Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
a sve mi se nekako više čini da ako ugovori postoje, a vidimo da postoje…. da će onda biti kao i jučer sa gradom splitom.. na kraju balade i natezanja, sva će ta kašnjenja platiti država, tj. svi porezni obveznici sa kamatama.. dali po rješenju suda ovdje ili nekog međunarodnog suda, bude se vidjelo
e sad zašto nisu uhićeni i ovi od strane države koji su potpisivali takve ugovore, subvencije i zašto su to radili, to je drugo pitanje, ali vidimo da se mediji i dalje bave 41-45-91.. bleiburgom i drugim pizzz…
Prije desetak dana, u sklopu istrage o aferi Uljanik, uhićen je i vaš klijent Gianni Rosanda? Za što ga se sumnjiči?
Sukus priče je da je od 2010. bila kriza te nije bilo dovoljno posla u Uljaniku. U tom su periodu sagradili četiri broda. Brodove nisu mogli prodati na tržištu zbog recesije i da bi održali zaposlenost i radnike na okupu, počeli su graditi brodove za svoje potrebe. Namjeravali su ih prodati kada im se poveća cijena. Prije krize brodovi su vrijedili 60 milijuna dolara na tržištu, pa su očekivali da će opet vrijediti toliko. Smatrali su da bi tako prebrodili krizu, spriječili otpuštanje radnika i gašenje brodogradilišta. I onda dolazimo u nevjerojatnu situaciju. Osnova krimena i štete sastoji se u razlici između cijene gradnje broda i prodajne cijene broda. Prodajna cijena broda bila je niža od cijene gradnje broda. DORH i policija priznaju da se brod prodaje po tzv. Clarksonovoj listi, a to je svjetski registar cijena i orijentir svim brodograditeljima i brodovlasnicima u svijetu. Ti se ljudi sumnjiče da su prodali brod po tržišnoj cijeni. Svi brodovi od kada je Hrvatske i hrvatskih brodogradilišta sagrađeni su po višoj cijeni od prodajne. U razlici između proizvodne i prodajne cijene stvoreni su veliki gubici, tu je onih 36 milijardi eura koje je država “ukucala” u sva brodogradilišta. Politika je svjesno periodički sanirala brodogradilišta. Stvorili su sustav i to legalizirali, a onda su odjedanput, kada su odlučili da nešto ide u stečaj, proglasili to kaznenim djelom.
Je li se politika na još koji način miješala u slučaj Uljanik?
Jest, jer ima još jedan detalj koji nije javno poznat. U policiji nam je predočeno da se radi o dva broda i šteti od 600 milijuna kuna, no dok smo mi bili u policiji, ministar Božinović objavio je da je šteta veća od milijardu kuna. Kada smo sljedeći dan došli u DORH, više se nisu spominjala dva nego četiri broda, a šteta je sa 600 milijuna narasla na 1,2 milijarde. To je dokaz da su radili na brzinu, no dokazuje i da je ministar Božinović u to bio uključen na operativnoj razini.
https://m.vecernji.hr/premium/skh-se-podijelio-na-komunisticki-i-nacionalisticki-na-sdp-i-hdz-i-to-je-danasnja-rh-1311527
Prije desetak dana, u sklopu istrage o aferi Uljanik, uhićen je i vaš klijent Gianni Rosanda? Za što ga se sumnjiči?
