Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 12,88 | 3.105 | 241 | 12,70 | 13,50 | -0,74% |
SLK:
”
Više mi se sviđa deimosova ideja. [smiley2]… ”
ok i meni se više sviđa ..
ali to pokazuje na žalost kakva nas razmišljanja očekuju … to je daleko od efikasnog tržišta .. prije bi rekao da je to vrlo neefikasno tržište …
I bolje da je neefikasno, kako bi mi zaradjivali? Ovako napikavajuci ko corava kokos mozes uzet 60-70% godisnje. Samo, pitam, ljudi dokle?
SLK:
”
Više mi se sviđa deimosova ideja. [smiley2]… ”
ok i meni se više sviđa ..
ali to pokazuje na žalost kakva nas razmišljanja očekuju … to je daleko od efikasnog tržišta .. prije bi rekao da je to vrlo neefikasno tržište …
Ja i dalje stojim iza toga da ULPL ima najbolje fundamente od svih brodara, pa i nakon dokapa na cijeni od 3.300.
Zar nije najviša cijena 4.749,00kuna , a zaključna 4.697,97 kuna ! MOLIM malo preciznosti ![smiley2][smiley2]
_Mrzljak_: ” SLK: ” Više mi se sviđa deimosova ideja. [smiley2]… ” ok i meni se više sviđa .. ali to pokazuje na žalost kakva nas razmišljanja očekuju … to je daleko od efikasnog tržišta .. prije bi rekao da je to vrlo neefikasno tržište … ” Ja i dalje stojim iza toga da ULPL ima najbolje fundamente od svih brodara, pa i nakon dokapa na cijeni od 3.300. ….
to je vjerojatno istina .. ali u ovom trenutku ..
treba pogledati u budućnost i vidjeti kakvi će tada biti FI-jevi i kakvi će onda biti fundamenti ..
kad ljudi vide potencijal spremni su trenutno i više platiti , za povrat u budućnosti …
Je li to 9.10. skupština koja bi trebala odlučivati o dokapitalizaciji? Kakve su šanse, s obzirom na raspršenost vlasništva, da prijedlog ne prođe skupštinu?
to je vjerojatno istina .. ali u ovom trenutku ..
treba pogledati u budućnost i vidjeti kakvi će tada biti FI-jevi i kakvi će onda biti fundamenti ..
kad ljudi vide potencijal spremni su trenutno i više platiti , za povrat u budućnosti …
Ako je ulaganje u novu flotu i prodaja starog broda loše onda sam ja lud, makar to imalo manju dobit.
Ovaj mjesec stiže brod, naručena još četiri u “3. maju”. Najstariji brod je 2004., čovječe.
Pa 80% ljudi tu ima stariji auto od najstarijeg broda.
Je li to 9.10. skupština koja bi trebala odlučivati o dokapitalizaciji? Kakve su šanse, s obzirom na raspršenost vlasništva, da prijedlog ne prođe skupštinu?
Prvih 12 ima preko 50%. Sumnjam da će isti odbiti dokap, nakon što svaki od njih izgubi na dionicama vrijednost 10-20 milijuna po padu.
ok SLK pa nemoj se živcirati :))
nisam rekao da ulpl nema perspektivu .. nego sam pokušao objasniti zašto su investitori spremniji skuplje platiti druge dionice, recimo atpl .. zato što vjeruju da će imati veći porast vrijednosti u budućnosti ..
što se tiče starosti flote , svaka čast ; ali mene više zanima kako se to odražava tj. kako će se odraziti na rezultate poslovanja .. a vjerujem da je to prilično normalna stvar da se obnavlja flota .. ali netko je tu postavio pitanje zašto se kupuju tankeri a prodaju bulkeri ? kad bulkerima ide puno bolje u ovom trenutku …
što se tiče starosti flote , svaka čast ; ali mene više zanima kako se to odražava tj. kako će se odraziti na rezultate poslovanja .. a vjerujem da je to prilično normalna stvar da se obnavlja flota .. ali netko je tu postavio pitanje zašto se kupuju tankeri a prodaju bulkeri ? kad bulkerima ide puno bolje u ovom trenutku …
I onda ja rekoh da se takvi kupuju, evo sad jedan stiže ovaj mjesec, a grade se tankeri. [smiley11]
Evo mojih pet ljepotica:
http://www.plovidba.uljanik.hr/fleet.htm
2 bulka, tri tankera. Uskoro još jedan bulk.
Pogledaj kojeg datuma je kupljen brod, ne bi li ga se uguralo u 2Q (pa makar stiže tek u 4Q):
Sukladno Strategiji razvoja ULJANIK PLOVIDBE d.d. do 2015. godine, te pratećoj strategiji obnove flote dana 28. lipnja 2007. godine zaključen je ugovor o kupnji broda za prijevoz rasutih tereta – supramax, izgrađenog 2004. godine.
Preuzimanje se broda očekuje u rujnu / listopadu 2007. godine.
Kupnjom navedenog broda, te njegovim skorašnjim uključenjem u flotu nastavlja se profiliranje Društva prema pomorskom društvu specijaliziranom za prijevoz rasutih tereta i tekućih tereta (naftnih produkata i kemikalija) .
Mrzljak nešto nas uporno pokušavaš uvjeriti da če ULPL sutra pasti na 3000 tisuče a možda i niže. Ukoliko imaš dionice ULPL predlažem da ih za probu ponudiš po 3700 kn, ukoliko ih ne prodaš priznati ču ti da si vrsni majstor za investiranje, a u protivnon samo lupaš bez veze.