloj državnoj birokraciji), njima je to vjerovatno također sve isto, a svojim neznanjem se ponose jer oni su eto Država.
Isto se dogodilo s Todeksom i ne znam tko će ostati na ovakvom tržištu.
Ovo je poanta. Tragikomično je gledati kako ljudi zlurado komentiraju blokadu ULPL, a zapravo smo svi u istoj gabuli jer ZSE i cijelo hrvatsko tržište kapitala svake godine tone sve dublje i dublje, broj propalih tvrtki je sve duži, a pravna nesigurnost raste iz dana u dan.
…ULPL nije blokiran zbog dugovanja prema 3.maju, već zbog poreznog dugovanja koje 3.maj ima prema državi….
ja nisam vidio to novo rješenje o ovrsi…ti jesi?
To sto uprava smatra da je blokada nelegalna i da Uljanik plovidba nije duzna 3. Maju je njezino pravo, al to mora i dokazati.
Tebi očigledno još nije jasno da ULPL nije blokiran zbog dugovanja prema 3.maju, već zbog poreznog dugovanja koje 3.maj ima prema državi, što je presedan i totalni apsurd čak i za hrvatske prilike. Što je najgore, analfabeti poput tebe vjerovatno rade i u Poreznoj upravi (i u cijeloj državnoj birokraciji), njima je to vjerovatno također sve isto, a svojim neznanjem se ponose jer oni su eto Država.
[/quote]
Ne, nego tebi nije jasno da porezna ne bi blokirala društvo da nema osnove za blokadu. To sto tebe uvjeravaju mediji i pojedini članovi uprave da to država cini “po duhu Božjem”, je naivno vjerovanje da su oni žrtve represivnog aparata.
Mislim da bi se nakon informiranja kod uprave trebao obratiti Poreznoj, pa tamo možda čuti pozadinu cijele price i dobiti informacije i “sa druge strane”. Iako, sumnjam da bi ti ih dali zbog tajnosti podataka.
Sama činjenica da je uprava prodavala udjel u društvu odnosno mijenjala ga za brodove s riječkog navoza i onda zalagala brod, a ne (svoj) udjel za kredite za svoje poslovanje zorno svjedoči o tome kakvim su se marifetlucima tamo svi skupa bavili. Uprava koja godinama petlja s trezorom i manipulira cijenom dionice na burzi, sigurno nije uprava na koju bi se ‘mali dionicar u dobroj vjeri’ trebao oslanjati. Da sad ne vadim bas sve smeće iz kontejnera otpada koji su doticni godinama zdušno punili.
Pogledaj samo posljednji dokap, tko je uplatio najviše? Istarske autoceste doo (to društvo nema nikakve veze sa Binom i Y-onom) u kojima je jedan od većih dionicara bila ULPL. Tko vodi to društvo, Karlo Radolovic? Sve je to ista grupa povezanih osoba koji su štitili svoje pozicije i nastoji izvuci korist za sebe. ULPL i njihovo suvlasništvo u toj kompaniji je očito bilo samo platforma za mnogo krupnije poslove koji su se odigravali “u pozadini”.
Sve ovo što navodite može, ali i ne mora biti istina.Vrlo je lako to istražiti i potvrditi, ako je dobre volje. Ali blokada firme je smrtna presuda svima. Jedino će se naplatiti banke!
Tko vodi to društvo, Karlo Radolovic?
Karlo Radolović je u mirovini od 2011. Malo je smiješno da ti kao fol znaš sve marifetluke i oko Uljanika i oko ULPL, a ne znaš tko je Karlo Radolović? Takvih “stručnjaka” ima koliko hoćeš, u svakoj birtiji.