ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 02:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ULPL
14,17
2.381
168
14,10
14,50
-1,40%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

ipak, to znaci ipak plus – tpng sa 14500 plovi u opipljivom plusu

može li se tako uzeti i za ulpl

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


ipak, to znaci ipak plus – tpng sa 14500 plovi u opipljivom plusu

može li se tako uzeti i za ulpl


Zato su ih i vezali. Daju ih u najam i nema troškova putovanja tako da je povrat još i niži, pogotovo jer se prelazi 100% na 0.5% sumpora koje je već sada 250usd po toni skuplje, a kasnije možda i više. Možda će jednog ili čak dva ostaviti na spotu. Ovo je ipak 70m HRK zajamčenog prihoda u godinu dana što u ovim uvjetima i te kako dobro dođe.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Evo i malo pokušaja potpuno neuspjelog humora na ovu temu razine hateveovog tko te šiša. Tko zna, možda će nekome biti i duhovito:
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/halo-narucili-bismo-pjesmu-za-vladu-kud-plovi-ovaj-brod/8671508/

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Pa sto je bitno tko cita forum? Forum je javan, a ne privatan i može citati tko god želi.

Nije tesko pogpditi kako će ovo završiti, al ja neću, niti želim biti zloguki prorok. Pogled na financijske račune meni osobno ne ulijeva nikakvo povjerenje, a još manje ekipa koja se tu skrasila i očito igrala igre “bez granica”.



Panamax novogradnja 2011. i 2012.godine su bili ispod 30m usd.

https://cefor.no/globalassets/documents/statistics/iumi-statistics/2013/vessel-values—what-are-the-changes-lying-ahead-martin_stopford.pdf

Nažalost nemam cijene za Supramax, ali znamo da su jeftiniji.

Da mi je znati kako su ovi dosli do stete od 234 mil $ ?.???
[/quote]
pa složena vam je to matematika -dva puta su izvlačili treći korjen, bar jedno 6 puta integrirali i na kraju jedan salto mortale s derivacijom, a rezultat će na kraju biti =0



Panamax novogradnja 2011. i 2012.godine su bili ispod 30m usd.

https://cefor.no/globalassets/documents/statistics/iumi-statistics/2013/vessel-values—what-are-the-changes-lying-ahead-martin_stopford.pdf

Nažalost nemam cijene za Supramax, ali znamo da su jeftiniji.

Da mi je znati kako su ovi dosli do stete od 234 mil $ ?.???
[/quote]

Supramax newbuilding 2011 – 26,7m usd
Supramax newbuilding 2012 – 23,7m usd
vessels built Japan / Korea

https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2017/12/ATHREPDEC17.pdf

https://www.google.com/amp/s/m.24sata.hr/amp/news/mirovine-uloziti-u-uljanik-ali-uz-uvjet-ulaganja-u-turizam-622017
Ne prihvaća priču da je Uljanik plovidba kupovala brodove ispod cijene. Sve priče o izvlačenju novca preko Uljanik plovidbe za njega ne postoje.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

ali nema bas bajno misljenje o poslovanju – sumnja da tu ima kruha

pogleedati i poslušati cijelo gostovanje

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...




mislim da od sveg toga nece biti nista – nitko od njih nije ukrao ili oteo – sve je pokriveno ugovorima

Ti to ne možeš znati jer nemaš uvida u sve papire i potpisane ugovore. Sačekajmo dovršetak istrage DORH-a i završetak kaznenog progona pa ćemo komentirati jer ovakvo nagađanje ne vodi ničemu.
[/quote]