Sukus priče je da je od 2010. bila kriza te nije bilo dovoljno posla u Uljaniku. U tom su periodu sagradili četiri broda. Brodove nisu mogli prodati na tržištu zbog recesije i da bi održali zaposlenost i radnike na okupu, počeli su graditi brodove za svoje potrebe. Namjeravali su ih prodati kada im se poveća cijena. Prije krize brodovi su vrijedili 60 milijuna dolara na tržištu, pa su očekivali da će opet vrijediti toliko. Smatrali su da bi tako prebrodili krizu, spriječili otpuštanje radnika i gašenje brodogradilišta. I onda dolazimo u nevjerojatnu situaciju. Osnova krimena i štete sastoji se u razlici između cijene gradnje broda i prodajne cijene broda. Prodajna cijena broda bila je niža od cijene gradnje broda. DORH i policija priznaju da se brod prodaje po tzv. Clarksonovoj listi, a to je svjetski registar cijena i orijentir svim brodograditeljima i brodovlasnicima u svijetu. Ti se ljudi sumnjiče da su prodali brod po tržišnoj cijeni. Svi brodovi od kada je Hrvatske i hrvatskih brodogradilišta sagrađeni su po višoj cijeni od prodajne. U razlici između proizvodne i prodajne cijene stvoreni su veliki gubici, tu je onih 36 milijardi eura koje je država “ukucala” u sva brodogradilišta. Politika je svjesno periodički sanirala brodogradilišta. Stvorili su sustav i to legalizirali, a onda su odjedanput, kada su odlučili da nešto ide u stečaj, proglasili to kaznenim djelom.
Je li se politika na još koji način miješala u slučaj Uljanik?
Jest, jer ima još jedan detalj koji nije javno poznat. U policiji nam je predočeno da se radi o dva broda i šteti od 600 milijuna kuna, no dok smo mi bili u policiji, ministar Božinović objavio je da je šteta veća od milijardu kuna. Kada smo sljedeći dan došli u DORH, više se nisu spominjala dva nego četiri broda, a šteta je sa 600 milijuna narasla na 1,2 milijarde. To je dokaz da su radili na brzinu, no dokazuje i da je ministar Božinović u to bio uključen na operativnoj razini.
https://m.vecernji.hr/premium/skh-se-podijelio-na-komunisticki-i-nacionalisticki-na-sdp-i-hdz-i-to-je-danasnja-rh-1311527
Upitno je da li će sud uopće potvrditi optužnicu, a ako kojim slučajem i potvrde (govorim za ljude iz Uljanik plovidbe odnosno predstavnike kupca) način na koji se pristupilo pripremanju optužnice je površan i nikako dugačije i ne može završiti nego oslobađajućim presudama. Pavletić u to vrijeme nije bio u NO Uljanika da bi se tu moglo govoriti o nekom sukobu interesa. Ovo je složen predmet, puno složeniji od “slučaja Planinske” ,a Sanader je tek nakon 9 godina dobio pravomoćnu presudu.
Mislim da se svaki dioničar Uljanik plovidbe može i mislim i investicijskim odlukama odmaknuti od sudskog postupka jer on još jaaako dugo neće dobiti formu pravomoćnosti, sasvim sigurno ne u sljedećih cca 5 godina.
Ono o čemu možemo razmišljati je što će uprava Uljanik plovidbe učiniti kako bi poboljšala poljuljani ugled. Kakvi će bit poslovni rezultati? Vozarine u tankerskom segmentu su u 1Q bile pristojne, a očekuje se i stabilizacija i oporavak vozarina i u bulk segmentu.
Ono što je dobro krediti su reprogramirani (neki uz vladino jamstvo), vjerujem kako bi to danas bila prilično nemoguća misija. Nakon definitivne odluke o brodogradilištima kakva ona god bila trebalo bi doći i do smanjenja tenzija u novinama (tu se posebno ističe Novi list -provjeriti čije je vlasništvo i zašto pišu po nečijem diktatu). Valjda nitko nije toliko naivan da je do ovih uhićenja došlo slučajno baš sad kad se lomi odluka o sudbini brodogradilišta.
Danas recikliramo stare vijesti.
Nekog jako “žulja” Uljanik plovidba.
Intervju s Karlom Radolovićem u Glasu Istre – konačno jedan realan pogled na cijelu situaciju:
Uljanik Plovidba nije učinila bilo kakvu nezakonitu ili neku drugu radnju. Jedina istina je da su se oni u tom poslu našli zbog toga što ih je Uljanik naprosto molio da pomognu u financiranju ta dva broda i oni su to učinili s 55 posto novca. Njihov interes za taj tip broda naprosto nije ni postojao i činjenica je da smo ih mi, pozivajući se na povijest i igrajući na emocije, na to naprosto privoljeli”, otkrivaju pozadinu posla s Uljanik Plovidbom Karlo Radolović i njegovi nekadašnji suradnici.
