Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Ako se netko bunio protiv države ( sudio ) zna da na svaku tužbu ide protutužba države.
Naša država ima jehbenu sreću, pa na kraju nikad nije u pravu.
ALI TRAJE BESKONAČNO.
Pa ne znam baš. Ja sam ovo shvatio da su odustali od onih 240m usd koji se više ne spominju u obavijesti.
Steta da nisu podnjeli tuzbu na nekom neovisnom sudu vani, cisto da se realno prouce ugovori između kompanija, ovako….??.?
Nego malo pricaju o ostalim milijardama iz brodogradilista uljanik? Gdje su nestale? Ovdje razvlace par broda koji su sigurno placeni skuplje od svjetskog prosjeka… a ostale dubioze nitko ne spominje, gdje je nestalo, hmmm
Brajković Anton – 426 kom.
Zevnik Janez + 53 kom. prije tjedan dana
https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ULPL-R-A
Steta da nisu podnjeli tuzbu na nekom neovisnom sudu vani, cisto da se realno prouce ugovori između kompanija, ovako….??.?
Nego malo pricaju o ostalim milijardama iz brodogradilista uljanik? Gdje su nestale? Ovdje razvlace par broda koji su sigurno placeni skuplje od svjetskog prosjeka… a ostale dubioze nitko ne spominje, gdje je nestalo, hmmm
[/quote]
Ako je obavijest ULPL na stranicama ZSE točna, ispada da se ULPL pokušala mirno ( izvansudski ) dogovoriti za isplatu za koju tereti državu.
Nitko od države ne utjeruje novac ako nema dokaz da je u pravu.
Nakon ovakvog odgovora države i javnog “cipelarenja” ljudi iz Uljanik plovidbe slučaj će gotovo sigurno završiti na nekom relevantnom sudu ( izvan RH ).
Steta da nisu podnjeli tuzbu na nekom neovisnom sudu vani, cisto da se realno prouce ugovori između kompanija, ovako….??.?
Nego malo pricaju o ostalim milijardama iz brodogradilista uljanik? Gdje su nestale? Ovdje razvlace par broda koji su sigurno placeni skuplje od svjetskog prosjeka… a ostale dubioze nitko ne spominje, gdje je nestalo, hmmm
[/quote]
Ako je obavijest ULPL na stranicama ZSE točna, ispada da se ULPL pokušala mirno ( izvansudski ) dogovoriti za isplatu za koju tereti državu.
Nitko od države ne utjeruje novac ako nema dokaz da je u pravu.
Nakon ovakvog odgovora države i javnog "cipelarenja" ljudi iz Uljanik plovidbe slučaj će gotovo sigurno završiti na nekom relevantnom sudu ( izvan RH ).
[/quote]
koliko se može iščitati , najprije ih je država blokirala , a onda su oni tužili državu vezano uz taj spor oko blokade, tako da se ne bih kladio da su oni u pravu. osim toga, ovo što se spominje s preplaćivanjem brodova istraga će tek pokazati što stoji iza toga kao i kod osnivanja raznih društava u tzv. poreznim oazama
U svakom slucaju bolje da se to rjesi na medunarodnom nepristranom sudu.. pa tko god bio u pravu, ugovori su tu, pa da vidimo sta i kako je dogovoreno, kao i dali je zabranjeno da dvije kompanije osnuju zajednick trecu firmu, bilo gdje u svijetu.
Nekako mi se sve vise cini da je ovo sve igrokaz za građane i odugovlacenje rjesavanja uljanika i milijardi koje su nestale,,, da nitko ne pita gdje su ostale milijarde,,, ovdje govore o mrvicama koje su kao jeftinije placeni brodovi… sto kad se pogleda prosjecna svjetska cijena izgradnje brodova, moze biti samo kontra, tj. Da su brodovi placeni puno vise nego oni u biti vrijede, i sto su se mogli kupiti na svjetskom trzistu.
@emaestro
Ne znam kad je točno podignuta tužba, ali mislim da je redosljed događaja bio drugačiji, tj. da je ULPL pokušala s državom pregovarati oko te štete puno prije blokade, a tužba je bila krajnja mjera.
Po meni je ULPL imala previše strpljenja i predugo čekala s tom tužbom.
Vjerojatno iz sentimentalnih razloga.
https://www.glasistre.hr/pula/uljanik-plovidba-tuzi3-maj-i-dva-ministarstva-zbog-gubitka-11-milijuna-dolara-582391
U svibnju 2018. godine Društvo je uputilo 3. Maj Brodogradilištu, te nadležnim
ministarstvima zahtjev kojim traži obeštećenje zbog neispunjenja obveza iznalaženja
adekvatnog modela financiranja gradnje dvaju tankera imena Pomer i Champion Istra iz
Sporazuma o suradnji na zajedničkoj provedbi Projekta izgradnje 4 broda koje će 3. Maj
Brodogradilište d.d. graditi za domaće naručitelje, sklopljenog dana 21. siječnja 2009. godine
i njegovog kasnijeg dodatka. Iako se je očekivalo da će se iskazani zahtjev riješiti mirnim i
obostrano prihvatljivim rješenjem, konsenzualni sporazum ipak nije postignut te će svoj
zahtjev Društvo ostvarivati u sudskom postupku.
Ovdje
Objavljuje Uljanik Group u Ponedjeljak, 18. ožujka 2019.
ima puno zgodnih brojki vezanih uz prosječne vrijednosti brodova izgrađenih u našim brodogradilištima:
– od 1990 – 2012 izgrađeno je 350 za 11,6 mlrd USD iz čega ispada prosječna cijena od 33,1 mio USD po brodu
– od toga je ULJN izgradio 106 plovila za 4,18 mlrd USD ili 39,4 mio USD po brodu
– u periodu 2013-2018 ULJN je izgradio 15 brodova za 609 mio USD = 40,6 mio USD/brod
– svi ostali su izgradili 14 brodova za 578 mio USD = 41,3mio USD/brod