milslim da se možemo dosta strpit za završetak istrage -s Agrokorom je priča krenula prije točno dvije godine , a Todorić još uvijek bezbrižno hrani ptičice u parku i čeka početak suđenja. I ovu ekipu će držati u pritvoru 6 mjeseci, a onda će ih pustit.
Dok ovo bude gotovo pravomoćno proći će još puno vremena i puno rastova i padova BDI.
Mislim da možemo biti mirni što se tiče samog društva. Imam osobno dosta dionica i ne mislim ih prodavat. A ovi koji kupuju rade odličan posao. Sad su akcijske cijene.
[/quote]
upravo je na RTL vjestima prilog o ovome što sam prije neki dan napisao -i nakon 10 godine nisu niti neke optužnice potvrđene, a kamoli da je donesena pravomoćna osuđujuća presuda. Ovo će se razvući godinama -i uhićenici će sasvim sigurno angažirati dobre odvjetnike. Mislim da niti u sljedećih 5 godina minimalno se neće dogoditi pravomoćne presude i pitanje kakve će biti. Uz trgovinski sporazum Kina SAD i porast vozarina brzo ćemo zaboraviti ova događanja. Tankerske vozarine se oporavljaju u prvom kvartalu i 5 tankera će donijeti dobre prihode, uz oporavak bulk vozarina ovo bi trebala biti bolja godina od prošle. Smješno je da je burzovna vrijednost Uljanik plovidbe oko 24 mil. kuna.





mislim da od sveg toga nece biti nista – nitko od njih nije ukrao ili oteo – sve je pokriveno ugovorima

Ti to ne možeš znati jer nemaš uvida u sve papire i potpisane ugovore. Sačekajmo dovršetak istrage DORH-a i završetak kaznenog progona pa ćemo komentirati jer ovakvo nagađanje ne vodi ničemu.
[/quote]

milslim da se možemo dosta strpit za završetak istrage -s Agrokorom je priča krenula prije točno dvije godine , a Todorić još uvijek bezbrižno hrani ptičice u parku i čeka početak suđenja. I ovu ekipu će držati u pritvoru 6 mjeseci, a onda će ih pustit.
Dok ovo bude gotovo pravomoćno proći će još puno vremena i puno rastova i padova BDI.
Mislim da možemo biti mirni što se tiče samog društva. Imam osobno dosta dionica i ne mislim ih prodavat. A ovi koji kupuju rade odličan posao. Sad su akcijske cijene.
[/quote]
upravo je na RTL vjestima prilog o ovome što sam prije neki dan napisao -i nakon 10 godine nisu niti neke optužnice potvrđene, a kamoli da je donesena pravomoćna osuđujuća presuda. Ovo će se razvući godinama -i uhićenici će sasvim sigurno angažirati dobre odvjetnike. Mislim da niti u sljedećih 5 godina minimalno se neće dogoditi pravomoćne presude i pitanje kakve će biti. Uz trgovinski sporazum Kina SAD i porast vozarina brzo ćemo zaboraviti ova događanja. Tankerske vozarine se oporavljaju u prvom kvartalu i 5 tankera će donijeti dobre prihode, uz oporavak bulk vozarina ovo bi trebala biti bolja godina od prošle. Smješno je da je burzovna vrijednost Uljanik plovidbe oko 24 mil. kuna.
[/quote]

a koliko je nav – bogami je 0 a i manje – ve ci dugovi od imovine

tako da to uopce nije smijesno trgovati dionicom koja ima 0 kjn kapitala

tpng ima nav oko 60 kn, sad je na 35 kn, a vozoi iste te vozarine kao i ulpl

tko jde onda smijesan . tpng ili ulpl

ili bolhe reci – tko je tu lud

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Pa vidis da ovi iz tuzilastva kazu da samo ovih 4 broda vrijede 234 mil :))) ,,,, a ti pitas koliki je ukupni nav :))) bolje da ni ne racunaju sve brodove jer bi se onesvjestili



ipak, to znaci ipak plus – tpng sa 14500 plovi u opipljivom plusu

može li se tako uzeti i za ulpl


Zato su ih i vezali. Daju ih u najam i nema troškova putovanja tako da je povrat još i niži, pogotovo jer se prelazi 100% na 0.5% sumpora koje je već sada 250usd po toni skuplje, a kasnije možda i više. Možda će jednog ili čak dva ostaviti na spotu. Ovo je ipak 70m HRK zajamčenog prihoda u godinu dana što u ovim uvjetima i te kako dobro dođe.
[/quote]

A da, ocito su isli na sigurnu zaradu od ova dva, da ne kockaju dok se sve ne iskristalizira

New Report

Close