Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Ono po cemu ce “Veruda” uci u povijest Uljanika jest nacin na koji je porinuta u more. Glasnogovornik Uljanika Denis Jambrošic otkrio nam je da nisu, kao do sada, nosace zavarili za oplatu na dnu broda, vec na bok. Tim su potezom uljanikovci ostvarili znatne uštede za sebe i Plovidbu jer brod nece trebati na dokovanje, gdje se inace uklanjaju nosaci, vec ce nosace moci ukloniti i u Uljaniku
https://glasistrenovine.hr/arhiva-portala/pregled-vijesti/uljanik-plovidba-dobiva-verudu-i-stoju-338999
Mogli bi početi pisat koje su sve uštede bile na Verudi i Stoji.
mislim da od sveg toga nece biti nista – nitko od njih nije ukrao ili oteo – sve je pokriveno ugovorima
Ti to ne možeš znati jer nemaš uvida u sve papire i potpisane ugovore. Sačekajmo dovršetak istrage DORH-a i završetak kaznenog progona pa ćemo komentirati jer ovakvo nagađanje ne vodi ničemu.
[/quote]
milslim da se možemo dosta strpit za završetak istrage -s Agrokorom je priča krenula prije točno dvije godine , a Todorić još uvijek bezbrižno hrani ptičice u parku i čeka početak suđenja. I ovu ekipu će držati u pritvoru 6 mjeseci, a onda će ih pustit.
Dok ovo bude gotovo pravomoćno proći će još puno vremena i puno rastova i padova BDI.
Mislim da možemo biti mirni što se tiče samog društva. Imam osobno dosta dionica i ne mislim ih prodavat. A ovi koji kupuju rade odličan posao. Sad su akcijske cijene.
A ocito ako je dogovoren tanker za 52 mil. $ … tako da je ulpl preuzela placanje cca svjetskoog prosjeka tankera… a sav onaj visak ostaje u vlasnickom dijelu uljanika ili 3.maja.. sta je u biti i pametno napravljeno, jer tko bi lud radio ovdje tanker za 52, ako ga mozes napravit za 20-30 vani.. a zauzvrat su zaposlena brodogradilista….
Da vozarine tako jako nisu bile pale, mozda bi brodogradilista i nesto zaradila…. ali to su u biti samo mrvice od toliko milijardi gubitaka u brodogradilistu. ….. gdje je ostalo?
ovdje je samo bitno – IMAJU LI LJUDI KOJI SAD VODE PLOVIDBU – IMAJU LI RAZUMA I PETLJE DA STO PRIJE, STO BRZE I STO DALJE SE ODMAKNU OD ULJANIKA
i da kazu – mguv li poslovati popiut atpl i tpng – privatni ili fondovski kapital i strogo komercijalno rukovodenje bet carobiranja –
Ako je istina sto kaze dorh i ako priznaju 1.2.3.4….nece se tako izvuci
po meni je pitanje jednostavno – ugovori ulj i ulpl – mogu li takvi ugovori biti izm3du uljn i npr nekog naručitelja iz waustrwalije
ili izmedu ulpl i nekog korejskog brodogradilišta
meni se čin da ne mogu – u stvarnom svijetu ako želiš kupiti brod, onda doneses cdolare. nikakve prebijanja, nukakve dionice nego šuškave dolare
E da samo u stvarnom svijetu neces brod od cca 20-30 mil. Platiti 52 !!! Jer bi bio totalni d…ebil, i to moze samo drzava recimo sa jdpl.. tj sa novcima svih građana, a ne netko tko ulaze svoje novce
Panamax novogradnja 2011. i 2012.godine su bili ispod 30m usd.
Nažalost nemam cijene za Supramax, ali znamo da su jeftiniji.
Da mi je znati kako su ovi dosli do stete od 234 mil $ ?.???
Na sjednici Nadzornog odbora Društva održanoj istog dana, prihvaćena je ostavka gosp. Dragutina Pavletića, te je istodobno imenovan novi direktor Društva, gosp. Igor Budisavljević.
Gosp. Budisavljević je do sada obavljao dužnost Managera tankerske flote Društva, a zaposlenik je Uljanik Plovidbe već 30 godina, odnosno od 1989. godine.
https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ULPL-R-A
STVARNO ?
Dobra poruka iz uprave Uljanik plovidbe.
Tko ima ovlasti poslati takvu poruku ostalim dioničarima?
Takvoj ovlaštenoj osobi bolje bi bilo da se brine o vlastitim ovcama nego o riznici Uljanik plovidbe.
Programom gradnje brodova do 2011. godine, kojeg je 22. siječnja 2009. usvojila hrvatska Vlada, hrvatski brodari moći će ostvariti državne potpore u iznosu od ukupno 240 milijuna kuna, čime će se pokriti do najviše 30 posto opravdanih troškova dodatnog ulaganja brodara u izgradnju brodova. Uz to, uvjeti za dodjelu potpora, bit će i da su novoizgrađeni brodovi upisani u hrvatski Upisnik brodova te da posadu čine hrvatski pomorci, kao i uključivanje domaćih proizvođača. S tim je uvjetima suglasna i Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, a i usklađeni su s regulativom EU.
Program obuhvaća gradnju devet brodova s dvostrukom oplatom za prijevoz nafte, naftnih derivata, ulja, zauljenih i otpadnih voda te dva broda za rasute terete, čija je ukupna vrijednost gotovo 559 milijuna američkih dolara.
Cilj Programa je obnova flote hrvatskih brodara, odnosno veća sigurnost plovidbe i veći stupanj zaštite mora i okoliša.
Osim što će to ubrzati proces zamjene starih s novim, suvremenijim brodovima, ovaj će program, poboljšati položaj hrvatske zastave na listama Pariškog memoranduma.
Bilo je nagađanja u medijima da je Vlada programom potpora lukavo zaobišla kriterije EU, ali to nije točno, kazao je premijer Sanader naglasivši da se subvencije ne mogu davati brodogradilištima, ali mogu brodarima te da će Vlada to i dalje činiti.Ministar Kalmeta kazao je da je na osnovi Vladina programa subvencioniranja gradnje brodova za domaće brodare potpisano ukupno 11 ugovora o potporama.Program potpora usuglašen je s pravnom stečevinom EU i ima suglasnost Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, rekao je ministar.
Napomenuo je da će Vlada gradnju 11 brodova poduprijeti s ukupno 240 milijuna kuna, a da će brodari na osnovi tih gradnji u hrvatsko gospodarstvo ‘ugraditi’ brodove vrijedne 560 milijuna dolara.Kalmeta je istaknuo da se ti brodovi bez potpora vjerojatno ne bi gradili ili da bi ih brodari naručili u inozemstvu te da bi bez novih ugovora neki pogoni “3. maja” već u ovom mjesecu bili bez posla.Potpredsjednik Vlade Damir Polančec podsjetio je da je do nedavno knjiga narudžaba “3. maja” bila prazna, ali da je imenovana nova uprava i osigurani su poslovi.
Pomer i Verige sklopile trogodišnji i jednogodišnji TC na 14500 i 14250
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2019/03/29-March-2019.pdf
Mislim da su se požurili, prema svim prognozama spot bi u drugom dijelu godine trebao biti puno jači.
Sad će se sve vezano uz ovu dionicu pratiti pod posebnim povećalom javnosti. Po nekim člancima zaključujem da se prati i pisanje na ovom forumu i prenose informacije, čak i neki stavovi forumaša.