A da, samo su sebe zahebali sa tim suvlasnistvom u trebnutku dugotrajnog pada vozarina… bilo bi najbolje da to razrjese, da jedan ostane u 100 vlasnistu ulpl, a drugi brodogradilista…. i da se kompletno maknu od brodogradilsta promjenom imena… ali tu ce biti kako politika odluci
Danas pozvali Kineze u Uljanik, a sutra već očekuju brojke, kaže ministar Horvat. Naši se natežu s firmom godinama i vidimo dokle se došlo. Ako Kinezi za 24 sata dadu brojke, s izglednim uspjehom za nastavak poslovanja onda su zaista supermeni kojima treba odmah predati Uljanik. A možda zaista jesu. Jer koliko čujemo radovi na Pelješkom mostu napreduju brže od plana, a naši kasne s aktivnostima oko pristupnih cesta. Možda na kraju Hrvatsku spase Kinezi, ima ih puno a sve ih više dolazi u Hrvatsku.
je samo uljanik nema nikave veze sa Uljanik plovidbom… to si trebao na drugu temu staviti…
ali baš gledam raspon cijena ovdje u 20tak prodajno/kupovnih naloga,, od 1 kn ..//.. pa 177 kn :))
skoro 4-5 puta na ovu cijenu
16.07.2018.
dana suglasnost direktoru da
sukladno članku 3. stavak 4. Statuta Društva promijeni tvrtku i skraćenu tvrtku Društva u razdoblju od
godine dana od dana davanja predmetne suglasnosti s obzirom da postojeća tvrtka i skraćena tvrtka
stvaraju zabunu o identitetu Društva te daju pogrešan dojam povezanosti s drugim društvima.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/S0Dj2bI2Ce4uZBy2MBo4cg==.pdf
Jel to plavi tić napustio krletku? Ili je samo preselio ured
Nego, danima se ne trguje, od Bandićeve presice o podobnima čini mo se
Uh, pardonček, 16.07 . 18 , kolega jasko zabunili ste me
16.07.2018.
dana suglasnost direktoru da sukladno članku 3. stavak 4. Statuta Društva promijeni tvrtku i skraćenu tvrtku Društva u razdoblju od godine dana od dana davanja predmetne suglasnosti s obzirom da postojeća tvrtka i skraćena tvrtka stvaraju zabunu o identitetu Društva te daju pogrešan dojam povezanosti s drugim društvima.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/S0Dj2bI2Ce4uZBy2MBo4cg==.pdf
pogrešan dojam? …pa ne znam baš je li ih MinFin blokiralo zbog pogrešnog dojma pa se sada sude s njima oko 70 milja kuna te je li samo zbog pogrešnog dojma nekoliko dioničara iz top 10 nedavno bilo uhićeno?
pogrešan dojam? …pa ne znam baš je li ih MinFin blokiralo zbog pogrešnog dojma pa se sada sude s njima oko 70 milja kuna te je li samo zbog pogrešnog dojma nekoliko dioničara iz top 10 nedavno bilo uhićeno?
Pa naravno da zbog pogrešnog dojma.
A što ti misliš?
Da ovi u MinFin znaju što rade? možeš mi elaborirati na temelju čega si to zaključio?
Jesi čitao intervju s Radolovićem?
Evo da ne tražiš
https://www.glasistre.hr/pula/mora-se-proglasiti-stecaj-drugog-spasa-nema-pa-ni-da-se-pljune-milijardu-dolara-ali-treba-financirati-izgradnju-tri-broda-koji-su-sada-u-uljaniku-to-je-sansa-za-preustroj-i-opstanak-585535