Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,17 | 2.381 | 168 | 14,10 | 14,50 | -1,40% |
Budući da je ULPL tužila državu vidjet ćemo tko će tu biti u pravu.
A u međuvremenu tankerski indeksi rastu bez prestanka, što znači sve veću dobit za firmu dok se neki ovdje prepucavaju.
@forumas
jedno je građanski spor oko nekog duga, a sasvim druga stvar je kaznena prijava….
Nije mi jasna jedna stvar. Cijela priča je utemeljena na virtualnoj “tržišnoj cijeni” supramaxa od 52m usd za brod koju Uljanik plovidba navodno nije ispoštivala. Jasno da ta cijena nema veze sa zdravom pameti a kamoli sa stvarnom tržišnom cijenom. Petogodišnji prosjek novogradnji te vrste brodova ne prelazi 25m a desetogodišnji ne prelazi 30m. Jesu li u ŽDO zaposleni notorni glupaci ili su možda samo svjesni svoje pozicije koju zloupotrebljavaju i misle da mogu što im padne na pamet? Svaki odvjetnik će to lakoćom pobiti samo korištenjem podataka brodarskih brokera.
Sada mi je jasnije. Cijelu akciju vode ekonomski potpuno nepismeni ljudi. Sad vidim da uopće nije lako biti menadžer u Hrvatskoj. Osim ako ne dolaziš iz politike i sam si potpuno ekonomski nepismen pa ti je sve ravno.
https://www.vecernji.hr/vijesti/tko-je-policajac-koji-je-vodio-veliku-akciju-protiv-celnika-uljanika-1309743
BRODOVI VERUDA, STOJA, PUNTA I VALOVINE U CENTRU ISTRAGE PNUSKOK-A
Nije mi jasna jedna stvar. Cijela priča je utemeljena na virtualnoj "tržišnoj cijeni" supramaxa od 52m usd za brod koju Uljanik plovidba navodno nije ispoštivala. Jasno da ta cijena nema veze sa zdravom pameti a kamoli sa stvarnom tržišnom cijenom. Petogodišnji prosjek novogradnji te vrste brodova ne prelazi 25m a desetogodišnji ne prelazi 30m. Jesu li u ŽDO zaposleni notorni glupaci ili su možda samo svjesni svoje pozicije koju zloupotrebljavaju i misle da mogu što im padne na pamet? Svaki odvjetnik će to lakoćom pobiti samo korištenjem podataka brodarskih brokera.
tu ima jako malo kriminaoa – ima muljaža, ali sve pokriveno
uljanik i uljanik plovidba su dvije ruke istog tijela – svi su cuclali drza vu, a sad hoce da nemaju ve6ze i da uopce ne poznaju jedni druge
promijeniti ime, iskreno reci dionicarima brojke i onda tako prepotrodeni daljen
A što ja cijelo vrijeme dokazujem ovdje. Konačno netko tko postavlja prava pitanja.
https://www.glasistre.hr/pula/temelj-optuzbi-je-li-uljanik-plovidba-od-uljanika-kupovala-brodove-ispod-cijene-584494
Za razliku od tankera Istra i Pomer, danas sporni “bulkovi” građeni su u Uljaniku bez državne potpore, te se stoga, da bi posao bio sklopljen, cijena vjerojatno nije mogla puno razlikovati od one koja je bila na svjetskim tržištima. S obzirom na iznesene optužbe, jedna od glavnih zadaća državnog odvjetnika bit će dokazati da je cijena koju je Uljanik Plovidba u trenutku sklapanja posla dobila od Uljanika bila niža od onih koja je mogla dobiti u ostalim svjetskim brodogradilištima, jer ako to nije tako, onda će čitava konstrukcija oko ugovorene cijene građenja prema svemu sudeći ostati na vrlo tankim nogama.
Nije mi jasna jedna stvar. Cijela priča je utemeljena na virtualnoj "tržišnoj cijeni" supramaxa od 52m usd za brod koju Uljanik plovidba navodno nije ispoštivala. Jasno da ta cijena nema veze sa zdravom pameti a kamoli sa stvarnom tržišnom cijenom. Petogodišnji prosjek novogradnji te vrste brodova ne prelazi 25m a desetogodišnji ne prelazi 30m. Jesu li u ŽDO zaposleni notorni glupaci ili su možda samo svjesni svoje pozicije koju zloupotrebljavaju i misle da mogu što im padne na pamet? Svaki odvjetnik će to lakoćom pobiti samo korištenjem podataka brodarskih brokera.
tu ima jako malo kriminaoa – ima muljaža, ali sve pokriveno
uljanik i uljanik plovidba su dvije ruke istog tijela – svi su cuclali drza vu, a sad hoce da nemaju ve6ze i da uopce ne poznaju jedni druge
promijeniti ime, iskreno reci dionicarima brojke i onda tako prepotrodeni daljen
[/quote]
Uz to je i pozicija države u najmanju ruku problematična. Davali su poticaje koje nakon 2010. nisu smjeli davati a u optužbama se spominju. Osim toga stvar je naručitelja i izvođača hoće li kupiti ili prodati 100% proizvoda ili možda 55% i po kojoj cijeni. Ovdje je 55% kupljeno i 55% plaćeno i tu ne vidim ama baš ništa sporno. E sad kad se samo sjetite da u Agrokorovim tvrtkama izdavanje jamstava bez odobrenja nije okarakterizirano kao štetno za društva jamce a ovdje se obične poslovne odluke tako opisuju samo zato jer to nekome odgovara.
Maritime Transport Pula Three Inc.( Punta ) i Maritime Transport Pula Four Inc. ( Valovine )
su u 100% vlasništvu Uljanik grupe.
Na dan 31.12.2013. u dugotrajnoj imovini iskazana je knjigovodstvena vrijednost broda u
iznosu od 155 MIL kuna koji je u vlasništvu INO podružnice MARITIME TRANSPORT PULA
THREE INC.
http://zse.hr/userdocsimages/financ/ULJN-fin2013-4Q-NotREV-K-HR.pdf
( skroz na kraju )
Na koju crnu magiju su oni došli do cifre od 1 milijardu kuna.
Riječ je o brodovima Veruda i Stoja u čijoj je prodaji Uljanik u Puli oštećen za 416 milijuna kuna te o brodovima Punta i Valovine gdje je ostvarena dodatna dubioza od oko 650 milijuna kuna
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/vijesti/brodove-koje-je-gradio-uljanik-je-i-platio-a-menadzeri-su-uzimali-novac-1309756 – http://www.vecernji.hr
ovdje je samo bitno – IMAJU LI LJUDI KOJI SAD VODE PLOVIDBU – IMAJU LI RAZUMA I PETLJE DA STO PRIJE, STO BRZE I STO DALJE SE ODMAKNU OD ULJANIKA
i da kazu – mguv li poslovati popiut atpl i tpng – privatni ili fondovski kapital i strogo komercijalno rukovodenje bet carobiranja –