Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
ovdje je samo bitno – IMAJU LI LJUDI KOJI SAD VODE PLOVIDBU – IMAJU LI RAZUMA I PETLJE DA STO PRIJE, STO BRZE I STO DALJE SE ODMAKNU OD ULJANIKA
sad se njih slabo pita o tome što žele. par najvećih dioničara firme je pod istragom, a piše da se isto sprema i za samu firmu…tako da mislim da im se prilično teško odmicati od organa gonjenja kad ih oni žele što bliže sebi
ma – TIH SOLDI NEMA – TO JE DAVNO PROFUĆIKANO I POTROŠENO
sad imaju neki brodovi i neke vozarine i neka efektivsa strojna i ljudska – znaju li oni tpo voditi po komercijalnim uvjetima ili ne znaju – tu onda stoji ili pada njihova budućnost
ma – TIH SOLDI NEMA – TO JE DAVNO PROFUĆIKANO I POTROŠENO
sad imaju neki brodovi i neke vozarine i neka efektivsa strojna i ljudska – znaju li oni tpo voditi po komercijalnim uvjetima ili ne znaju – tu onda stoji ili pada njihova budućnost
aha…ti bi sad “pik ispočetka”? e pa ne ide to baš tako, ostalo je tu puno stvari za prethodno riješiti da bi se moglo pričati o novom početku…pitaj DORH 😉
po meni je pitanje jednostavno – ugovori ulj i ulpl – mogu li takvi ugovori biti izm3du uljn i npr nekog naručitelja iz waustrwalije
ili izmedu ulpl i nekog korejskog brodogradilišta
meni se čin da ne mogu – u stvarnom svijetu ako želiš kupiti brod, onda doneses cdolare. nikakve prebijanja, nukakve dionice nego šuškave dolare
Osnovano se sumnja da su okrivljenici (prvi, treći, četvrti, peti, šesti, deveti, dvanaesti, četrnaesti i petnaesti) od siječnja 2010. do sredine studenoga 2016. godine u Puli, na zahtjev i u dogovoru s drugookrivljenikom i desetookrivljenikom kao direktorima dvaju povezanih društava iz Pule; postupajući protivno članku 252. stavak 2. Zakona o trgovačkim društvima na štetu društva o čijim su se interesima bili dužni brinuti; ugovorili gradnju ukupno četiri broda za prijevoz rasutih tereta tzv. bulk carriera, po cijeni znatno nižoj od obračunatih planiranih troškova proizvodnje, iako svjesni da će to rezultirati teško nadoknadivim gubitkom u poslovanju društva, te znajući da kupci nemaju u cijelosti osigurana sredstva za financiranje izgradnje naručenih brodova. Financijske obaveze prema ugovorima o gradnji brodova samo su u manjoj mjeri izvršene, djelomično i kroz izdavanje bezvrijednih preferencijalnih dionica, bez da je prethodno izvršena procjena njihove vrijednosti, čime je trgovačko društvo iz Pule oštećeno za iznos od ukupno 233.955.470,00 USD
ljudi moji je li ovo moguće 233.955.470,00 USD za 4 broda
mislim da od sveg toga nece biti nista – nitko od njih nije ukrao ili oteo – sve je pokriveno ugovorima
a to da su sebi bonuse dijrelili a tvrtka tonula sve dublje – ha ha – ajte moluim vas, nadite mi jednog menadera od afgrokora preko petrice do croatia airlinewa – ista rabota, nikome ne pada napamet ne ici pred sud, nego ni ostavku dati
@jasko
Osnovano se sumnja da su okrivljenici (prvi, treći, četvrti, peti, šesti, deveti, dvanaesti, četrnaesti i petnaesti) od siječnja 2010. do sredine studenoga 2016. godine u Puli, na zahtjev i u dogovoru s drugookrivljenikom i desetookrivljenikom kao direktorima dvaju povezanih društava iz Pule; postupajući protivno članku 252. stavak 2. Zakona o trgovačkim društvima na štetu društva o čijim su se interesima bili dužni brinuti; ugovorili gradnju ukupno četiri broda za prijevoz rasutih tereta tzv. bulk carriera, po cijeni znatno nižoj od obračunatih planiranih troškova proizvodnje, iako svjesni da će to rezultirati teško nadoknadivim gubitkom u poslovanju društva, te znajući da kupci nemaju u cijelosti osigurana sredstva za financiranje izgradnje naručenih brodova. Financijske obaveze prema ugovorima o gradnji brodova samo su u manjoj mjeri izvršene, djelomično i kroz izdavanje bezvrijednih preferencijalnih dionica, bez da je prethodno izvršena procjena njihove vrijednosti, čime je trgovačko društvo iz Pule oštećeno za iznos od ukupno 233.955.470,00 USD
ljudi moji je li ovo moguće 233.955.470,00 USD za 4 broda
ovo vam dovoljno govori kako se vodi ova istraga. Pa kolika bi cijena tih brodova na kraju bila ako je samo iznos štete 233.955.470,00 USD za 4 broda. Ova istraga će tako pasti da se bude sve prašilo. Ti brodovi se ni ne bi radili da nije dogovorena subvencija države za izgradnju ovih brodova u domaćem škveru. Uljanik plovidba bi inače dogovorila izgradnju u kini ili koreji. Ako je ovdje bilo štete, šteta je eventualno nanasena Uljanik plovidbi za preveliku cijenu gradnje kad su mogli proći jeftinije.
Trebalo bi istragu usmjeriti u drugom smjeru, ali tada bi bili pod istragom i tadašnja politička garnitura što je odobravala subvencije, a nisu provjeravali kroz Nadzorni odbor kako se taj novac troši.
Od ovoga na kraju neće ništa nego će Uljanik plovidba naplatiti novac koji im država duguje za subvencije + trebali bi državu tužiti za nanesenu štetu za narušavanje poslovnog ugleda.
neko će se ovih dana nabrati lijepo dionica po akcijskim cijenama. Pa burzovna vrijednost Uljanik plovidbe je oko 25 mil kuna -smješno
mislim da od sveg toga nece biti nista – nitko od njih nije ukrao ili oteo – sve je pokriveno ugovorima
Ti to ne možeš znati jer nemaš uvida u sve papire i potpisane ugovore. Sačekajmo dovršetak istrage DORH-a i završetak kaznenog progona pa ćemo komentirati jer ovakvo nagađanje ne vodi ničemu.
Panamax novogradnja 2011. i 2012.godine su bili ispod 30m usd.
Nažalost nemam cijene za Supramax, ali znamo da su jeftiniji.
To je odprilike kao da mi kao dioničari sad tužimo državu za nanešenu štetu od 3500 HRK po dionici.
Čitam i ne vjeruje što se piše po hr medijima, a navedene brojke i ostalo o optužnici i hapšenju ne mogu komentirati jer nemam dovoljno informacija, ALI i kumici s placa je jasno da za kg paradajza koji joj maznu s police gdje se prodaje za 15 kn ne može tražiti 50 kn.